Maar het is denk ik niet eerlijk jou met allerlei verhalen op te zadelen waar je helemaal niks mee kunt en uiteindelijk misser banger van wordt dan je nu misschien al wel bent

Eerst maar eens kijken wat de monteur gaat zeggen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

maar al dat gespeculeer over eh... trollen en spoken kan wel even achterwege blijven 
Hopenlijk dat die monteurs het op kunnen lossen, niks aan met dat geluid steeds om je heen zeg ! lautje76 schreef:Hij staat misschien uit maar het blijft een gat in de muur met een buis eraan natuurlijk. Dat ding is waarschijnlijk aangesloten op de buizen van mensen die hem wel aan hebben staan. Kan dus best nog daar vandaan komen.
Heel veel mensen hebben last van enge, gekke geluiden in huis maar omdat jij eerder wat psych. problemen hebt gehad zoek jij het natuurlijk eerder in die hoek. En dat is niet altijd terecht en daar wordt je alleen maar onzeker van.
Dus wat Holly zegt, ga zoeken waar het vandaan komt. Ga ook in de gang staan en op de gallerij en kijk of je het dan nog hoort en of je het kan localiseren. Gewoon bij het meest logische beginnen.
lonneke schreef:ik moet wel zeggen dat ik echt GEK word van dit geluid hoor. ik hoor het nu weer nu ik achter de pc zit. het is ook maar ongeveer 3 seconden dat je het hoort en dan om de zoveel minuten. het is echt net alsof er iemand om hulp roept. nee, ik laat mezelf niet gek maken. ik heb vandaag mijn behandelaar aan de lijn gehad en die vond ook dat ik niet psygotisch overkwam. dus het MOET wel in die ventilator zitten. het gekke is dat dan ding nu gewoon uitstaat( ik heb daar zon schakelaar voor) en dan zou je dat geluid toch niet moeten kunnen horen? het geluid hoor ik alleen in de huiskamer. als ik in bed lig hoor ik t niet. t komt wel uit de omgeving van het ventilatiegat. dus het zo heel goed kunnen. maar toch... het blijft eng tot je weet wat het is. ik haal me nu geen gekke dingen in mijn hoofd, ik ben echt trots op mezelf dat ik er zo mee omga. maar dit is mede door de fijne reacties die ik hier heb gehad. ik zal jullie in elk geval op de hoogte houden.

totdat je weet wát er is
Daarvan al helemaal nooit bang worden, zeer gevoelige apparatuur, zeer storingsgevoelige apparatuur en ook nog eens gemaakt om snel kapot te gaan, de eerste kuren heb je wellicht al met je pc nu...Djilan schreef:Dat geluid hè, zit daar een regelmaat in dat het terug komt? Dus precies na elke zoveel minuten en duurt het dan steeds elke keer even lang? Dus of er een patroon in zit zeg maar. Als dat zo is is de kans héééél groot dat het inderdaad gewoon iets mechanisch is.
ik hoor het alleen als ik in de huiskamer ben. er zit halverwege die muur een soort houten plaat waar alle (water)leidingen doorlopen. ook de rioolleiding komt daar uit. dat zou het misschien ook nog kunnen zijn. maar ik hoop zo dat het gevonden word. je gaat je er op den duur helemaal op focussen op dat geluid.