Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Je bent denk ik in de war met annemie dr vriend?!
betekent niet dat ik niet snap dat ht moeilijk is zoals ik al zei, maar kwam deze tegen en vond hem wel toepasselijk Dekloktikt schreef:Dankje voor jullie reacties!
Ik wil het alleen nog even aankijken hoe t gaat! hij komt vanavond weer. Wat jullie zeggen klinkt allemaal zo logisch en t is iets wat ik ook tegen een ander zou zeggen. Alleen voelt het in de praktijk heel anders zoals sommige van jullie misschien wel ervaren hebben.
@ Miracle_ ; Hij is niet zes jaar ouder dan mij, hij is 7 maanden ouderJe bent denk ik in de war met annemie dr vriend?!
Excuse me!

Volgens mij moet die wakker geschud worden?!?! Lizzle schreef:Zo'n jongen kan jouw gevoel van eigenwaarde zo omlaag brengen, dat je er nog heel wat jaren last van kan gaan hebben.
.
Anoniem schreef:en dat vind je normaal?
Quellian schreef:Mijn hemel... zie in je profiel enkel een jochie dat een paar flinke trappen onder z'n reet moet krijgen. Beetje last van grootheidswaanzin, heeft ie totaal geen recht op!
dus jij mag hem ook kl**tzak gaan noemen omdat je hem zo lief vindt?Citaat:en als ie me bv. poedersuiker noemt hij dat niet vind maar dat ie me dan juist heel lief vindt ofzo was een beetje vaag verhaal
Suusjwah schreef:Hoe kan je nou smoorverliefd zijn op zo'n persoon![]()
Hoelang ga je al met hem?

Flew schreef:Dekloktikt schreef:ik zeg hem best vaak dat ik het niet leuk vindt dat ie zulke dingen zegt. En dan roept ja tis maar grapje maar je moet het je ook niet aantrekken je moet harder worden!
ik heb nog maar net 2 weken met hem! en hij vraagt dan ook van wil je me nog wel als vriendje dan? Want als ik jouw was zou ik mezelf echt niet als vriendje willen.
En dan denk ik echt zo van. waarom ben ik nou zo gek op jou!
* Pathologisch leugenaar, hij zegt dat ie t is. weet er niet van of t bewezen is of niet
Zeker als je nog maar 2 weken met hem gaat; dumpen die handel.