Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
PhiaBink schreef:lies schreef:Nou, nou.. Beetje minder kan ook wel
Hij zegt toch dat het een grapje was? Je kan niet verwachten dat iedereen maar 59 pagina's gaat doorlezen om erachter te komen wat phia bink is overkomen.
Ik ken Bas en ik weet hoe hij kan reageren!!! Type eerst schieten, dan en dan pas vragen. Als je zo bent, dan kan je een ander heel veel pijn doen. Vandaar mijn reactie. Zo zou jij en vele andere ook reageren![]()
Wat ons is overkomen is geen grapjeAls je al ruim 2 jaar tegen de Nederlandse overheid aan het vechten bent om te krijgen waar je recht op heb, en komt er dan zo'n loser die er een grapje overmaakt, dan is bij mij het lontje heel erg kort. Het gaat je niet in je koude kleren zitten, dat kunnen we je wel vertellen.
PhiaBink schreef:lies schreef:Nou, nou.. Beetje minder kan ook wel
Hij zegt toch dat het een grapje was? Je kan niet verwachten dat iedereen maar 59 pagina's gaat doorlezen om erachter te komen wat phia bink is overkomen.
Ik ken Bas en ik weet hoe hij kan reageren!!! Type eerst schieten, dan en dan pas vragen. Als je zo bent, dan kan je een ander heel veel pijn doen. Vandaar mijn reactie. Zo zou jij en vele andere ook reageren![]()
Wat ons is overkomen is geen grapjeAls je al ruim 2 jaar tegen de Nederlandse overheid aan het vechten bent om te krijgen waar je recht op heb, en komt er dan zo'n loser die er een grapje overmaakt, dan is bij mij het lontje heel erg kort. Het gaat je niet in je koude kleren zitten, dat kunnen we je wel vertellen.
Ik ken 'm ook wel (niet irl, maar natuurlijk wel al heel lang van 't forum) en als ik dacht dat iemand mij expres op mijn ziel probeert te trappen, zou ik al helemaal niet reageren.
.
Liezel1 schreef:Hoe bedoel je Marieke?
Dat je je rekening leeg wil trekken voordat ze gaan innen of dat je ervoor moet sparen?

veerledec schreef:Let op dat je er misschien heffingsrente over verschuldigd zal zijn he.
Zo leer je ook iemand heel goed kennen

veerledec schreef:Dat is rente die je moet betalen als je geld moet betalen aan de Belastingdienst.
Stel ik krijg nu een aanslag over 2006 dat ik 10.000 moet betalen. Dan heb ik die 10.000 twee jaar in mijn bezit gehad, en daar rente over kunnen trekken. Je moet dan die 10.000 met rente terugbetalen. De regeling is iets gecompliceerder, maar hier komt het in beginsel op neer.

. Bas, je snap er dus helemaal niks van. Slaap lekker
en reageer pas als je weet waar het overgaat. Scheelt veel onnodige frustraties!