Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soof89 schreef:Gefeliciteer missblonda en pinuts!
Assiejlover, hoe was het voor het eerst in een andere auto? Ik zie heel erg op tegen de overstap van diesel naar benzine, heb begrepen dat je dan veel meer gas moet geven als je je koppeling op laat komen, omdat hij anders afslaat. Bij het lessen gaf ik heel vaak geen gas bij als ik mijn koppeling op liet komen en dat was geen probleem.. Kan mijn rijbewijs maandag afhalen, maar dan wachten tot het weekend is en ik weer thuis ben! Spannend!
MSQuincyTE schreef:Ik had mijn instructeur ook mee, mocht ik zakken dan wist hij ook gelijk waarop
Yellowfish schreef:Ik kom hier ook even meestressen.. vorige week donderdag voor het eerst afgereden, helaas gezakt.. moet nu volgende week vrijdag weer
Soof89 schreef:Wat ging er verkeerd dan? Succes voor volgende week, gaat je heus lukken!
Yellowfish schreef:Soof89 schreef:Wat ging er verkeerd dan? Succes voor volgende week, gaat je heus lukken!
Wat niet
Jessica schreef:Ik heb hem ook eindelijk binnen! Vandaag was al de derde keer en ik had 2 weken niet gereden omdat de rijschool vol zat. Na mijn vorige examen heb ik maar 1 les gehad. Ik had nog wel een uurtje voorrijden voor het examen en toen ging het heel slecht maar tijdens het examen ging het wel veel beter. Gelukkig maar, ik zat midden in het noodweer! Ik schrik er wel van als je kijkt hoeveel ik er in totaal aan uit heb gegeven....Pffff!
Soof89 schreef:Haha.. hoe kwam het dan? Door de zenuwen of gewoon een slechte dag?
_Sigrid_ schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen. Ik ben namelijk binnenkort ook aan de beurt om voor de "zoveelste" keer af te rijden. Ben een aantal keer gezakt op steeds verschillende dingen, dus best wel frustrerend.
Nu vraag ik mij af of iemand hier ervaring heeft met van die pillen waardoor je niet zenuwachtig wordt. Ik geloof dat het om bètablokkers gaat, die worden dan voorgeschreven door je huisarts. Vraag me alleen af of het wel echt werkt, ik zit namelijk te twijfelen of ik ze ook zal gebruiken.
Als ik last krijg van zenuwen beland ik namelijk in een soort "tunnel" en let ik niet meer goed op mijn omgeving en daardoor ga ik fouten maken. Tijdens rijles heb ik hier helemaal geen last van.
Ik hoor graag wat ervaringen hiermee!