Nicole987 schreef:....Maar heb geinformeerd bij AOK en ze zeiden info halen bij mijn vorige tandarts van hoe lang en hoe vaak dat ik ben geweest,
een uitgebreide uit leg van men huidige tandarts dat de aanpak werkelijk voor noodzakelijk is en niet voor mooie witte tanden
en section opinion bij een andere tandarts en daar zie ik wel tegen op hoor ben absoluut geen held in de stoel van de praktijk...
Ohhh, balen dat ze dicht waren

, maar ja, vrijdag middag is hier idd vaak alles "dicht" (wbt artsen enzo)

.
Nicole, dat is precies wat ik met een attest bedoelde

. Klinkt iig alsof de Krankenkasse bij een goede uitleg wel wil betalen

. En wbt een second opinion: die TA kijkt alleen maar naar wat er is gebeurd (hoe komt het dat je gebit zo "slecht is) en dan naar je gebit wát er allemaal precies moet gebeuren. Als detweede tandarts (min-of-meer

) hetzelfde zegt als de eerste, heb je helemaal goede kaarten om een heel groot deel van de kosten vergoed te krijgen. Je hoeft je dus niet zenuwachtig te maken: de goede man
kijkt alleen maar
: ik vind het brood ook erg lekker hoor! Zeker het "doppelt gebackenes Bauernbrot" van onze bakker is echt zó

! Het is 2 x gebakken en heef
Oja, voor manlief neem ik altijd broodmix van AH mee, om met de broodbakmaschine nederlands brood te kunnen maken

.