Die vraag word wel 10x per dag gesteld, en er is nog geen duidelijk antwoord op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_xMichelle schreef:Er is toch één ding wat ik nog niet snap, waarom begin je ermee?
Die vraag word wel 10x per dag gesteld, en er is nog geen duidelijk antwoord op.
MISTRAL94 schreef:_xMichelle schreef:Er is toch één ding wat ik nog niet snap, waarom begin je ermee?
ik kan je er geen antwoord op geven
Guetta schreef:Heerlijk!
Vind het echt een verbetering!
Moosje schreef:Guetta schreef:Heerlijk!
Vind het echt een verbetering!
Ik ook!
Rosie_Posie schreef:De meeste mensen beginnen omdat hun vrienden ook roken.
Je gaat dan met de kudde mee, en op dat moment is het 'stoer'
Iedereen vind het de eerste keer vies, en toch doen.
Ik snap het ook niet hoor...
Somebitch schreef:Rosie_Posie schreef:De meeste mensen beginnen omdat hun vrienden ook roken.
Hoe weet jij nu of iedereen het de eerste keer vies vind?
Rosie_Posie schreef:De meeste mensen beginnen omdat hun vrienden ook roken.
esperance schreef:Ik kan wel janken..
Iig woon ik niet zo ver van Belgie (5 min) dus kan daar ook nog altijd op stap.. hihihihih..
esperance schreef:Ik kan wel janken..
Iig woon ik niet zo ver van Belgie (5 min) dus kan daar ook nog altijd op stap.. hihihihih..
_xMichelle schreef:Er is toch één ding wat ik nog niet snap, waarom begin je ermee?
esperance schreef:Denk alleen verkoopgedeelte..
Weet alleen niet als dat zo was, dat ik daar binnen zou stappen.
Dat cafe's wat geen personeel heeft, geen verbod krijgen vind ik wel goed.. Dan hebben de niet rokers altijd keuze of ze daar of ergens anders gaan zitten..
furious schreef:Somebitch schreef:Hoe weet jij nu of iedereen het de eerste keer vies vind?
Ik heb anders ook nog nooit iemand horen zeggen dat het de eerste keer lekker was.
Lizzle schreef:furious schreef:Ik heb anders ook nog nooit iemand horen zeggen dat het de eerste keer lekker was.
Ik vond het de eerste keer al lekker.En nog steeds vind ik het té lekker om er mee te kunnen stoppen. Ik baal van het rookverbod. Hier sluiten de kroegdeuren om half twee, dus misschien dat ik het tot half drie sjor, maar ik zal niet meer om half zes de kroeg uit rollen.