Oudste kat met een van de kittens en normaal wil ze niks weten van de kittens.
Speculaas cake gemaakt en eigen sladressing gemaakt.
flintstones
Geplaatst: 18-11-23 19:11
eindelijk een schuilstal op de winterweide
en een mooie black friday korting in de ej gedaan een rijbroek van 130 euro voor 32 euro
Laatst bijgewerkt door flintstones op 18-11-23 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Justme_Lisaa
Geplaatst: 18-11-23 19:23
flintstones schreef:
en een mooie black friday korting in de ej gedaan een rijbroek van 13 euro voor 32 euro
Dat is een flinke inflatie voor een Black friday deal
Rennie89
Geplaatst: 18-11-23 19:29
Ik had vandaag net geen parkeerboete ik moest een pakketje ophalen en met dit schijtweer doet iedereen dat met de auto. Parkeren dus drama. Ik heb m’n auto een straat ernaast gezet alleen had er niet bij nagedacht dat er gele gebroken markering was dus mocht er niet staan. Ik kom met zware doos in m’n armen terug bij de auto en komt net handhaving aangereden lol. Omdat ik meteen weg ging kreeg ik een waarschuwing waar ik dankbaar voor ben. Was m’n eigen fout. Maar ben er wel blij mee
flintstones
Geplaatst: 18-11-23 19:33
Justme_Lisaa schreef:
flintstones schreef:
en een mooie black friday korting in de ej gedaan een rijbroek van 13 euro voor 32 euro
Dat is een flinke inflatie voor een Black friday deal
Mijn huis afgelopen week klaargemaakt voor de donkere dagen. Vandaag een nieuwe kunstkerstboom gekocht en neergezet. Maakt me altijd zo blij die gezellige lichtjes.
Heb nog meer lichtjes staan, maar onder andere:
Laatst bijgewerkt door Mandarijn op 19-11-23 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou heb ik niet veel kerstversiering maar de boom die staat kant en klaar boven om naar beneden gehaald te worden en ik heb van die gezellige kussenhoesjes.
De kat zeult wel al met z'n favo kerstspeeltje maar dat doet ie het hele jaar door.
Vandaag wedstrijd gehad, echt heel fijn gereden! 194 & 204 punten maar ook zeer tevreden over hoe we dat samen even hebben geflikt
D_akota
Geplaatst: 19-11-23 22:40
ElfBeau_067 schreef:
Eindelijk een “nieuwe” goeie serie ontdekt! Afleveringen zijn lekker lang een veel seizoenen. Niet een 1 dag serie dus.
Welke serie? Ben nog opzoek naar inspiratie
Tancreda4
Geplaatst: 20-11-23 10:10
Gisteren weer met de sulky met m'n pony op pad, we zijn (alweer) aan t opbouwen, deze keer na koliek. En jeej, ze heeft veel stukken gedraafd zonder 1x te hoesten