Het was maar goed dat die berg aan het eind weer omhoog ging, zo kwam ik stil te staan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het was maar goed dat die berg aan het eind weer omhoog ging, zo kwam ik stil te staan
Nu dus op zoek naar een ander hotel.
Dus dan maar in link.
De lengte van je board ligt aan jou lengte. En het hoeft ook niet zo te zijn dat elke schoen in elke binding past geloof ik, maar bij een bepaalde maat hoort ook een bepaalde soort maat binding denk ik. 

elcke schreef:ff vraagje mijn nieuwe schoenen ben ik nu een beetje aan het testen maar merk dat ik in het liftje tegen de zijkant van mijn schoen druk, en soms als ik te gespannen een bocht maak. Kan dat zijn omdat het best stugge schoenen zijn of zouden ze niet goed passen? ik twijfel nog al want als het goed gaat zitten ze goed
oke beetje flauw van mij
ik reageer ook wel op die manier. 
Opzich staat het wel goed aangeschreven maar als je zoveel betaalt voor iets wat je gewoon normaal behandeld ga je toch twijfelen. Als dan ook nog eens afspraken niet nagekomen worden zoek ik liever wat anders.
ik dacht dat het een systeem was 

elcke schreef:ik sta links voor
boarden jullie met helm?

Chrisje92 schreef:O met die trucjes ga ik kijken of ik misschien al 2 jaar verkeerd staMaargoed ik heb het nu zo geleerd en dat gaat prima
Wat raden jullie aan, een freeride board of een freestyleboard?

Wirobelgje schreef:kan er iemand het lijstje aanvullen?:
-jas (heb ik zelf)
-broek (kan ik lenen)
-schoenen (ga ik zelf halen)
-helm (zelf halen of huren, ben er nog niet uit)
-skibril
-board (huren of lenen)
-Thermo ondergoed
-Spierpijn-smeersels
-Bevestigingsclipje om je binding aan je schoen vast te maken (verplicht bij sommige liften)
-Hele lekkere warme waterdichte handschoenen
-hippe muts
-heeele lekkere warme skisokken
-Uitroldingetje voor je skipas
-Ik heb altijd een schroevendraaiertje in mn boardtas zitten, om aan mn bindingen te klunzen
nog tips/spullen voor wat ik zeker mee moet nemen op de vakantie?
Als dit zo een eerste keer is dan denk je lang niet aan alles he
Chrisje92 schreef:O ik heb trouwens ook nog een vraagje!
Als ik zelf bindingen en een board koop, kan ik daar dan alle schoenen in doen die ik wil? Of horen bij elke bindingen aparte schoenen. Niet toch?

Hinata schreef:Voor de snowboardfans onder ons! [HK] [BB1] Boardbabes. *trekt stoer hoofd.

Frances schreef:jaa ollie kan ik een wel al, maar wel nog klein haha
Oooh dat lijkt me gaaf met een luchtkussen erachter
Met welke kleine dingen kan ik het beste beginnen dan? naast ollie en rondje draaien? Vallen doe ik genoeg

__Laura schreef:Gave helm!
Boarden jullie allemaal met helm?
Ik ben echt beginner ten top, trucjes liggen ver in de toekomst, eerst maar de bochtjes echt onder de knie krijgen.. Zou zelf denken dat het dan overbodig is?
Wirobelgje schreef:idd een heel mooi board
ik vraag me af, kan je niet zelf een design verzinnen en laten opspuiten?

Chrisje92 schreef:Je kan wel zelf een sjabloon maken en het dan zelf spuiten?
Foto van mn muts upload nu..

ik zit daar minimum een uur rijden vanaf. (woon in antwerpen)

bottrop, en vrijdag in... eeh.. nederland, en januari in rotterdam was het geloof ik. van alles wat, het moet spannend blijven he 
Lieke schreef:Zag dat het topic al weer wat afgezakt en dat terwijl het seizoen alleen maar dichterbij komt. Er ligt alweer 1,5 meter sneeuw in het skigebied waar ik heenga
Weet iemand trouwens nog leuke shops online voor wintersportartikelen? Ik heb besloten dat ik een oranje snowboardbroek wil, maar heb nog geen geschikte gevonden (ben nogal kieskeurig).