oke nu een beetje gemeen omdat ik stage heb dus heb bijna geen huiswerk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oke nu een beetje gemeen omdat ik stage heb dus heb bijna geen huiswerk
Jantine_ schreef:Echt heIk zit ook max. 1uur per dag aan huiswerk, meer tijd heb ik ook niet
Paard moet ook aandacht, net als vrienden etc.
SpikkelFire schreef:Jantine_ schreef:Echt heIk zit ook max. 1uur per dag aan huiswerk, meer tijd heb ik ook nietPaard moet ook aandacht, net als vrienden etc.
SpikkelFire schreef:Ach ik doe ook HBO en zit gemiddeld niet langer dan een half uur per dag aan mn huiswerkoke nu een beetje gemeen omdat ik stage heb dus heb bijna geen huiswerk

Mandyy schreef:SpikkelFire schreef:Ach ik doe ook HBO en zit gemiddeld niet langer dan een half uur per dag aan mn huiswerkoke nu een beetje gemeen omdat ik stage heb dus heb bijna geen huiswerk
Met stage is het anders. Sowieso per HBOstudie.
Mijn studie is voor een heeeel groot deel zelfstudie. Dus als je doordeweeks alleen maar leuke dingen hebt gedaan zul je die tijd toch op een andere dag in moeten halen.
Ik volg nu een minor & dat is toch flink zelfstudie.
Aangezien ik alles op het laatst doe stapelt het werk zich voor inleverdatums nog wel eens op.
Nou dat lieg ik, de laatste 3 maanden van het jaar zijn meestal zó stressend omdat dán de meeste vakken worden gegeven
echt idioot maarja.. en dan hebben ze opeens haast met inleverdata's enzo.
moet morge weer werken.. -_-' 
jij wel, lekker wachten tot vriendje thuis is
Mijn 8 weken oude cocker pup ligt heerlijk aan mijn voeten te slape

Aarg vent sms gewoon ... Zal me niets verbazen als hij nog niet eens op zn mobiel heb gekeken!