Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MSQuincyTE schreef:_Cynthia_ schreef:Vind dit trouwens wel een hele rare reactie. Jij kan niet in mijn portemonnee kijken !!!
Dat kan ze inderdaad niet, waarscheilijk is ze gewoon jalours op je.
Ik wens je heel veel veilige kilometers toe in je auto

MSQuincyTE schreef:_Cynthia_ schreef:Vind dit trouwens wel een hele rare reactie. Jij kan niet in mijn portemonnee kijken !!!
Dat kan ze inderdaad niet, waarscheilijk is ze gewoon jalours op je.
Ik wens je heel veel veilige kilometers toe in je auto
Suusjwah schreef:* schopt topic weer omhoog*
Ik rijd nu in een Twingo uit '94 en ben op zoek naar een nieuwe auto. Nu hoeft het geen splinternieuwe te zijn, een goede 2de hands auto vind ik ook prima. Ik zat zelf al te denken aan een Toyota IQ, Toyota Aygo, Suzuki Swift, Mini Cooper..
Iemand ervaringen of tips?
Suusjwah schreef:* schopt topic weer omhoog*
Ik rijd nu in een Twingo uit '94 en ben op zoek naar een nieuwe auto. Nu hoeft het geen splinternieuwe te zijn, een goede 2de hands auto vind ik ook prima. Ik zat zelf al te denken aan een Toyota IQ, Toyota Aygo, Suzuki Swift, Mini Cooper..
Iemand ervaringen of tips?
Heb nu een Swiftje uit 2002 en hij is écht geweldig
Een 1.3 16V, dus pittig maar zuinig. Ik heb ook alle opties er op zitten (airco, lm velgen, ABS, spoiler, mistlampjes, electrische ramen, enz.) dus heel veel luxe voor relatief weinig geld, ik heb voor mijn Swiftje niet zo veel betaald vind ik zelf. Dus absoluut een leuk alternatief om te overwegen