Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Tja, ik had hetzelfde als jou gereageerd patos
Mijn ex en beste vriendin hebben nooit wat gedaan, maar was wel moeilijk voor mij dat hij haar leukere smsjes stuurde dan mijEn vervolgens toen het uit was mij bellen wat haar nummer is, want die was die kwijt.. Toen ben ik lichtelijk uit mijn stekker gegaan
SplashIsLief schreef:Het liefste zou ik hebben dat hij geen contact heeft met exen, maar misschien is dat niet reëel. Ik zou daarom ook veel contact toestaan, ookal zou het mij pijn doen, daar zal hij waarschijnlijk weinig van merken.
Ik heb zelf veel mannelijke vrienden en zou het belachelijk vinden als hun door hun vriendinnen tegen gehouden werden om iets met mij te doen. Terwijl ik het me uit haar oogpunt best kan voorstellen.
patos schreef:Wat vinden jullie: heb ik me aangesteld, of had hij toch iets meer rekening met mijn gevoel mogen houden? (We zijn nu trouwens bijna 3 jaar bij elkaar en met onze relatie zit het verder prima)
Patriesja schreef:Ik ben nog aan het bijlezen dames, maar ik heb ook een voorbeeld:
Wat als je er achter komt dat je vriend met andere meiden chat, niet op sex gebied en zonder cam e.d. maar dat je leest dat ie liefje e.d naar anderen stuurt op msn? Hoe zouden jullie daar op reageren? En hoe zou je je dan voelen?
HenrietteM schreef:waar ik ook moeite mee had toen dit speelde (is inmiddels dus voorbij):
Wij hebben samen een relatie, een huishouden, een huis etc.etc. En afspraken over hoe we e.e.a. doen. Ik werk(te) veel uren per week en was kostwinner. Hij werkte minder en zorgde voor ons huishouden, klussen aan ons huis, de dieren etc.
En als ik dan hard aan het werk was (voor ons!) ging hij met haar en haar kinderen op pad. En lag het klussen aan ons huis dus stil. En stond 's avonds de afwas nog op het aanrecht. Misschien kinderachtig, maar ik kon daar niet tegen.
Begrijp me goed, hij doet zat zonder mij. Heeft zijn eigen hobbies, vrienden etc. Gaat zelfs met zijn vriendengroep elk jaar op vakantie. Geen probleem mee. Maar die situatie met die vriendin schoot bij mij verkeerd en da theeft sporen nagelaten die misschien onherstelbaar zijn.
HenrietteM schreef:Patriesja schreef:Ik ben nog aan het bijlezen dames, maar ik heb ook een voorbeeld:
Wat als je er achter komt dat je vriend met andere meiden chat, niet op sex gebied en zonder cam e.d. maar dat je leest dat ie liefje e.d naar anderen stuurt op msn? Hoe zouden jullie daar op reageren? En hoe zou je je dan voelen?
zonder dat jij het weet en je kent die meiden niet? Zou ik doodziek van zijn.
Karin schreef:Als het overkomt alsof er meer mee bedoeld wordt, dan vráág ik hoe het zit. Communicatie enzo.