Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 15:49

Heb net zijn vriend even gebeld...

Hij is dus voor zijn huis gevallen door de gladheid, stak een stuk bot uit zijn been. Heeft aangebeld bij zijn buren die de ambulance hebben gebeld en is met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan.

Heeft vervolgens zijn vriend opgebeld en ziekenhuis had zijn ouders al gebeld.
Vanavond gaat zijn moeder met een vriend van hem.
Ik ga er nu gewoon heen...ik zie het wel. Kan er tot 17 uur heen.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:50

Ik zou gewoon heen gaan en op het beste hopen Ja

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 15:51

Nou jullie horen het straks wel...

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:51

Heel veel succes!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:51

Tot zover je aannames dat zijn ex hem wel weer gebracht zou hebben dus Clown

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:52

Heb je nu niet ergens een klein beetje het gevoel van,
ja je hebt gelijk, ik moet gewoon doen waar ik me prettig bij voel en bevalt dat niet, dan heeft iedereen maar eens een keer pech.

Het is heel simpel, als jij dadelijk bij hem binnen loopt en hij verzoekt je om weer te vertrekken, dan zet JIJ er een punt achter(de relatie), want kom op, je bent geen speelpop.

Gaan met die banaan. Als hij het niet tof vind dat je langskomt, dan zit er bij hem iets niet goed daarboven, niet bij jou!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:55

Veel succes, ik hoop voor je dat je hem even mag zien!

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:44

Wat was het gezegde ook alweer...?
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus...
Blijft toch altijd een probleem bij ons...
Lees ook mee want kan veel met al tips hihi.
Veel plezier vanaaf en als ie je niet wil zien is dat zijn verlies en niet het jouwe, ff hard maar mannen zat je hoeft niet te buigen voor een vent.(zeg ik ook steeds tegen mezelf...)

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 17:08

gossie wat een verhaal..
herken mezelf er wel in.. zoek ook achter alles dattie mij niet meer wil.. dat er iets is.. terwijl er niks is.. kan ook echt ziek worden van angst dan.. en wij hebbe al 3 jaar iets..

ik herken je angst dus.. ik kan je niet echt een tip mee geven, als alleen blijf praten met elkaar..

veel suc6 en ik blijf je verhaal volgen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:09

Ik lees dit topic al een tijdje mee, en wat al veel wordt gezegd: kom op, als hij je niets vindt, had hij het allang uitgemaakt!

Goed dat je alsnog bent gegaan! Mocht hij je niet willen zien zegt dat genoeg toch? Dan zou ik hem mooi vertellen dat hij kan stikken in z'n uitstekende botjes en lekker verder gaan met je leven.

Mannen horen een aanvulling te zijn, een leuke wel te verstaan Ja

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:44

Ben erg benieuwd hoe het gegaan is!

Goed dat je iig naar hem toe bent gegaan Ja

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:09

Goed dat je toch gegaan bent! Ben benieuwd hoe het gegaan is Lachen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:30

Nou ik kwam dus aan, hij lag op een kamer met nog 3 anderen...lag te pitten. heb hem wakker gemaakt.
Hoiii

heb gevraagd wat er nu allemaal was gebeurd en dat ik het op hyves had gelezen enzo. Dus hij heeft verteld wat er was gebeurd. Been was helemaal naar achteren geknakt en hij is meteen zaterdagnacht geopereerd.

Heeft zijn vriend gebeld, zijn ouders zijn door het ziekenhius de volgende ochtend gebeld. Verder had hij niemand gebeld.

Vertelde dat zijn ex speciaal vanuit Frankrijk eerder is teruggekomen en gister is langsgeweest en dat ze wat dingen hebben geregeld betreft hun hond...
Dus ik vroeg: ooh is de hond nu dan bij haar?
Nee bij mijn ouders...

Beetje raar.
heb gevraagd waarom hij me niet even had gebeld, hij zei dat ik toch niets voor hem kon doen.
Dus ik zei dat ik toch langs kon komen en leesblaadjes mee kon nemen enzo.
Maar hij wilde niet lezen.

Zei nog wel 2x dat hij beetje saai was en onder de morfine. Maakt toch niet uit, zei ik.

Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, heb gezegd : hoop dat je het niet erg vindt dat ik even langs ben gekomen.

Hij schudde zijn hoofd en zei : Het is goed zo.
Nogal vaag dus.

Dus ik zei dat ik nog wel een keertje langs wil komen, maar dat hij dat maar moet aangeven.
Dus hij zei dat hij het me wel laat weten als hij weg kan daar.

(heeft dus niet gezegd dat hij het leuk zou vinden als ik langskom, maar meer van: je hoort het wel als ik weer thuis ben).

toen hij weer ging slapen, heb ik gezegd : ga maar slapen.
Hij gaf me een kus en zei : ik spreek je wel weer ok?
Ok.
Doei...

Hij deed verder gewoon aardig tegen me, maar ik trek mijn conclusies nu maar en laat hem.

Blijkbaar ben ik niet belangrijk in zijn leven en vond hij het gewoon leuk voor de leuk, meer niet.
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 02-12-08 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: op verzoek aangepast

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:45

Ok...
Beetje vreemd inderdaad.
Maar het kan ook de morfine zijn die praat en dat ie het niet allemaal duidelijk ziet.
Misschien schaamt ie zich ook een beetje dat je hem zo ziet, zou ik in ieder geval wel hebben...
Zou nog even afwachten tot ie wat 'wakkerder' is.
Maar kan me voorstellen dat je hier niet helemaal van staat te springen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:46

Wacht maar even tot hij terug is uit het ziekenhuis. Hij zit onder de morfine en dat is echt zo en over een paar dagen heeft hij veel pijn en zal hij sjaggie zijn. Zijn ouders heeft hij ook niet gebeld. Wat die ex doet moet ze zelf weten.

Niet te snel afhaken bij wat tegenslag en laat je niet opzij duwen door een andere vrouw.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:03

Balen dat zijn reactie niet echt super was.

Wat ik zou doen in jouw situatie, is toch veel en veel meer communiceren. Telkens lees ik dat je je eigen gevoel of gedachte wegschuift. 'Laat maar' of 'ik laat m maar' 'Ik vind het vaag, maar...'
Als je nu eerst eens begint met jouw gevoel te benoemen en te bespreken, dan zorg je iig dat hij weet wat jij vindt en denkt.

Zodra je merkt dat het hem echt niks interesseert wat jij denkt en voelt in deze situatie, zou ik idd eens goed te rade gaan bij jezelf of je dit nog lang gaat volhouden. Maar idd, wat Russel zegt, laat je niet te gauw opzij zetten, maar wees wel duidelijk over wat jij vindt en voelt.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:06

Ik zou hem gewoon eens lekker een tijdje in zijn sop laten gaar koken als ik jou was.
Blijkbaar vind hij jou niet erg belangrijk en als hij er naar een tijdje achter komt dat hij dat toch vind trekt hij echt wel aan de bel.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:14

Jongens, ik wil niet vervelend zijn, maar ik moet dit toch effe kwijt. Heb zelf meerdere malen in het ziekenhuis gelegen in mijn leventje, ook wel eens onder de 'dope' (om het zo maar even te noemen Knipoog ). Maar ik was toch altijd DOLBLIJ als er leuke, lieve mensen kwamen, hoor. En geloof me, als je er zo bij ligt wil je toch echt wel dat je geliefde er voor je is. Of ben ik nou zo'n rare???

Nee, ik geef Laetitia wel gelijk. Iemand die je niet eens laat weten dat je in het ziekenhuis ligt, terwijl je daar al een aantal maanden intiem mee bent, iemand die de moeite blijkbaar niet doet om desnoods via via jou even te bereiken met dit bericht, iemand die rustig naar een feestje gaat en jou niet meeneemt, iemand die nadat je hem bezocht hebt in het ziekenhuis alleen maar zegt 'ik spreek je nog wel....'. Klinkt hetzelfde als dat mensen nonchalant zeggen 'ik bel je nog wel'. Er klinkt geen oprechte liefde uit, het klinkt mij wat te gemakkelijk allemaal.

Ik zou me hier toch echt te goed voor voelen, maar ik zou dan ook alleen een man willen die mij echt 200% wil. Anders ben ik weg. Voor hem 100 anderen. En Laetitia, ik hoop echt dat jij dat ook zo voelt, hoe pijnlijk ook. Je hebt nu lang genoeg van alles geslikt van hem, maar hij komt op mij niet echt over als iemand die echt voor je gaat, die echt om je geeft, die echt zijn leven met jou wil delen. Mede ook omdat hij vandaag niet eens aan je gevraagd hebt hoe het met jou gaat nadat je al een paar dagen 'alleen' bent na je therapieperiode. Ik zal wel een harde zijn, maar het gaat er bij mij niet in dat iemand dan echt om je geeft. Gebroken been of niet.

Meis, je weet inmiddels al hoe ik er over denk, ik reageer meer op een aantal reacties hier. Ik kan alleen maar zeggen dat je niet alles hoeft te pikken en dat jij nou eenmaal meer wilt uit een relatie. En dat is je goed recht. Je bent te goed om een beetje als een vage tussenrelatie te fungeren. Dan zoekt hij maar fijn een ander, zou ik zeggen...... Is 'ie nou helemaal bela.erd!!! Boos!

Ik snap dat je je hier heel rot over voelt, dat dit pijn doet, maar probeer je op jezelf te richten. JIJ bent meer waard. Een vent hoort je niet zo vaag te behandelen, een vent hoort voor je te gaan. Als ik zie hoe jij je best doet voor hem, zie ik hem niet hetzelfde terug doen. Er is geen balans en dat gaat ten koste van jou. Ik zou zeker nog wel even heel duidelijk hierover zijn naar hem toe, zodra het moment het toelaat. Richt je gewoon lekker op een leuke baan en wie weet wat er allemaal nog op je pad komt in het leven..... Bij deze nog even een dikke hug voor jou. Ach gut
(helaas hebben ze hier niet van die lieve hug smilies, dus fantaseer hem maar even Knipoog )

Ik weet dat ik misschien makkelijk praten heb, want ik zit er niet in met mijn gevoel. Dat maakt alles heel gecompliceerd natuurlijk. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel..... Lachen

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:32

@ Twiggy; Je hebt helemaal gelijk !
Als hij niet een beetje moeite voor je wil doen is ie je niet waard.
Zit een beetje in de dezelfde positie dus probeer hem ook maar goed te praten maar v*domme, we zijn toch geen poppen !
Geen hand vol maar een land vol !
We willen een man die voor je gaat, en dan hoef het geen ei te worden maar duidelijkheid kan toch wel.
Of hij wil je, of hij wil je niet, maar we zijn geen tussendoortjes !
Zo, dat is er uit... nu nog volhouden. Bloos

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:11

Meid wat vervelend dat hij in het ziekenhuis ligt!!
Mijn vriend lag laatst ook in het ziekenhuis,na een ruzietje hoorde ik opeen niks meer van hem,bleek hij in het ziekenhuis te liggen.. Ik weet dat mijn vriend bijvoorbeeld andere niet graag opzadeld met zijn problemen,vooral als hij ziek is,wil hij liever geen contact met niemand. Wel heb ik hem gesproken hoor,lief smsje gestuurd,nadat hij uit het ziekenhuis was belde hij me ook weer gelijk op en was alles weer dik in orde!

Ook in ben zo'n doemdenker,zoals je weet via msn Knipoog
Maar we moeten onszelf niet zo gek maken.. niet gek denken..
Later is het tijd genoeg om pijn te hebben,als het zover is.. Waarom ons nu dan al pijn laten hebben door iets wat niet eens zeker is?
Heb vertrouwen.. laat hem een beetje,laat hem maar naar jou komen.laat merken dat je aan hem denkt,geef hem zijn tijd,dan komt hij vanzelf..
Probeer je jezelf teveel op te 'dringen' dan zou hij zich alleen maar afsluiten..
Ik heb het meegemaakt,en doordat het bijna fout was gegaan zie ik nu precies in hoe het anders moet!

Echt waar meid,als ik het kan,kan jij het ook!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:13

Twiggy2008 schreef:
Jongens, ik wil niet vervelend zijn, maar ik moet dit toch effe kwijt. Heb zelf meerdere malen in het ziekenhuis gelegen in mijn leventje, ook wel eens onder de 'dope' (om het zo maar even te noemen Knipoog ). Maar ik was toch altijd DOLBLIJ als er leuke, lieve mensen kwamen, hoor. En geloof me, als je er zo bij ligt wil je toch echt wel dat je geliefde er voor je is. Of ben ik nou zo'n rare???

Dit komt puur omdat wij vrouwen zijn,wij vrouwen willen er altijd voor elkaar zijn..
Mannen zijn echt anders in die dingen..
Zeker in een prille relatie,dan moet dat intime nog komen.. en dat komt vanzelf..
Jezelf niet te druk over maken!!

Mannen komen van mars,vrouwen van Venus.
Als je dat boek hebt gelezen,zul je echt van bepaalde dingen gaan denken; Owwww zit dat zo???!!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:45

Pfoe Laetitia, wat een verhaal zeg!

Enige wat ik dan een béétje vreemd vind is dat die ex al uit frankrijk terug is (toch wel enige uurtjes rijden?) en jij het waarschijnlijk nog niet eens wist. Zij is dus wel gebeld?

Ik weet niet zo goed wat ik er van denken moet hoor. Ik vind hem onverschillig en jij geeft hem misschien wat te weinig ruimte.
Moeilijk hoor!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 23:32

Tja weet dus niet hoe die ex het weet, denk dat zijn ouders haar hebben gebeld omdat het ook haar hond is.

Verder was hij wel gewoon normaal tegen me, deed niet raar ofzo en was ook niet geschokt dat ik er ineens was. En hij zal zich wel enorm kelote voelen en pijn hebben en onder de morfine zitten.

Maar ik heb genoeg gedaan, wil er graag voor hem zijn maar als hij daar geen behoefte aan heeft dan houdt het op.

En ja hij trekt zich terug als hij zich kelote voelt, dan is hij gewoon heel erg in zichzelf. Dat ken ik nu wel een beetje van hem, maar je kan toch iets laten weten?? Zeker als ik al 4 keer heb gebeld!

En ja het is een man, maar dit gedrag vind ik wel heel erg vaag.

Dus ik laat hem maar, ga me op mijn eigen dingen richten en hoop dat ik mezelf weer terug vindt, want al dit gestress heeft me heel veel lichaamsgewicht gekost.

heb vandaag weer moeten overgeven en kon weer eens niets door mijn keel krijgen, ben nu dus op en dizzy.

Ben pissig.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:05

Saskia9 schreef:
Dit komt puur omdat wij vrouwen zijn,wij vrouwen willen er altijd voor elkaar zijn..
Mannen zijn echt anders in die dingen..
Zeker in een prille relatie,dan moet dat intime nog komen.. en dat komt vanzelf..
Jezelf niet te druk over maken!!

Mannen komen van mars,vrouwen van Venus.
Als je dat boek hebt gelezen,zul je echt van bepaalde dingen gaan denken; Owwww zit dat zo???!!

Dat boek heb ik 100 jaar geleden al eens gelezen. Knipoog
Vertel mij wat over mannen, ik ben ook de jongste niet meer. Clown
Ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat en ik ben ook wel met je eens dat mannen vaak iets anders omgaan met bepaalde zaken. Maar als jij als vrouw toch een iets ander beeld hebt van een relatie en merkt dat wat de man binnen je (prille) relatie doet, je toch niet echt gelukkig maakt, dan houdt het toch echt op. Of pik jij gedrag wat jou echt pijn doet en je onzeker maakt? Nou, jij liever dan ik, want ik heb zo mijn grenzen. En ik snap dat Laetitia ook aanvoelt dat haar grens bereikt is.

Overigens heb ik die ervaring met de 'juiste' mannen helemaal niet, Saskia9. Die wilden me juist zoveel mogelijk in hun buurt hebben, ook in nare periodes. Juist die kerels die je regelmatig in onzekerheid laten, daar moet je voor oppassen. Ik vind het verder prima als een man aangeeft 'rust' te willen hebben. Maar geef dat dan ook aan en laat een vrouw weten dat het niet aan haar ligt, maar aan hemzelf, omdat hij nou eenmaal zo met de zaken omgaat. Nu zit Laetitia te vaak in onzekerheid, terwijl er te weinig gecommuniceerd wordt (aan beide kanten). En waarom is zijn ex wel op de hoogte, zijn vrienden ook, maar zijn nieuwe vriendin niet???? Dat geeft gewoon te denken......
Daarom kan ik me Laetitia's gevoel heel goed voorstellen. Ja, ze moet inderdaad ook leren zelf haar grenzen duidelijk te maken, helemaal mee eens en ik ben overtuigd dat ze dat zelf ook heel goed weet. Dat is een heel (leer)proces. De een heeft dat van nature, de ander leert dat op haar 25e en weer een ander op haar 45e of zelfs nooit (met alle gevolgen van dien).

Ik denk ook dat je niet elke man of elke vrouw moet projecteren met dat boek op je netvlies. Want dan kun je er ook regelmatig heel erg naast zitten. Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:13

Laetitia, de ex is dus op de hoogte gesteld en de hond is bij zijn ouders nu (dat vertelde je toch?). Heel weird....

Ja, ik ga er ook vanuit dat hij zich niet fijn voelt en onder de pijnstilling zit. Daarom kun je ook beter met hem praten, als hij zich wat beter voelt. Ondertussen gewoon wel je eigen plan trekken, zoals je het al aardig zegt in je post. Goed zo!!!
Ik vind ook dat je meer dan genoeg gedaan hebt, de bal ligt nu bij hem of jij neemt een beslissing.

En ik ben helemaal met je eens dat er een verschil is tussen je terug trekken of even een smsje terug sturen (het meest minimale). Jij, als nieuwe vriendin, hebt toch echt wel het recht om te weten wat er aan de hand is. Zo intiem is het nou ook weer niet, als je in het ziekenhuis ligt vanwege een ongeluk. Kan iedereen overkomen en hij mag blij zijn dat jij zo zorgzaam reageert. Als hij daar niet mee om kan gaan, tja.......

Al dit gestress levert jou zeker alleen maar ellende op. Richt jij je maar vooral op jezelf nu, i.p.v. iemand die het blijkbaar niet nodig vindt om jou een beetje respectvol te behandelen. Vergeet niet dat er ook kerels zijn die niet zo goed zijn in het uitmaken van relaties...... Hij is zelf ook nooit echt duidelijk geweest naar jou toe, jij niet naar hem in bepaalde opzichten, wat mij het vermoeden geeft dat hij jou leuk vindt als gezelschap, maar wel op zijn momenten. En lieverd, daar ben je echt te goed voor. Je verdient beter. Veel beter.