Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Re: Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 11:52

Laat mij dan ook in mijn waarden. Lachen
Als ik hier een topic over wil plaatsen prima. Lachen Moet ik zelf weten. Knipoog Maar om het onzinnig te noemen.
Er word gevraagd naar MENINGEN. Knipoog

Iedereen heeft zijn eigen mening.
En niet iedereen zou het met je eens zijn missysop.
Dus accepteer dat. Knipoog En onzinnig hoeft dat niet te zijn. Lachen

@Redrumfox : Weet je hoe dit bij mij overkomt.

''Ja wij genieten van het leven omdat wij zulke kleren dragen.''

Waar haal je dat vandaan. Want namelijk ook ZONDER die kleren te dragen en gewoon een tshirt en een broek kun je net zo hard genieten van het leven als dat z'n meisje doet. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:57

Vind het soms ook té... Scheve mond En maar lopen klagen dat ze zo aangestaard worden en door de grootste idioten aangesproken worden.... Nagelbijten / Gniffelen

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:11

Het maakt mij niks uit wat een ander draagt, iedereen moet gewoon kleren kunnen dragen die hij / zij lekker vindt zitten. (Zolang het maar toegestaan is om er een mening over te mogen hebben, want sommige mensen hebben echt geen gevoel voor smaak en dat mag best opgemerkt worden... Bloos)
Maar zoals Cassidy al aangaf, met je kleding zend je wel bepaalde signalen uit (bijv: in een truitje met een v-hals kom je eerder als een open persoon over, met een dikke sjaal om je hals kom je eerder gesloten over) en dus kun je het als je 'visitekaartje' zien, lees de communicatieboeken er maar op na.. Knipoog Maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die in een zie-poes-net-niet rokje en een extreem laag uitgesneden topje op sollicitatie gaan, want dat komt niet professioneel over.. Haha! Wanneer je zoiets op een hardcore / hardstyle feest aantrekt, ben je geen uitzondering omdat je in mijn ogen op zo'n feest op een andere manier 'indruk' wilt maken..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 14:58

lovelygirly schreef:

Waar haal je dat vandaan. Want namelijk ook ZONDER die kleren te dragen en gewoon een tshirt en een broek kun je net zo hard genieten van het leven als dat z'n meisje doet. Knipoog

Dat komt zo op jou over omdat je niet goed gelezen hebt. Dat bedoel ik namelijk absoluut niet (slaat immers ook nergens op). Ik bedoel dat ik draag wat ik wil en me daar gelukkig mee voel. Als ik het niet zou dragen omdat ik rekening wil houden met wat anderen van mijn stijl vinden zou ik mezelf tekort doen en dus niet gelukkig zijn. Dát bedoel ik, was ook wel uit mijn bericht te halen als je beter gelezen had. Ja

Dit zou dus het volgende moeten zijn:
''Ja wij genieten van het leven omdat wij dragen wat wij willen, zonder ons daarbij druk te maken of een ander het wel of niet mooi vind.''

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:50

Ik vind lekker laten lopen.
Maaaaar, ik vind ook net als Melanie_ het is echt idioot dat ze gaan zeuren dat er zo naar hun gekeken wordt. Clown

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:52

Ze moeten het zelf leuk vinden, nou ga je gang. Ik vind het niks en een beetje slimme meid heeft snel genoeg door dat je van een bepaald type jongen meteen de aandacht krijgt, en dan nog maar de vraag of je dat leuk vind.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:46

Missysop schreef:
Hahahaha!!!!!
Sorry hoor, ik ga altijd naar dit soort feesten..
Ik loop er niet half naakt bij maar ieder zijn eigen ding.
In de cultuur van dit soort feesten is het eigenlijk "normaal" als je er zo bij loopt en inderdaad iedereen laat je nog met rust ook!

dat bedoel ik dus, om er even op terug te komen.. bij een hardcorefeest is het zó anders, daar word je echt niet lastig gevallen!
ik ga weleens met een kort broekie/toppie maar ga ook weleens in mn spijkerbroek en simpel truitje, en weet je.. heb dan net zoveel aandacht dan als ik bloter gekleed ga Knipoog en dan gewoon leuke gezellige aandacht
het is ook hoe degene zich gedraagd, als ze zo loopt van hier ben ik en zo'n type van ójeee (weet ik veel Knipoog ) dan komt dat ookal weer anders over dan een simpele spontane meid.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:33

Even een randopmerking @ TS:
Je topictititel zegt 'Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?'
Je vraagt dus hoe we vinden dat die meisjes zijn: prutsmutsen, lief, sterk,... Dat is denk ik wat de meesten, waaronder ik, aanstoot aan nemen.
Had je geschreven 'wat vinden jullie ervan dat sommige meisjes zulke kleding dragen?' dan had het mi heel wat anders geweest.
(Dit is overigens zeker niet aanvallend bedoeld)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:53

Je zendt wel een boodschap uit met je kleding, of je wil of niet. Kleding pas je ook aan op waar je naar toe gaat, en als je dat niet doet, tja, dan word je raar aangekeken. En of dat je wat uitmaakt moet je uiteraard zelf weten.

Maar ik weet wel, dat als ik uitga en 's avonds alleen naar huis moet lopen (wat bijna nooit voorkomt gelukkig) dat ik dan liever een spijkerbroek aanheb dan een kort rokje. Er wordt toch anders naar je gekeken.

Een beetje sexy moet kunnen, en tis ook een kwestie van smaak. Zelf vind ik het gewoon lelijk als iets te strak, te bloot, te kort, glimmend of te "markt" is... Clown

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 00:27

mick75 schreef:
Ik droeg vroeger toen ik jonger was (begin 20, begon mijn identiteit te ontdekken) graag gothic kleding. Voordat het een rage werd zegmaar. Ik voelde me daar thuis in. Lange rokken, tops met een laag decollete. Voor wie er van houd sexy en voor de rest afstotelijk. Nu ik ouder ben (al toon ik jonger dan ik ben) draag ik graag wijde broeken en daarover een top of strak shirt. Soms met een wat lager decollete en soms niet. Als ik naar een concert of zo ga trek ik die oude jurken uit de kast en de zwarte make-up ook.

Soms draag ik een legging met een (hele) korte rok erbij. Ik vind dat dat kan, heb er het figuur voor en door die legging hoef ik ook niet bang te zijn voor inkijk. Wie ernaar wil kijken, fijn. Kijken staat vrij, als iemand me erop aanspreekt heb ik iets van "dat is jouw mening, laat mij in mijn waarde. Ik zeur ook niet over jouw kleding". Als iemand het lef heeft me aan te raken krijgt diegene een hoek.

Iedereen heeft het recht om te dragen wat hij of zij prettig vind. Voor de een is dat bijna niets, voor de ander volledig bedekt. Ieder zijn meug. Wat iemand ook draagt, of in sommige gevallen (geen waardeoordeel!!!) iemand niet draagt is NOOIT een reden om iemand lastig te vallen.

Mannen die niet met hun poten van meiden die graag minder kleding dragen af kunnen blijven mogen wat mij betreft levenslang krijgen. Cru? Nee! Ik vind het recht op vrijheid groter!

Het zal nooit in me opkomen iemand die graag half naakt loopt te beoordelen. Als iemand zich prettig voelt daarin wie ben ik om dan te oordelen? Om iemand een sl*t te noemen alleen op voorkomen? Meestal is het of alleen voor uitgaan dat meiden bijna bloot over straat gaan, en het hoort ook bij een levensfase. Toen ik 15 was droeg ik ook zo kort mogelijke rokjes en zo bloot mogelijke shirts. Alles om te shockeren. Dat heet puberteit!

Ik ben het hier helemaal mee eens.

Ik ben geen jong meisje meer, maar een ouwe doos Clown maar mijn figuur kan het nog hebben. Nou daar ben ik trots op, dus heel soms ga ik ook iets schaarser gekleed naar een feestje voor volwassenen. Maakt mij dat een prutsmuts ofzo? Welnee
Ik vind het eigenlijk zorgelijker dat ik een paar jaar geleden even een kinderdisco (10-14 jarigen) binnenliep en de kinderen als een soort hoertjes bijliepen Scheve mond

Ik heb ook een paradox in mijn gedachtengang, want enerzijds denk ik: die jonge meiden zouden niet in zulke uitdagende kleding moeten lopen omdat het misschien reacties uit kan lokken, anderzijds word ik kwaad als er mensen zijn die vinden dat ze 'iets uitlokken'
Wat nou uitlokken Boos! denk ik dan, niemand heeft het recht om iets te doen bij een ander, ook niet bij een vrouw die toevallig vanmorgen een kort rokje heeft aangetrokken omdat ze dat leuk vond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:06

lovelygirly schreef:
Laat mij dan ook in mijn waarden. Lachen
Als ik hier een topic over wil plaatsen prima. Lachen Moet ik zelf weten. Knipoog Maar om het onzinnig te noemen.
Er word gevraagd naar MENINGEN. Knipoog

Iedereen heeft zijn eigen mening.
En niet iedereen zou het met je eens zijn missysop.
Dus accepteer dat. Knipoog En onzinnig hoeft dat niet te zijn. Lachen

jij mss, en ik ook...
Maar als hun zich prettiger voelen in wat minder kleding...
en daardoor meer kunnen 'genieten'...

Wat is dan het probleem ?
Waarom hebben wij dan als anderen recht om er over te oordelen of dat goed of slecht of weet ik het is.. Vind dat mensen gewoon moeten kunnen dragen wat ze dragen willen Ja..

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:11

Afschuwelijk.

Ik ben zelf meer een legging mens met een leuk tuniekje en hakjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:13

Romytjuuh schreef:
Afschuwelijk.

Ik ben zelf meer een legging mens met een leuk tuniekje en hakjes!

vind je die meisjes dan afschuwelijk of hun kleding Knipoog ?

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:14

Het gaat toch ook over de kleding Haha!
Al zegt kleding soms heel veel over mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:16

Romytjuuh schreef:
Het gaat toch ook over de kleding Haha!
Al zegt kleding soms heel veel over mensen.

alleen de titel van dit topic is wel

Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen Haha! En vervolgens geeft de ts toch wel duidelijk haar mening aan over de personen zelf die het dragen... Knipoog

Lachen

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:19

Oke, nou te blote kleding vind ik ordinair.
Meestal zijn meisjes die in zulke kleren lopen TE Zelfverzekerd waardoor ze zich arrogant gaan gedragen, en ja dan oordeeld een mens snel. Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:39

ik vind gothic kleding, of een andere aparte stijl toch wel wat anders dan halfnaakt erbij lopen. Ik vind dat als je er halfnaakt bij loopt, savonds door de stad.. en je aangesproken word door bezopen kerels je dat kan verwachten. (mannen zijn zo, daar verander je niets aan.. jammer maar het is een feit) een beetje slimme meid past zich dus aan. Een hardcorefeest zou dus een gelegenheid zijn om je te laten gaan, maar bijv een solicitatiegesprek weer niet.. Het is maar net in wat voor situatie je het plaatst.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:42

laat lekker iedereen aan doen wat hij of zij wil! iedereen vind sommige kleding mooi en andere niet smaken verschillen. vind het geweldig om te zien hoe makkelijk hier een mening wordt gegeven over een persoonlijkheid puur op basis van kleding, lijkt me net iets te simpel. Het is echt niet zo dat je aan iemands kleding altijd kunt zien hoe hij of zij is.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:44

efaa schreef:
laat lekker iedereen aan doen wat hij of zij wil! iedereen vind sommige kleding mooi en andere niet smaken verschillen. vind het geweldig om te zien hoe makkelijk hier een mening wordt gegeven over een persoonlijkheid puur op basis van kleding, lijkt me net iets te simpel. Het is echt niet zo dat je aan iemands kleding altijd kunt zien hoe hij of zij is.

Natuurlijk niet altijd, maar kleding zegt wel veel over jezelf.
Als jij in een topje met blote buik en mini rokje gaat lopen dan weet ik zeker dat jij je ook onbedoeld een mening vormt over iemand. Dat is er om vragen.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:48

natuurlijk mag iedereen dragen wat zij/hij wil. Maar bijv op scholen zijn er vaak ook kledingvoorschriften, dat je niet halfnaakt op school mag komen, dat als je bukt een sting ziet onder een rokje ofzo.. dat KAN gewoon NIET. Er is een grens. En voor jonge meisjes vind ik het persoonlijk belangrijk dat ze moeten weten dat als je je heel naakt kleedt dat je dan de aandracht trekt van mannen, dat die mannen niet aan hun mogen zitten weet ik ook wel, of ze zich hieraan houden is een 2e. Ik vind wel dat mensen mogen dragen wat ze willen, MAAR er is een grens. En eerlijk? Ik oordeel wel een deel op kleding. Ik geloof niet dat mensen hier dat totaal niet doen. Als ik bijv een meisje halfnaakt savonds door de stad zie lopen, en ik moet 2 x kijken of dit een protistuee is, en het blijkt een meisje van 13 te zijn, die haar kleding gewoon mooi vind, denk ik wel van: meisje toch.. wat ben jij naief

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:54

klopt ik ben het er ook mee eens dat er een grens is, meisjes van 8 met een string boven hun broek vind ik ook te ver gaan, waar zijn de ouders gebleven :S) maar ik vind wel dat er vaak te snel een oordeel wordt gegeven over iemands persoonlijkheid puur op hun kleding. en dat vind ik een beetje jammer, ik zal niet ontkennen dat ik ook oordeel op kleding. maar als er op stap bijv een meisje staat is een mini kort rokje een een heel kort shirtje naast een meisje met een koltrui ga ik niet meteen denken nou die ene is een slet en die andere een schaap. ik denk zelf dat hoe je jezelf gedraagt zegt overje dan puur je kleding(dat bedoel ik te zeggen).

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:58

tsjah vooroordelen blijf je toch houden. Ik word altijd vergeleken met een ''rocker'' ''gothic'' etc, terwijl ik me helemaal niet extreem meer kleedt, nog wel wat apart.. want de shirtjes van h&m die iedereen heeft vind ik niets aan. Maargoed, ja word vaak aan mij gevraagd of ik blow, keiharde muziek luister etc.. En dat valt dus best mee allemaal. Maargoed dat zijn vooroordelen, we hebben het over hoe je je kleedt, en er is een grens.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:05

Haha sory, maar ik zit stiekem een beetje te lachen hier
' De ene is een slet en de ander is een schaap' klinkt echt heel grappig Vork

Maar nee, ik geef niet alleen een oordeel aan iemands kleding.
Al geeft het misschien wel een andere 1ste indruk.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:07

Romytjuuh schreef:
Meestal zijn meisjes die in zulke kleren lopen TE Zelfverzekerd waardoor ze zich arrogant gaan gedragen, en ja dan oordeeld een mens snel. Knipoog

Volgensmij zijn dat soort meisjes juist heel onzelfverzekerd en dragen ze zulke kleren voor aandacht.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:13

Loose schreef:
Romytjuuh schreef:

Volgensmij zijn dat soort meisjes juist heel onzelfverzekerd en dragen ze zulke kleren voor aandacht.

Dan heb ik het over een ander soort meisjes dan jij denk ik.