Mijne smst alleen als het hem uitkomt,
t was meer toen ik me k*t voelde, smsde die me zooveel

en nu niet eens meer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

laetitia schreef:Die van mij smst echt sporadisch, en dan meer in de trant van " lig nu lekker op de bank, ben beetje moe maar heb geen zin om te gaan slapen blablabla...en hoe is het met jou? xje.
Ik heb hem gister eindelijk eens een lief smsje durven sturen met
" Je bent lief. Kusje"
Krijg ik terug: " dank je jij ook. X"
Nou vraag ik je!! Kan toch wel wat liever??
Maar goed het is en blijft een nuchtere vent.
We bellen overigens wel elke dag even.

MissHaffie schreef:Mandy, regel 1 bij het smsen met jongens: Stel niet teveel vragen tegelijk, dan raken ze het spoor kwijt.
Ja, of hij moet gedacht hebben dat ik 5 uur 's ochtends bedoelde...
.
, dan denk ik van allé...Een hele sms die ge dan tog gebruikt..Waarom zette hem dan ni vol
. Wel een hele zin! MissHaffie schreef:Mandy, regel 1 bij het smsen met jongens: Stel niet teveel vragen tegelijk, dan raken ze het spoor kwijt.
Rawr schreef:Komt ook omdat de vragen vaak korter zijn (en in 1 sms passen) dan het antwoord op die vragen... En tsjah we blijven lui hae...

laetitia schreef:Die van mij smst echt sporadisch, en dan meer in de trant van " lig nu lekker op de bank, ben beetje moe maar heb geen zin om te gaan slapen blablabla...en hoe is het met jou? xje.
Ik heb hem gister eindelijk eens een lief smsje durven sturen met
" Je bent lief. Kusje"
Krijg ik terug: " dank je jij ook. X"
Nou vraag ik je!! Kan toch wel wat liever??
Maar goed het is en blijft een nuchtere vent.
We bellen overigens wel elke dag even.

_Moonwalker_ schreef:Zo herkenbaar!Mijn vriend en sms'en gaat ook enkel als hij het wil!
Ik stuur bijna altijd sms'n (heb er altijd gratis) maar antwoord krijgen is wat anders..En als ik dan antwoord krijg bestaat het nooit uit meer dan 1 zin, dan denk ik van allé...Een hele sms die ge dan tog gebruikt..Waarom zette hem dan ni vol
![]()
Ach mannen
Leliev schreef:Relaxed schreef:Hoe zit dat? Waarom krijg ik altijd het idee dat mannen alleen maar smsen als het hún uitkomt of hún ergens zin in hebben
Dat idee hoef je niet te krijgen hoor.
Het is gewoon zo. Mannen zijn lui. T gebeurt regelmatig dat ik een smsje krijg en hem lees. Smsje "hoe was je dag?" dan zeg ik tegen mezelf dat mijn dag goed was en reageer niet..
de wondere wereld van de man
Rawr schreef:Komt ook omdat de vragen vaak korter zijn (en in 1 sms passen) dan het antwoord op die vragen... En tsjah we blijven lui hae...

Heel gezellig. Maar hij lijkt ook wel erg veel op een vrouw met zijn shopverslaving en uren aan de telefoon hangen.

MissHaffie schreef:"He joh, hoe was je dag? Ben je nog op msn straks? xxx'
Wat zou je daar op antwoorden?
Is één van de weinige dingen waar ik me aan erger, zeg dan niks of gewoon doei ofzo.
rooslovertje schreef:'t lijkt erop alsof ik een van de weinige (zeldzame) mannen in mijn mobiel heb staan die téveel smsen?
Een hele goede vriend van me sms't minstens 4 á 5x per dag. En ook echt hele verhalen.Heel gezellig. Maar hij lijkt ook wel erg veel op een vrouw met zijn shopverslaving en uren aan de telefoon hangen.

VivaLaVida schreef:waarschijnlijk: goed.ja.
hahahaha
Rawr schreef:MissHaffie schreef:"He joh, hoe was je dag? Ben je nog op msn straks? xxx'
Hangt van de dag af waarop je het vraagt. Al zou ik waarschijnlijk wel (bijdehand) reageren op die xxx of x'jesIs één van de weinige dingen waar ik me aan erger, zeg dan niks of gewoon doei ofzo.
![]()
Rawr schreef:MissHaffie schreef:"He joh, hoe was je dag? Ben je nog op msn straks? xxx'
Hangt van de dag af waarop je het vraagt. Al zou ik waarschijnlijk wel (bijdehand) reageren op die xxx of x'jesIs één van de weinige dingen waar ik me aan erger, zeg dan niks of gewoon doei ofzo.
En als ik enkel doei stuur al helemaal.
die reclame 
Mariannedeb schreef:Wat zou jij dan willen zien aan het eind van een sms?