dees_daan schreef:het is idd weer duurder geworden.. en het l*llige is, dat de pakjes waar nog 3.80 op staat, ook voor 4.00 gescand worden..
omdat de code hetzelfde is.. en wij (supermarkt) kunnen daar niets aan doen.. heb ook al pakjes gezien die van 5.10 naar 5.50 gingen..
Ik werk ook in een supermarkt, en de pakjes van 4,00 gaan gewoon voor 4 door de kassa, terwijl we van dezelfde ook al duurdere hebben, en die gaan er duurder door.. bij ons betaal je gewoon wat er op het pakje staat

Wat mij wel opvalt, de L&M, die eerst 4,10 was. Zie ik nu bij winkels staan voor 4,70 voor 4,80 en zelfs al voor 5,- wat voor prijs willen ze dat pakje met 23 peukies nou geven
ja ik ben zo iemand die zijn sigaretten uit het buitenland haalt. mijn vriend rijdt elke 2 weken naar Polen voor zijn familie en dan neemt hij sigaretten me voor me..

je smaakpapillen lijken wel bewusteloos als je rookt...
nu ga ik het zeker volhouden

?
Als ik veel stress heb dan steek ik een sigaretje op en dan kom ik tot rust.... En ja ik klaag ook voor de absurde prijzen... Maar als straks het vlees duurder wordt mogen we ook niet klagen want dan moeten we maar vegetarier worden???