nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:50

Tjalk, thats the spirit. Haha!
hier precies hetzelfde, geen make up, geen uren voor de spiegel/kledingkast. (16)
Alsof mij dat iets kan schelen, maarja dan ben je meteen pot he? Clown
Bij mij zei eens een leraar: Wedden dat jij aan het eind van klas 2 make up draagt, rokjes en een vriendje hebt? Vork
Nou 3 jaar verder is nog geen van alle gebeurt.
inderdaad, ik leef nu en wil niet vast zitten aan verplichtingen.

dus ik ben niet de enige op deze planeet met deze gedachte Tjalk. Vork
Frances, ik ook niet hoor.
Maar ik vraag mij soms wel eens af of al die meiden die weet ik hoeveel jongens gehad hebben wel écht verlieft zijn op zo'n jongen.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:59

haha en wat zei je leraar daar van, nu je nog geen van allen hebt Huilen van het lachen

en ja dat vraag ik me ook wel eens af, dan worden ze in ieder geval wel snel verlieft Clown

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:05

moonfish13 schreef:
Maar ik vraag mij soms wel eens af of al die meiden die weet ik hoeveel jongens gehad hebben wel écht verlieft zijn op zo'n jongen.

Laat ik hier dan meteen maar even antwoord op geven: er zijn meiden (zoals ik) die liever plezier maken dan zich meteen aan iemand te binden. Ik heb zat vriendjes gehad, maar nooit 1 waarvan ik echt dacht ''ja dát is hem!'' gewoonweg omdat ik daar ook helemaal niet voor open sta. Dat huisje-boompje-beestje komt later nog wel. Lachen

Maar hebben jullie dan ook geen 'vriendjes' op vakantie e.d. (of nou ''vriendje''.. zeg maar scharrel)? Of tenminste, ik neem aan dat jullie daar toch wel uitgaan? Op vakantie is het niet zo moeilijk om contact met iemand te maken namelijk.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:15

haha ik ga niet op vakantie Huilen van het lachen
nee nooit een scharrel ofzo gehad Lachen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:26

Breitling schreef:
Persoonlijk ben ik een meisje die dol is op makeup etc en denk ik als je je nooit opmaakt zal een man denken die ziet er niet echt verzorgt uit ofzo maar er zullen ook weer zat mannen zijn die helemaal niet van make up houden dus dat zegt weer helemaal niks. Komt vanzelf!

Dat van dat make-up is behoorlijke onzin. Ik houd er gewoon niet van om mijn geld uit te geven aan iets wat je er 's avonds weer afhaalt. Bovendien krijg ik een allergische reactie. Ik vind sommige meiden zwaar overdreven in de make-up zitten. gezicht is bruin, nek en hals niet, hele zwarte koppen. nee hoor doe mij dan maar geen make-up. Kijk een beetje accentueren ala, daar is make-up voor. Maar niet om te schminken wat de meeste tegenwoordig wel doen.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:31

Inderdaad Indianlady: het is zo lelijk als hun gezicht "mooi" egaal bruin is en dan de hals er de rest spierwit. Of echt overdreven veel oogmake-up, ik vind het altijd zo'n vertekend beeld geven. Gewoon een beetje mascara is goed voor mij. Veel meisjes van mijn leeftijd willen er ouder uitzien en met heel wat eyeliner, foundation en lippenstift lukt dat wel. Maar dat vind ik zooo zonde.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:35

Ik kom me ook melden Clown Ik ben 19 en ook nooit een vriendje gehad.. Wel toen ik 14 was gezoend en daarna nog een paar keer maar de laatste keer is ook alweer 4 jaar geleden ofzo Scheve mond
Ik heb trouwens wel een behoefte aan een vriend sinds een jaartje ofzo.. de hormonen gieren door mn lijf zeg maar Vork Vroeger was ik ook erg onzeker en zovaak een blauwtje gelopen bij jongens dat ik het nu niet meer durf, terwijl ik er nu echt heel anders uitzie dan een paar jaar geleden (ben veel afgevallen, zóveel meer zelfvertrouwen gekregen, en ik merk het ook, krijg steeds meer aandacht van mannen Haha! ). En ik val uiteraard op mannen die 'onbereikbaar' zijn (lees; in a'dam wonen terwijl ik in r'dam woon, 1 zit nu op stage in curacao).

Ojah, ik heb wel nog gedate met een jongen toen ik 17 was, maar na de tweede date (we waren uit eten gegaan), bracht ie me thuis en in de auto voor mn deur kreeg ik het spaans benauwd en wilde ik gewoon weg (lag écht niet aan de jongen, die was heel aardig maar niet mn type). Ik was er gewoon nog niet klaar voor denk ik Nagelbijten / Gniffelen
De laatste tijd denk ik, als ik die éne jongen weer zie, dan ga ik er gewoon voor Cool

Ojah ik ben trouwens wel een beetje een tut Huilen van het lachen Maak me altijd op, zorg ervoor dat ik er verzorgd uit zie enzo Lachen

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:58

Nou hier nog een , bijna 20 maar nog nooit echt een vriend gehad. Wel een paar dates maar dat werd het uiteindelijk toch niet. Ik kan ook onzeker overkomen en ben niet heel knap. Maar zeg altijd maar, het komt wel een keertje.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:00

Silence schreef:
Ik heb het ook.
Ben 22 jaar, maar ook nog nooit een vriend gehad.
Zelf denk ik persoonlijk altijd dat dat logisch is, dat er nooit iemand op mij zal vallen.
Dat zijn helaas de overblijfselen uit mijn kindertijd waarin ik ontzettend gepest ben.
Vind mezelf niet zoveel waard.....durf daardoor ook niet uit te gaan bijv.

Even tussendoor, soort offtopic maar toch ook weer niet. Ik heb je profiel bekeken en je verhaal over Silence gelezen. Wat een prachtig paardje heb jij! En als ik zo eens lees, zie ik dat je a) heel veel liefde en b) heel veel doorzettingsvermogen hebt! Ik weet zeker dat je, als je dat laatste gebruikt om het eerste ook voor jezélf te hebben, helemaal op je pootjes terecht komt. Je hebt nl in je wat je nodig hebt om dat zelfvertrouwen weer terug te krijgen, het is alleen een moeilijk proces. Silence had vertrouwen nodig, dat heeft iemand hem gegeven maar dat moest hij ook vooral zelf geven. Voor jou geldt hetzelfde. Even een tussendoortje hoor, ik kon het niet laten even te reageren... Lachen

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:07

eroslover schreef:
Nou hier nog een , bijna 20 maar nog nooit echt een vriend gehad. Wel een paar dates maar dat werd het uiteindelijk toch niet. Ik kan ook onzeker overkomen en ben niet heel knap. Maar zeg altijd maar, het komt wel een keertje.

hee marisja lang niet gezien Lachen
kom je ook nog eens langs in ons hk topic Lachen ?

sorry offtopic Schijnheilig

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:11

haay frances , wil ik wel doen maar ben de link ervan kwijt dus als je me die geeft. Heb t op dit moment erg druk. PB m maar even.

sorry voor oftopic.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:13

Ik was 18 toen ik mijn eerste vriend kreeg. Er was eigenlijk nooit interesse in me (dacht ik) en toen waren het er op eens drie die iets met me wilden... Degene die ik uitgekozen heb daar ben ik nu nog bij. We wonen inmiddels samen en ik vin dhet prima zo.
Ik houd er ook niet van om iets met iemand te hebben en dus eigenlijk te 'doen alsof'. Nee, dan maar niet.

Ik ga niet uit, niet op vakantie, amper make up en het is mij ook gelukt. Degene hier die dneken dat het niets wordt; het komt vanzelf. Als je er haast achter wilt zetten moet je misschien eens iets gaan doen dat je normaal niet doet (nieuwe spoort of hobby misschien?) zodat je nieuwe mensen leert kennen. Maar het komt goed!

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:12

Ik heb het ook. Ik heb een vriendje gehad toen ik 15 was (was daar absoluut niet klaar voor toen, was bang voor hem, arme jongen Tong uitsteken) Duurde een maand voordat hij gillend gek werd en uit mijn leven verdween. En opgelucht dat ik was Haha!

Nu ben ik 20 en alleen Huilen van het lachen Persoonlijk vind ik dat logisch, want; dik, lelijk, saai etc. Maar ik hoorde toevallig maandag van mensen dat ze het zo vreemd vonden dat "zo iemand als ik" geen vriend had. Totaal onverwachte opmerking vond ik dat. Hieruit concludeer ik dus maar dat ik mijzelf niet kan beoordelen. En juist omdat ik vind dat 'ik het niet waard ben', sluit ik me er denk ik voor af. Ik kan namelijk niet begrijpen dat iemand mij ooit leuk vind. Schijnbaar is dat dus bogus. Ik maak me allang niet druk meer, het komt allemaal vanzelf. Er is vast niets mis met mij.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:15

Ik dacht ook altijd dat ik nooit een vriendje ging krijgen. Tegenwoordig is het immers normaal dat je op je 15/16e al minimum 3 vriendjes hebt gehad.. Maar ik had er dus nog nooit een gehad, tot ik, totaal onverwachts, van iemand te horen kreeg dat een jongen in haar klas mij leuk vond. Nou ja ik heb hem beter leren kennen en uiteindelijk werd ie m'n vriendje. Ondertussen is het al weer afgelopen, maar weet je dat ik op deze moment liever nog nooit een vriendje had gehad? Ik ben nog steeds niet over hem heen, ik mis hem elke dag.. Als je nog nooit een vriendje hebt gehad ken je dat gevoel niet en ik wou dat ik het dus ook niet kende. Weet je wat? Ik heb een fantastische vriendin aan wie ik àlles kwijt kan en ook een super goede vriend die mij gewoon heel goed begrijpt en altijd voor me klaarstaat en dat is voor mij veel belangrijker dan een vriendje. Ik kom hem ooit nog wel eens tegen (hoop ik). En ondertussen probeer ik mijn ex te vergeten en gewoon fun te maken met vrienden.

Jullie komen ook wel iemand tegen, ben ik van overtuigd. Lachen
Mijn overtuiging is altijd geweest dat er voor gelijk wie iemand is en dat houd ik zo..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:29

Frances schreef:
haha en wat zei je leraar daar van, nu je nog geen van allen hebt Huilen van het lachen

en ja dat vraag ik me ook wel eens af, dan worden ze in ieder geval wel snel verlieft Clown

uhm toen hij mij wat beter kende zag hij ook wel in dat dat niet ging gebeuren. ROFL
typisch voorbeeld van stoere mannen:( Clown )
klassenuitje naar het tikkibad die jongens: -heel stoer- waar is de Cycloon?! Duivel
Die gasten heel stoer naar boven die trap op, tot ze door het raampie keken, toen moest ik maar eerst.
Helden.ROFL Huilen van het lachen

Redrumfox, mijn vraag: wat is er voor lol aan om verkering te hebben met een jongen terwijl je er niet eens verliefd op bent? Nors opkijken
Dan is het imo meer stoerdoenerij...?
(als het anders is mag je het ook zeggen hoor.)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:32

Heb het hele topic (nog) niet gelezen, maar hier iemand die ook nooit vriendjes had en weinig uitging. Tot ik een jaar of 20, 21 was. Mijn eerste vriend was direct een blijvertje, inmiddels alweer 8 jaar getrouwd, 13 jaar samen en een geweldige dochter gekregen. Komt vanzelf 'goed'!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:38

ik ben tot mijn 24ste ook alleen geweest en nog nooit een vriendje gehad. Maar ik zit nu alweer 5 jaar vast aan een hele leuke vent. Dus echt het komt er ooit wel van.

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:55

Nou zo veel mensen nog. Ik ben 19 en heb ook nog nooit serieus een vriendje gehad, wel scharrels etc maar altijd loopt het mis voordat het ook maar enigzins serieus kan worden genoemd Tong uitsteken. En ik ga juist wel elke week op stap, ga ook veel met jongens om etc. Maar ben wel errug kieskeurig geloof ik.. en als ik eenmaal iemand leuk vind gaat dat ook niet zo maar even over en das ook best vervelend.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:42

Eowyn3003 schreef:
Ik weet dat ik maar zestien ben, en jullie zullen wel denken dat ik me geen zorgen moet maken maar ik ben zelfs nooit vérliefd geweest. Vriendjes heb ik (bijgevolg) ook nog nooit gehad. Ben ik echt zo hopeloos? Het kan toch niet er mensen zijn die niet verliefd worden? Want dan heb ik wel een probleem. Clown

Ik ben ook nog nooit verliefd geweest
hoor Nagelbijten / Gniffelen Komt vanzelf wel, en anders
maar niet Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:53

Redrumfox schreef:
Laat ik hier dan meteen maar even antwoord op geven: er zijn meiden (zoals ik) die liever plezier maken dan zich meteen aan iemand te binden.

Als je een relatie hebt betekent dat niet dat je leven meteen over is hoor Haha!

Had om mijn 15e mijn eerste 'echte' vriendje gedurende 1,5 jaar. Daarna nog een paar vaste vriendjes gehad, maar ook genoeggggggggg scharrels, heb me nooit verveeld, altijd lol gehad en nooit het gevoel dat m'n leven over was ofzo Haha! Woon nu samen en maak nog steeds plezier (zowel met als zonder kerel).

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:26

fiekhe schreef:
Ik dacht ook altijd dat ik nooit een vriendje ging krijgen. Tegenwoordig is het immers normaal dat je op je 15/16e al minimum 3 vriendjes hebt gehad.. Maar ik had er dus nog nooit een gehad, tot ik, totaal onverwachts, van iemand te horen kreeg dat een jongen in haar klas mij leuk vond. Nou ja ik heb hem beter leren kennen en uiteindelijk werd ie m'n vriendje. Ondertussen is het al weer afgelopen, maar weet je dat ik op deze moment liever nog nooit een vriendje had gehad? Ik ben nog steeds niet over hem heen, ik mis hem elke dag.. Als je nog nooit een vriendje hebt gehad ken je dat gevoel niet en ik wou dat ik het dus ook niet kende. Weet je wat? Ik heb een fantastische vriendin aan wie ik àlles kwijt kan en ook een super goede vriend die mij gewoon heel goed begrijpt en altijd voor me klaarstaat en dat is voor mij veel belangrijker dan een vriendje. Ik kom hem ooit nog wel eens tegen (hoop ik). En ondertussen probeer ik mijn ex te vergeten en gewoon fun te maken met vrienden.

Jullie komen ook wel iemand tegen, ben ik van overtuigd. Lachen
Mijn overtuiging is altijd geweest dat er voor gelijk wie iemand is en dat houd ik zo..

Ik heb de laatste tijd juist heel erg het gevoel alsof ik iets mis Scheve mond alsof mn leven niet compleet is.. School gaat super, bijna HBO in 1 keer afgerond, ik heb een leuk bijbaantje waar ik al vanaf mn 15e zit, onwijs leuke stage op dit moment, leuk verzorgpaardje, leuke vrienden, ga altijd leuke dingen doen in het weekend, alleen er mist toch iets..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:32

Wel ik had, toen ik nog nooit een vriendje had gehad, ook het gevoel dat er iets was wat ik miste. Maar toen was dat gevoel draaglijk. Nu vind ik het gewoon een vreselijk rotgevoel.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:34

Hmmm oke, dan ben ik blij dat ik dit gevoel heb Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:36

Quellian schreef:
Redrumfox schreef:
Laat ik hier dan meteen maar even antwoord op geven: er zijn meiden (zoals ik) die liever plezier maken dan zich meteen aan iemand te binden.

Als je een relatie hebt betekent dat niet dat je leven meteen over is hoor Haha!

Had om mijn 15e mijn eerste 'echte' vriendje gedurende 1,5 jaar. Daarna nog een paar vaste vriendjes gehad, maar ook genoeggggggggg scharrels, heb me nooit verveeld, altijd lol gehad en nooit het gevoel dat m'n leven over was ofzo Haha! Woon nu samen en maak nog steeds plezier (zowel met als zonder kerel).

Idd! Ik heb ook een vaste relatie en kan ook gewoon doen wat ik wil hoor.. dat 'binden' zie ik niet zo. Leef nog steeds (min of meer dan) hetzelfde leven als daarvoor, alleen nu mét vriend. Voel me niet minder vrij ofzo, helemaal niet. Snap ook niet wat mensen altijd zeggen over verplichtingen enzo. Clown Ik kies zelf wel wat ik doe. Natuurlijk zijn er grenzen hoor, wat betreft andere jongens natuurlijk zeker. Maar ik voel me echt niet anders ofzo. *LOL* Terwijl dat voor mij dus ook altijd de reden was om niks vasts te beginnen.. die bindingsangst. Valt dus heel erg mee.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 15:55

met nog nooit een vriendje bedoel ik ook nog nooit een scharrel.