40 dagen zonder sex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ik denk dat ik 40 dagen zonder sex vol zou houden

ja
424 (72%)
nee
92 (15%)
ik zou het echt, eerlijk niet weten
40 (6%)
ik hoop van wel, maar denk van niet
30 (5%)

Totaal aantal stemmen: 586

detour

Re: 40 dagen zonder sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:54

Een vriendin van mij werkt in de sm industrie, is eigen baas, ze mogen niet aan haar komen. Ze vind er niks an, maar het intimideert haar ook niet, ze kan het goed aan mentaal. Ach gut

En laten we wel wezen, als een kerel tot mores geslagen wil worden, en ik krijg daar veel geld voor, dan trek ik dat latexpakje gerust even aan. Bloos Duivel
Soms zou ik best eens mij frustraties kwijt willen en als het geld oplevert....Jammer dat je je dan moet beheersen, toch?..
Knipoog
Dit zal ook wel taboe zijn, maar toch.. Haha!
Heeft niet iedereen wel eens een bui dat hij of zij zich op iemand zou willen afreageren?

Voor de rest mag hij met zijn piempje doen wat hij wil maar niet voor mijn neus. Bloos

Dit is echt een goede vriendin, maar juist vanwege die taboe praat ze er met vrijwel niemand over. Ach gut

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:03

@Detour, mijn onderschrift? das een stuk tekst uit een nummer van Ben Folds. Ik heb zelfactualisatie eens opgezocht, klinkt waarimpel interessant Lachen voor iemand die in psychotherapie zit ben ik toch wel een beetje bezig met zelfactualisatie Haha! Tong uitsteken dus wie weet! onbewust Knipoog

@Quellian, gewoon weg geen behoefte... en ik hou niet van lichamelijk contact (ze zeggen dat dat nodig is bij sex Tong uitsteken) . Heb nu al 4 jaar een vriend maar door die "angst" voor lichamelijk contact is het er nog nooit van gekomen, tis wel iets waar ik hulp bij wil (heb al 2 jaar psychotherapie, waarvan een half jaar intensief in Assen) maar wil eerst nog aan andere zaken werken. Mag me dus gelukkig prijzen met mijn vriend, of niet dan?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:03

Oei, en toen was het stil.. Bloos

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:05

Benfan schreef:
@Detour, mijn onderschrift? das een stuk tekst uit een nummer van Ben Folds. Ik heb zelfactualisatie eens opgezocht, klinkt waarimpel interessant Lachen voor iemand die in psychotherapie zit ben ik toch wel een beetje bezig met zelfactualisatie Haha! Tong uitsteken dus wie weet! onbewust Knipoog

@Quellian, gewoon weg geen behoefte... en ik hou niet van lichamelijk contact (ze zeggen dat dat nodig is bij sex Tong uitsteken) . Heb nu al 4 jaar een vriend maar door die "angst" voor lichamelijk contact is het er nog nooit van gekomen, tis wel iets waar ik hulp bij wil (heb al 2 jaar psychotherapie, waarvan een half jaar intensief in Assen) maar wil eerst nog aan andere zaken werken. Mag me dus gelukkig prijzen met mijn vriend, of niet dan?

Zelfactualisatie is idd een heel interessant begrip, heb ooit filosofie gehad en vond dat onwijs boeiend. Knipoog

Jij hebt een schat van een vriend maar jij zal hem vast wel heel veel moios en goeds geven en hij is vast gelukkig bij je. Pling

Maar mannen werken wel anders; zou jij hem laten begaan, zou jij hem de ruimte geven, loslaten als hij daar even behoefte aan had?

Ik zuo daar nl enorme moeite mee hebben. Bloos

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 20:05

tante_trien schreef:
Ik heb nog steeds geen seks gehad. Cool

nog maar 38 (?) dagen te gaan Go jij! Go jij!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:08

hahaha detour......... mij kan je wat dat betreft niet shockeren Lachen D)

been there done that Lachen

het KAN een feessie zijn met de juiste man.................. en een drama zijn met iemand die niet het woordje ho. kent, net zoals met paarden eigenlijk............... er is ergens een stopknop Lachen

sex is zo een banaal iets, daar is geen zinnig woord over te zeggen, en zolang het tussen twee volwassen mensen in hun eigen beleving leuk is, is het helemaal goed, ga vooral je goddelijke gang............ of niet natuurlijk Lachen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:10

meintje schreef:
tante_trien schreef:
Ik heb nog steeds geen seks gehad. Cool

Ja zoiets, heb zondag wel een date. Hij zegt dat hij spijt heeft van zijn verleden (waar in hij een enorme player is geweest). Dus ben benieuwd.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 20:11

BenfanHeb schreef:
nu al 4 jaar een vriend maar door die "angst" voor lichamelijk contact is het er nog nooit van gekomen, tis wel iets waar ik hulp bij wil (heb al 2 jaar psychotherapie, waarvan een half jaar intensief in Assen) maar wil eerst nog aan andere zaken werken. Mag me dus gelukkig prijzen met mijn vriend, of niet dan?

zie je wel dat die mannen er ook zijn!!!!! ik wist t wel Haha! Afgod
Laatst bijgewerkt door meintje op 17-11-08 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:11

Precies, mits de grenzen van elkaar maar worden gerespecteerd. Knipoog
En als we van elkaar kunnen verdragen dat die bij ieder anders zijn en kunnen accepteren van elkaar zie ik ook geen probleem. Ach gut
Oh ja, dat het in het openbaar verboden is vind ik wel prettig, hoor, hoef geen anderen bezig te zien, maar kan me ook ergeren als de teefjes elkaar berijden hier. Clown
Zit je net een goed programma te kijken, bonk bonk, ga ff buut'nspeel'n dan.. Clown

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 20:12

tante_trien schreef:
Ja zoiets, heb zondag wel een date. Hij zegt dat hij spijt heeft van zijn verleden (waar in hij een enorme player is geweest). Dus ben benieuwd.

volhouden!!!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:13

Das een lastige Detour, ik zou willen dat ik hem dat kon gunnen zonder daar zelf erg onzeker van te worden. Bang hem kwijt te raken zeg maar, of het idee te hebben dat ik niet zo'n ontzettende preutse trut moet zijn (al lastig zat om niet tegen lichamelijk contact te kunnen, maar soms wel de behoefte te hebben.. ik word er lichamelijk gewoon echt naar van) en dan ga ik mezelf weer de grond in stampen (en daar ben ik zo goed in). Maar we hebben het er wel eens over gehad, maar hij zegt me dat hij daar geen behoefte in heeft als het met een andere meid zou moeten en niet met mij. Tot hoever hij dat meent, weet alleen hij denk ik.. maar ik geloof hem eigelijk wel. Natuurlijk ben ik hier al erg onzeker over, bang hem te verliezen omdat ik mezelf niet eens zover kan krijgen gewoon te zoenen of langdurig te knuffellen.. alleen al een beetje vrijen.. nee.. zover krijg ik mezelf gewoon niet. Waar het vandaan komt dat ik zo reageer en die "haat" tegen lichamelijk contact is mij niet bekend. Zodra een vriend een partner wordt word het knuffelen een stuk lastiger, ondertussen ik het met gewone vrienden veel beter kan. Toch die angst dat er dan meer word verwacht en die blijft zelfs na 4 jaar lang zeggen "al duurt het nog 10 jaar, je komt niet van me af" niet echt beter.

Dus ja, lot uit de loterij, de gans die het gouden ei legt. Ik mag de grond kussen dat ik hem heb en niemand anders.

@Meintje, Yup!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:14

tante_trien schreef:
meintje schreef:
]

tante Trien.............. eens een player altijd een player...............

laat je niet in de zeik nemen.............. er lopen veel meer mannen rond die veel beter zijn dan hij en zijn geschiedenis

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:17

Benfan: Da's zo zonde, want (lekker makkelijk kletsen van mijn kant) maar is het nodig om onzekerder te zijn? Want jij bent toch een goed mens zoals je bent? Jouw mannetje is vast niet voor niks bij jou! Ach gut

Maar goed, wij zouden het als partners neit willen hoor, dat we het bed deelden met anderen dan met ons saampjes. Daar liggen onze grenzen en als je dat weet en respecteert (weer die grenzen) dan is het eigenlijk ook goed, he?) Knipoog

Kan het zijn dat er toch iets heel naars is gebeurd bij jou? Zelfs knuffelen kan zo fijn zijn.. Een mens kan zo gebaat zijn bij dat stukje intimiteit alleen al.. Ach gut
Maar twijfel niet aan jezelf hoor, dat je neit spoort, het hoort nu niet bij jou, misschien komt het nog, je mag er gewoon zijn, ik proef nl zoveel verdriet ofzo. vind dat echt k*t voor jou).. Bloos

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 20:19

@KiWiKo ja dat weet je alleen als je niet meteen met m naar bed gaat, dus volhouden. vriend van mij was net zo maar die heeft al bijna een jaar dezelfde vriendin en dat gaat toch ook echt goed. en zij is idd niet meteen met m naar bed gegaan...
dus wie weet!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:20

Toch vrees ik ook dat een player een player blijft, it's his kind of nature...

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 20:21

t kan altijd.... allebei de kanten op, maar ik zou t ook niet snel doen moet ik er ff bijzeggen Haha!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:32

@Detour, natuurlijk is het niet nodig om zo onzeker te zijn, maar het zit er nou eenmaal. Heb een paar jaar geleden
gezegt 'en nu is het genoeg!' en ben ik hulp gaan zoeken. Ben een stuk zekerder geworden maar nog steeds te onzeker om me goed te voelen. Wel komen er heel veel dingen naar boven waardoor ik beter snap hoe ik geworden ben tot wie ik ben, dat het niet aan mij lag maar aan mijn omgeving. Das een hele last van je schouders kan ik je zeggen.

Of er iets naars kan zijn gebeurd? ik heb al een intake gesprek gehad bij een psygotherapie gespecialiceerd in vrouwen/mannen die misbruikt zijn, ze dachten namelijk dat er wat was gebeurd maar ik weet echt van niks. Heb mijn ouders al de oren van de kop gevraagt daarover maar die weten ook van niks. Ik hoop dat er gewoon een keer andwoord komt op mijn vraag "hoe komt het dat ik dat niet kan, en hoe kom ik er vanaf" bedoel, dat ik het niet doe (sex) wil niet zeggen dat ik niet de behoefte heb. Ben verder een dood normale vrouw met behoeftes, maar mezelf daar toe "dwingen" zou absoluut verkeerd uitpakken dat is iets wat ik zeker weet.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:38

Ik heb gestemd op 'zou het echt niet weten'.

Ik kan namelijk alles weerstaan, behalve de verleiding. Schijnheilig

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:43

Benfan, ik wens je heel veel sterkte, vind het knap dat je dit uberhaupt zo neer kunt zetten, hoor! En ik wens je heel veel sterkte toe, want de werkelijkheid spiegelt je iets voor waardoor je toch ook onzker wordt? Het "hoort" zus of zo.
Clown
Want als er nu niet zoveel druk op lag en de wereld om je heen zou je er niet zo mee confronteren, zou jij er zelf nog mee zitten? Ach gut
Ik bedoel: Als jij zo gelukkig bent en je mist niet echt iets, wie zijn wij dan of je peut om dit te veroordelen?.. Bloos

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:43

Ik heb resoluut "Ja" geantwoord.. Heb al meer dan eens 40dagen zonder gedaan en kon het best aan hoor!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:51

Ik zou het, zeker zonder vriendje makkelijk redden.
Weet niet of vriendje lief er blij van wordt maar voor mij? No problemo...
Gewoon fijn knuffelen etc is net zo lekker Ja!!

Benfan, ik hoop oprecht dat er een moment komt dat het gaat lukken. Dat je gelukkig met jezelf kan zijn etc!
En je vriend is super, maar als je een goede relatie hebt en echt van elkaar houd is sex een toegevoegde waarde, geen vereiste Lachen! Dat is namelijk (onvoorwaardelijke) liefde voor elkaar!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:59

josewoos schreef:
Ik heb niet zo'n zin om dit te proberen Haha!

Haha! Haha!
Vriendlief ook niet denk ik. Huilen van het lachen

(dat wordt nog leuk met mijn half jaar buitenlandstage volgend jaar... Nagelbijten / Gniffelen)
Ik ga dan wel testen hoe mij dat afgaat hoor. Huilen van het lachen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:15

Jeetje Benfan, wat heb jij een onwijs lieve vriend! Echt respect hoor! Dit is ware liefde!!

Ik heb sinds 3 maanden een nieuw vriendje en ik zie hem ong. 3 x per week, maar we hebben meestal maar 1x pw sex. Soms vind ik dit raar, maar ik heb er ook niet altijd heel erg behoefte aan en hij ook niet.

Moet wel zeggen dat ik met ' scharrels ' wat wildere sex had en dat wij elkaar echt nog moeten ontdekken. Het gaat allemaal niet echt vanzelf. Terwijl we verder echt leuk met elkaar hebben hoor...maar ik denk dat we allebei onzeker zijn ofzo en hij moet nog het eea leren...

Oh ja het wordt wel steeds ietsjes wilder Tong uitsteken , we verleggen de grenzen langzaamaan Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:22

Ik ben ook van mening dat eens een player altijd een player is...

Overigens zijn er genoeg mannen met geduld hoor Ja (denkt aan haar eigen ventje die engelen geduld heeft met zijn dinnetje Bloos)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:25

Celia schreef:
Ik kan wel beter zonder wanneer ik vrijgezel ben dan wanneer ik een vriendin heb Knipoog. Het is nu van vorige week dinsdag geleden en het zal tot zaterdag duren (dus 10 dagen zonder) en dat vind ik wel moeilijk hoor Haha!! Begin al lastig te worden tegen de tijd dat het zaterdag is.. En ik mag nog ongesteld zijn, dat houdt niets tegen bij mij Haha!
Dus 40 dagen zonder? Nee, liever niet... Al zou ik wel proberen, want anders ga je puur af op je lustgevoelens, en niet op liefdesgebied...

heb jij sex als je ongesteld bent, en dan met een meisje Bloos hoe doe je dat dan wel niet Bloos

Maar goed, ik kan best zonder, neemt niet weg dat ik er wel van geniet Clown