Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Liiesjjj schreef:Stoppen is niet makkelijk, dat weet ik ook wel.
Ik zei ook dat de meeste van jullie mekkeren, dat slaat dus ook niet op iedereen.
. Ook de mijne komen niet uit Nederland en zijn voor mij dus absoluut nier duur. En dat ene pakje dat ik kopen moet als de slof op is, ag, dat overleef ik wel hoor
.
Nikki__ schreef:Ach liiesjjj; Als het stro duurder wordt en daar komt het zoveelste topic over, zeggen we toch ook niet met zijn alle, stoppen met de paarden dan maar?
Als de benzine prijzen omhoog gaan, stoppen we toch ook niet met zijn alle met autorijden.
Lekker makkelijk gezegt.
Als je klaagt bij mij dat het zo verdomd duur is dat stro en blablabla dan krijg je van mij te horen: ga je toch lekker op de manege rijden of stop helemaal.
Onbegrijpelijk 
.slimmerik schreef:Nikki__ schreef:Ach liiesjjj; Als het stro duurder wordt en daar komt het zoveelste topic over, zeggen we toch ook niet met zijn alle, stoppen met de paarden dan maar?
Als de benzine prijzen omhoog gaan, stoppen we toch ook niet met zijn alle met autorijden.
Lekker makkelijk gezegt.
Zeker welAls je klaagt bij mij dat het zo verdomd duur is dat stro en blablabla dan krijg je van mij te horen: ga je toch lekker op de manege rijden of stop helemaal.
Maar de sigaretten zijn nog lang niet duur genoeg. Kijk maar eens op de TV naar die programma's van die mensen die het zo slecht hebben in Nederland: lopen bij de voedselbank etc. etc. Kinderen in tweedehands kleren...
Maar wèl achter een overvolle asbak en met een sigaret op de lippenOnbegrijpelijk
Die mensen klagen niet over de prijs van een pakje sigaretten.... maar wel over dat ze hun kinderen niet te eten kunnen geven
Nikki__ schreef:Als de jeugd het niet betalen kan, jat het 't wel.
Vindt het juist goed dat de sigaretten duurder zijn geworden;
.
. Maarja, nu die pakjes duurder zijn geworden kan het niet meer gekocht worden 
Nikki__ schreef:Dát kan ik dan niet begrijpen! Dat als je loopt te mekkeren over dat je kinderen geen eten ed kunnen krijgen, naar de voedsel bank gaan enzovoort, je dan nog wel stug blijft door paffen!
Ladygiroc schreef:Dit is echt zo'n discussie waar je nooit uit gaat komen.
Chiqa schreef:Nikki__ schreef:Dát kan ik dan niet begrijpen! Dat als je loopt te mekkeren over dat je kinderen geen eten ed kunnen krijgen, naar de voedsel bank gaan enzovoort, je dan nog wel stug blijft door paffen!
Nou nou zeg wat een opmerking, jij weet overduidelijk niet hoe je aan sigaretten kan komen voor nog geen 50 cent per pakkie, dus ik snap dit oordeel even niet jij kan niet zien hoe hun aan hun rookwaren komen immers
L_Ilse_L schreef:Oooh jongens.. wat krijg ik toch weer zin in een sigaret als ik dit allemaal zo lees..
Moet nog even een nachtje wachten, beetje slecht voorbereid het weekend in gegaan:(
Liiesjjj schreef:En dan nog, elke 50 cent is 50 cent.
Wat een onzin
een ander koopt elke maand kleding en schoenen