ook ik heb dit meerdere keren meegemaakt

een vriendin van mij is vorig jaar voor de trein gesprongen, ik wist echt niet hoe ze dat kon doen! ze had het er wel is over dat ze geen zin had enzo, maar ik kon het niet beseffen!
andere mensen zeggen het wel, of dan krijg je een smsje, ik wil niet meer ik loop nu richting de trein.. ik hou van je voor altijd als je dat maar weet..
dan wist ik niet hoe snel ik deze op moest bellen om dat uit er hoofd te praten!
dat lukte me ook altijd, maar ik weet niettoch vind ik het erg knap als ze dat durfen, ik voel me zelf ook wel is stinkmodder, ga dat niet hier vertellen wegens privé omstandigheden, maar dat speelt ook al weer een paar jaar af, elke keer kruip ik er toch weer bovenop,
omdat ik weet hoe het is als je mensen verliest waar je veel om geeft, ik kan mezelf er ook niet toe dwingen om voor de trein te springen ..
ik weet niet, maar het lijkt mij niks, dan zou ik liever nog een overdosis pillen naar binnen werken, maar ook dat hoef ik niet..
ik ga altijd nadenken wie ik er allemaal verdriet bij doe, en nee dan vind ik het niet nodig om te gaan,
dr zitten rottige tijden tussen, maar dr zitten ook hele mooie tijden tussen, je moet genieten van de mooie dingen en daar ben ik dan ook echt mee bezig!