dus als hij zegt dat jouw vriend dan ook het beste de verleiding, die er misschien is, kan weerstaan, kan hij daar heel goed eens gelijk in hebben. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dus als hij zegt dat jouw vriend dan ook het beste de verleiding, die er misschien is, kan weerstaan, kan hij daar heel goed eens gelijk in hebben. BounceBabe schreef:Ik zeg niet voor niets, ik vertrouw jou wel (want je bent zoals je bent) maar ik vertrouw die vrouw in kwestie niet want zij weten de zwakheden van de man op te zoeken zonder dat die mannen dat beseffen. Tja en daar gaat het dan FOUT!
Fleurtje100 schreef:En Duncan is ook een man
Fleurtje100 schreef:En Duncan is ook een man
BounceBabe schreef:Wat ik vind is:
Mijn vriend vertrouw ik, maar ik vertrouw de vrouw in kwestie nooit.
Mannen zijn niet altijd even snugger als het gaat om het herkennen van flirts en dergelijke. Dit zorgde ervoor dat mijn ex na 2 uur praten, vergat mij ook maar even te noemen, dat het meisje hem vervolgens kuste op de mond. Ik heb dit vaker gezien, ook bij andere mensen om mij heen.
Mannen merken niet snel dat een vrouw flirt. EN DAAR...ligt het gevaar!
Dat is ook een reden waarom ik mijn vriend niet snel zou laten gaan.....
Ik zeg niet voor niets, ik vertrouw jou wel (want je bent zoals je bent) maar ik vertrouw die vrouw in kwestie niet want zij weten de zwakheden van de man op te zoeken zonder dat die mannen dat beseffen. Tja en daar gaat het dan FOUT!
Duncan schreef:Fleurtje100 schreef:En Duncan is ook een man
Don't make assumptions![]()
![]()
En dat ik een relatie met een vrouw heb, da's meestal ook iets voor mannen
BounceBabe schreef:Nee het slaat niet op mij. Dit is puur mijn ervaring met meisjes die verschillende relaties van mij verpest hebben.
BounceBabe schreef:Wat ik vind is:
Mannen zijn niet altijd even snugger als het gaat om het herkennen van flirts en dergelijke. Dit zorgde ervoor dat mijn ex na 2 uur praten, vergat mij ook maar even te noemen, dat het meisje hem vervolgens kuste op de mond. Ik heb dit vaker gezien, ook bij andere mensen om mij heen.
Ik zeg niet voor niets, ik vertrouw jou wel (want je bent zoals je bent) maar ik vertrouw die vrouw in kwestie niet want zij weten de zwakheden van de man op te zoeken zonder dat die mannen dat beseffen. Tja en daar gaat het dan FOUT!
Kimdj19 schreef:BounceBabe schreef:Wat ik vind is:
Helemaal mee eens!
) niet op in is gegaan. Maar er zijn genoeg meiden die een bezette man proberen te scoren. Meisje waar ik het over had probeerde het dus ook extra toen ze hoorde dat hij een vriendin heeft.. Mayflower_ schreef:Ik euhm.. Zou het hem wel verbieden. En ja vérbieden! Ik ben soms jaloers aangelegd en dan vooral in deze situaties. En als je relatie goed is, dan wil je dit als man zijnde ook helemaal niet. Maar goed mannen zien dingen wat zwart-witter dan vrouwen en zien niet dat dat andere meisje hem leuk vind.
Merilyn schreef:Tsja moeilijk hoor. Als hij af wil spreken kan hij dat ook stiekem doen. echter is hij wel zo eerlijk om het te zeggen. Heel eerlijk: ik zou ook gek worden. Echt is zou het absoluut niet waarderen. Ik heb genoeg meegemaakt om hier niet blij mee te zijn.
Wat ik zou doen: met mijn vent omd e tafel gaan en mijn gevoel uitleggen. Ik zou het hem niet verbieden, maar zou wel zeggen dat ik er geen goed gevoel bij heb en mij heel erg rot voel bij het idee... Eigenlijk zou ik niet eens weten of ik het zou trekken....
pol013 schreef:en de man is vervolgens weerloos als het meisje haar zoent? Als iemand mijn vriend zou zoenen in zo'n situatie ga ik ervan uit dat hij haar weg duwt en zegt dat dat niet de bedoeling is.
sflj schreef:En dus vertrouw je je vriend niet!
Want als hij wordt gekust maar hij is daar niet van gediend omdat ie al een relatie heeft, kun je er toch op vertrouwen dat hij dat oplost met diegene? Dan is het toch geen probleem?
Als jij jouw man daar niet snugger genoeg in acht, onderschat je hem dan niet? (wat ik bijzonder kwalijk zou vinden!)
BounceBabe schreef:Als hij zegt van ja hallo wat doe jij nou ik heb een vriendin, kijk dan trekt hij het bij het rechte eind. Maar als hij zich kip lekker voelt en ingaat op de verlangens van dat meisje dan is het keihard. Dit laatste heb ik dus meer ervaring mee. Je kunt niet alles over 1 kam scheren, ik verbied niks maar ik spreek wel mijn mening uit. Ik ben doodsbang op het moment zoals TS dit is. Je ruikt onheil en wil dat bestrijden.
Maar toch blijf ik erbij, ik vertrouw die vrouwen niet. Zij spelen in op de zwakheden van een man. De man realiseert zich dit en roept 'halt' of hij herkent dit niet, krijgt gevoelens en het is over.
Liefde is niet te plannen. Dat is het enge. Mijn mening is dus, elke relatie is onzeker. En door bepaalde situaties kan het ontzettend uit de hand lopen. Niemand wil pijn voelen, maar in de liefde is dat onzeker.
Alles is onzeker en daardoor is een relatie eigenlijk een grote gok...
sflj schreef:Wat een idioot beeld heb jij van mannen! Echt abnormaal!

hij zou zelf ook wel snappen dat ik dat wel heel wantrouwend zou vinden