Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Anne_GTI schreef:Mijn neefje viel op tien jarige leeftijd van de hooizolder. Hij wilde samen met onze buurjongen de jonge katten gaan bekijken. Wat er precies mis gegaan is zal nooit duidelijk worden maar hij is van de zolder gevallen op zijn hoofd. Vreemd genoeg heeft hij zijn armen/handen niet beschadigd. Mijn buurjongen is gelijk naar mijn zus gerend die op haar beurt gelijk de ambulance gebeld heeft toen ze mijn neefje zag liggen. Vervolgens belde mijn zus hier naartoe omdat ik altijd een coldpack in de vriezer heb liggen. Deze hebben we gelijk tegen zijn hoofd gehouden om zwelling zoveel mogelijk tegen te gaan tot de ambulance kwam. Deze durfde hem niet gelijk te vervoeren en er kwam ook gelijk een traumateam. Deze hebben hem zoveel mogelijk gestabiliseerd en vervolgens is hij in razende vaart naar het ziekenhuis gebracht. In het ziekenhuis heeft hij een poos op de IC gelegen met een dubbele schedelbasisfractuur, ingeslagen oogkas en gebroken jukbeen. Gelukkig is hij er grotendeels weer bovenop gekomen al zal ie wsl. altijd wel wat chaotisch blijven en slordig schrijven. Het is echt een dubbeltje op zijn kant geweest want de druk op zijn hersenen had niet veel groter meer moeten worden. Door de breuken in zijn schedel en de jonge leeftijd konden zijn hersenen meer druk aan en de druk kon door de breuken aan de voorkant ook nog gedeeltelijk weg.
Het zal altijd wel een beetje het lievelingetje van de hele familie blijven want we hebben ons allemaal vreselijk veel zorgen om hem gemaakt.
Magnummm schreef:Iemand voor de trein zien jumpen..

Ik heb met kippenvel zitten lezen! Veel sterkte iedereen die dit heeft mee gemaakt
CoSa schreef:Mloui schreef:dat is ook heftic CoSa! Een vriend van mij is 5 jaar geleden ook omgekomen, vlak bij Eelde. Hij zat op de vliegeniersschool en ze waren met een groepje ergens heen geweest. Met 3 auto's reden ze uiteindelijk terug naar school. Door de regen en vele afgevallen bladeren vloog die vriend van mij 100 m voor de afslag naar school uit de bocht tegen een boom. Hij en een vriend van hem die ook in de auto zat hebben het niet overleefd. De jongens die in de auto er achter reden hebben het dus ook zien gebeuren en konden in 1 week tijd 2 kisten dragen. Ook heel heftig!
Dit kan ik me nog wel herinneren.
Ketaki schreef:Magnummm schreef:Iemand voor de trein zien jumpen..
ik denk niet dat dit grappig is hoor.![]()
Ketaki schreef:Magnummm schreef:Iemand voor de trein zien jumpen..
ik denk niet dat dit grappig is hoor.![]()
nee ik heb het nog nooit meegemaakt.
alleen gehoord dat een (ex)collega zelfmoord gepleegd heeft, dmv pijnstillers,slaaptabletten en alcohol.
maar dat is geen ongeluk.
smilie is geen blije smilie hoor
wietske100 schreef:Plien91 schreef:Mijn broertje kon even niet zelfstandig zwemmen of lopen, we hoorden een hele harde "knak" en toen ging het wel weer een beetje. Hij heeft wel een aantal dagen flink rustig aan gedaan, en heeft een striem va 5 cm breed van knie tot aan enkel gehad.
oohh wat vreselijke dingen hebben de mensen hier meegemaakt... sterkte allemaal.
Plien 91 : wat bedoel je met dat je een knak hoorde: wat er iets gebroken?
Gelukkig hadden de mensen alleen wat breuken, het leek echt op een fataal ongeluk.