Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xxRomyxx schreef:Ach laat hem lekker gaan.
Maar heb jij niet iets gedaan waardoor hij vreemt gaat,?
als hij echt van je hield was i nooit vreemdgegaan.
maar je praat hier een beetje alsof je vriend alles doet.
heb je niet zelf iets gedaan waardoor hij vreemd is gegaan.
btw ik heb geen medelijden met je. De wereld is hard.![]()
En off topic. this me gelukt met je topic arabiertje kijken. slotje is erop gekomen. haha en die tekst eronder van de moderator geweldig mooi
xxRomyxx schreef:Ach laat hem lekker gaan.
Maar heb jij niet iets gedaan waardoor hij vreemt gaat,?
als hij echt van je hield was i nooit vreemdgegaan.
maar je praat hier een beetje alsof je vriend alles doet.
heb je niet zelf iets gedaan waardoor hij vreemd is gegaan.
btw ik heb geen medelijden met je. De wereld is hard.![]()
En off topic. this me gelukt met je topic arabiertje kijken. slotje is erop gekomen. haha en die tekst eronder van de moderator geweldig mooi
Bedankt.
jarrah schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat als de relatie goed is, geen van beide behoefte heeft om vreemd te gaan...
Ik denk dus ook dat als een van de twee wél vreemd gaat, er daarvoor al een hoop niet in orde was in de relatie en dus al min of meer vast ligt dat het niet 'meer' gaat werken...
Echter heb ik nog nooit in die positie gezeten, dus kan ik niet oordelen hoe ik zelf zou handelen in die situatie
Breitling schreef:xxRomyxx is nog een kind dus dan kun je een kinderachtige reactie verwachten. Meisje weet nog helemaal niks van de wereld dus laat staan dat ze iets kan toevoegen aan dit topic.

) zou het nog goedkomen.
Elma_ schreef:pffff, kom ik er toch vanmorgen achter (door MIJN beste vriendin n og wel) dat hij gewoon met haar heeft liggen *** en dat ie gwn bij dr heeft geslapen!!! vooral blijven liegen jonge, kom je ver mee in t leven.. ik ben echt helemaal kapot

Nikka schreef:Hoe is het met je Elma_?