Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
NAV schreef:even een vraagje.. hoe oud zijn jullie? En hoe serieus moet ik dit topic opvatten?
Want het klinkt allemaal zo negatief en bij vlagen naief.
"hij wil gewoon geen relatie". Dan is hij dus ook niet hotel de botel verliefd op jou. Waarom zou je je zelfresepect naar de knoppen helpen door achter zo'n man aan te hobbelen? Je bent toch leuk, lief mooi en fantastisch? Wil je dan niet iemand die die eigenschappen ziet en ze waardeert?
En dan de opmerkingen over het niet eens willen proberen omdat je wellicht gekwetst gaat worden.. Als dat echt zo is dan lijkt me dat heel erg. Want liefde kan zo mooi zijn, dat zou niemand zichzelf moeten ontzeggen.
Ondanks dat liefde een zaak van het hart is, is het niet onverstandig om ook je hoofd er een beetje bij te houden. Anyway ik hoop dat alle posters hier ontzettend gelukkig worden in de liefde. Ook diegenen die er niet meer in geloven
NAV schreef:even een vraagje.. hoe oud zijn jullie? En hoe serieus moet ik dit topic opvatten?
En dan de opmerkingen over het niet eens willen proberen omdat je wellicht gekwetst gaat worden.. Als dat echt zo is dan lijkt me dat heel erg. Want liefde kan zo mooi zijn, dat zou niemand zichzelf moeten ontzeggen.
Ondanks dat liefde een zaak van het hart is, is het niet onverstandig om ook je hoofd er een beetje bij te houden. Anyway ik hoop dat alle posters hier ontzettend gelukkig worden in de liefde. Ook diegenen die er niet meer in geloven
Aan de rest kan het niet liggen. Je bent jong, je ziet er goed uit (even in je profiel gespiekt) en hebt ook nog eens een hele mooie dochter. Dan denk ik niet dat je tot je circa 75ste alleen zult zijn. Natuurlijk, alles kan.. maar wellicht dat je over een tijdje mannen weer zachtjesaan een kans durft te geven? Het is enorm cliche, maar tijd haalt echt de scherpe kantjes van verdriet af. En lekker bitchen over mannen blijft altijd leuk, maar ze zijn echt niet allemaal hetzelfde.
kan dus niet anders dan dat ik het helemaal eens ben met je post. devine schreef:Ik weet niet maar soms wordt je zo gekwets dat je wel zo een idee hebt laat die mannen maar en ik ken er ook veel die bij hun man blijven voor de centen.Om de paarden en hun levenstyle te kunnen behouden zijn er meer dan dat je denkt......
"hij wil gewoon geen relatie". Dan is hij dus ook niet hotel de botel verliefd op jou. Waarom zou je je zelfresepect naar de knoppen helpen door achter zo'n man aan te hobbelen? Je bent toch leuk, lief mooi en fantastisch? Wil je dan niet iemand die die eigenschappen ziet en ze waardeert?
Ik heb ook echt geen negatieve gedachtes over de liefde ofzo. Ik heb zelf een relatie gehad van 7 jaar (met een betrouwbare vent
) en dat is gewoon om andere redenen uitgegaan. Dus ik ben wat dat betreft ook niet gekwetst of zat van mannen. Ik had alleen gepost omdat ik nu dus een jongen heel erg leuk vind en waarmee ik bijna een soort van relatie heb, maar dus ook weer niet. En dat is allemaal erg verwarrend, vandaar mijn post hier.81Puck schreef:Suzanne, jij hebt toch een vriend?
Gefeliciteerd trouwens!

)Suzanne F. schreef:Nee hoor, ik heb geen vriend. Hoe kom je daarbij??
(enne thanx)
Deze zin vind ik altijd zo mooi, is uit een liedje:
And if I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?

(ivm meelezers ga ik hier ff niet in detail over hoe en waarom)zeanine schreef:NAV schreef:Misschien is het al 10 keer fout gegaan, maar het hoeft maar 1 keer goed te gaan... Natuurlijk zijn er een hoop verschrikkelijke vervelende en onvolwassen mannen, maar er zijn ook genoeg hele leuk mannen
maar wat als je nou net die man wilt hebben die je niet kunt krijgen, of maar gedeeltelijk
Een ex van mij die zij als ik iets wil dan krijg ik dat ook al moet alles stuk gaan om het te bereiken. Hij was 20 en zwaar aan de druks wist ik toen niet maargoed hij had mij wel.
missfcdb schreef:zeanine schreef:maar wat als je nou net die man wilt hebben die je niet kunt krijgen, of maar gedeeltelijk
alles kan stukEen ex van mij die zij als ik iets wil dan krijg ik dat ook al moet alles stuk gaan om het te bereiken. Hij was 20 en zwaar aan de druks wist ik toen niet maargoed hij had mij wel.
Duurde ook heel lang voor dat ik van hem was bevrijd hij viel me lastig maakte mij bang en sloeg me oppeens en dwingde mij om druks te gebruiken. (Hij was altijd heel lief voor mij)
En ik was blind ik was heel gek op hem tot ik een dag een sleutel van zijn huis kreeg.
alles ging goed maar 2 maanden later was die denk ik vergeten dat die mij een sleutel had gegeven.
Ik moets toen tot 17:00 naar school maar was al om 12 uur klaar en dacht ik pak de trein en ga hem eens verrassen. Ik deed de sleutel in het gat en liep naar boven en ja op hete daad betrapt met 2 wijven in bed. Zo wat was ik er kapot van ik begon te huilen en rende weg om de bus te pakken en naar huis te gaan. Ik wilde nooit meer en dan ook nooit meer een vriend.
Mijn ex belde mij viel me lastig op openbaren plekken op valentijn stuurde hij mij een mega grote teddy bear en een grote kaart, mijn moeder had het aangepakt en ik gooiede het weer regel recht uit het raam op straat ik was er klaar mee. Ik ben tot de dag van vandaag niet van hem af als die mij ziet dan lukt die me naar een plek waar ik geen meer op kan het is echt heel eng en ben ook bang van hem, ik ben van niemand zo bang als van hem. En dan oppeens lekker genieten van het leven en dan oppeens verschijnd er een nieuwe vlam ik was heel bang om er voor te gaan maar heb het wel gedaan hij heeft het heel zwaar gehad omdat ik heel bang van jongens / mannen was.
Maar heb er nu bijna 3 jaar mee en hij gaat netjes mee naar mijn av die die samen met mij heeft gekocht. Hij zelf had niks met paarden maar voor mij gaat die iederendag mee en doet die alles.
ik ben voor het eerst in mijn leven gelukkig en dan ben ik een meid van 18 die al heel wat achter de rug heeft. Dit is de eerste keer dat ik echt iets loslaat van mij zelf van wat ik heb meegemaakt.
ik wil aan iedereen meegeven er komt een dag dat die oppeens voor je staat. (ik heb ook altijd geroepen ik vat een oude man met veel geld en geef zijn laatste duwdje maarwaarom veel geld als je ook gelukkig kunt worden door hard te werken bereik je doel ook soms met een omweg en soms heb je geluk)![]()
Rietveld schreef:Hmm, als hij zijn vrijgezellenstatus niet voor jou op wil geven, dan denk ik dat hij gewoon geen relatie (met jou) wil. Waarom blijf jij dan nog hangen? Zeker aangezien jij wel een relatie met hem wilt.
, heb vandaag pas voor eerst weer met hem gesmst sinds het weekend (best trots op mezelf) en heb vrijdag een date met een andere jongen