Zwart werk waar melden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Re: Zwart werk waar melden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 23:52

Overigens is het net zo triest dat TS meteen veroordeeld wordt op de paar dingen die ze gezegd heeft.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 08:34

Nikka schreef:
Arbo

Wellicht kan je oordelen, maar het is de vraag of je het kan beoordelen. Als zij het idee heeft dat het gevaarlijk is, laat dan iemand met kennis er echt naar kijken. Of zij wel of geen goede motieven heeft kom je op deze manier toch niet achter.

De 1 vind vuilnismannenwerk vies, de ander niet. Dus waar trek je de lijn? Misschien vind de TS het nietgenoemde werk gevaarlijk, terwijl andere mensen zoiets hebben van ach, gevaarlijk? Wel nee.

Ik kan me namelijk geen werk bedenken waarbij het leven van die 15 jarige in het geding komt en ik echt moet vrezen voor zn leven.
De meeste dodelijke ongelukken gebeuren thuis Knipoog

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 08:37

Triest..? Dat weet ik niet hoor - ik denk wel dat je reacties oproept als je zo veel ruimte voor veronderstellingen openlaat.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 08:43

Vaag allemaal erg vaag, wat zou er van waar zijn.Misschien wil ze juist zelf dat werk gaan doen en vraagd ze zich af wat de reacties zijn.Ja ik zeg maar wat?

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 08:53

Ze vroeg een telefoonnummer of adres...........meer niet! Clown

Jullie zijn een stel nieuwsgierige aagjes die ook nog effe je mening door haar strot willen duwen, lijkt wel............ Boos!

PPPffffffffffffffffffffffffffffffff

Ga spelen! Haha!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 09:00

........ en die vraag stel je dan op een paardenforum (waar sowieso iedereen zich graag met iedereen bemoeit)?
Ik denk dat als iemand zichzelf gekwalificeerd acht om een 'misstand' aan de kaak te stellen, die persoon dan ook wel de sjoege zou moeten hebben om te weten wat de juiste kanalen zijn om informatie te vragen of om dingen te melden. Koe

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 09:03

Als je de kans krijgt om de belasting te ontduiken, moet je dat vooral doen. Die tarieven zijn echt niet normaal meer. En de erfenisbelasting, vind ik absurd dat die überhaupt bestaat, gezien over elke euro die geerfd kan worden als belasting betaald is. Overal gaan miljoenen heen, behalve naar de armen die ook in Nederland leven.

Dus mijn mening: geen melding maken en aan de ouders van die 15-jarige aangeven dat je je zorgen maakt. Dan moeten zij maar zien wat ze ermee willen doen..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 09:15

IndianLady schreef:
Nikka schreef:
Arbo

Wellicht kan je oordelen, maar het is de vraag of je het kan beoordelen. Als zij het idee heeft dat het gevaarlijk is, laat dan iemand met kennis er echt naar kijken. Of zij wel of geen goede motieven heeft kom je op deze manier toch niet achter.

De 1 vind vuilnismannenwerk vies, de ander niet. Dus waar trek je de lijn? Misschien vind de TS het nietgenoemde werk gevaarlijk, terwijl andere mensen zoiets hebben van ach, gevaarlijk? Wel nee.

Ik kan me namelijk geen werk bedenken waarbij het leven van die 15 jarige in het geding komt en ik echt moet vrezen voor zn leven.
De meeste dodelijke ongelukken gebeuren thuis Knipoog

misschien mest die persoon wel uit op een manege .. Nagelbijten / Gniffelen
levens gevaarlijk werk dat Bloos

ik vermoed dat ts een bijbaantje had
en dat ze wegens teveel klagen weg mocht
en er nu een ander haar baantje heeft.. Cool

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 09:29

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:12

Jannepauli schreef:
Soms is het de moeite waard om even op iemands berichtenhistorie te zoeken:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=91&t=1025216

Vork

Ik geloof dat we deze drama-queen maar moeten laten voor wat het is..

Een van de voorbeelden hier hoe triest er op gereageerd wordt Boos!
Laat het dan achterwege.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:27

Jannepauli schreef:
Soms is het de moeite waard om even op iemands berichtenhistorie te zoeken:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=91&t=1025216

Vork

Ik geloof dat we deze drama-queen maar moeten laten voor wat het is..

Omdat ze niet weet welke opleiding ze wil doen, is ze een drama-queen?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 09:21

Uppojono schreef:
En de erfenisbelasting, vind ik absurd dat die überhaupt bestaat, gezien over elke euro die geerfd kan worden als belasting betaald is. .

Dit is anders ook "legaal voor een deel te ontduiken. Mijn oma gaf de laatste jaren voor ze stierf elk jaar het maximale bedrag dat je belasting vrij mag geven aan haar dochters. Dat bedrag zat in het huis. Dus elk jaar werden de dochters een klein beetje meer eigenaar van het huis Tong uitsteken . Op die manier was al een heel groot deel in het bezit van de dochters waar geen belasting meer over betaald hoefde te worden toen ze stierf Tong uitsteken

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 12:08

Slotje omdat TS een SA is. Als je dit soort onderwerpen wilt bespreken, dan kan dat gewoon onder je eigen naam.