Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 00:32

LindyH schreef:
Pascal schreef:
Zo zat ik van de week met mijn zoontje van 4 in de tuin hij bij mij op schoot.
En ik was nogal lui van het heel en weer reizen naar het ziekenhuis.
Dus was blij dat ik even kon zitten met die kleine bij me, en zit heerlijk uitgebreid te gapen..
Meneer zit heel overtuigend mijn keel in te kijken, kijkt mij ineens dood serieus aan, en zegt ineens...

Zie nou wel mama dat jij ook een piemel hebt, alleen zit hij bij jou achterin je keel (mijn huig dus) _O-

Nou echt serieus ik had het niet meer... ik bescheurde het van het lachen..

Haha, als Deep Throat nog niet gemaakt was had hij het later wel gedaan ;).

Ohhhhh Hhahahahahaha :D _O- :')

...
...

Snif, snif...Woehhaahahahaha

Ik kom niet meer bij..[/quote]

Wat nog vele malen erger zou zijn is als hij tegen zijn juf had gezegd, mijn mama heeft ´n piemel in haar keel dat heb ik gister zelf gezien.
Of iets in de richting. Mens zal dan wel denken juist lekkere familie hoor _O-

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 07:23

Hahahaha _O-

Kennissen van ons hebben een zoontje van 5? Hij heeft net een nieuwe pony gekregen en hij rijdt er op. Vraagt zo een man aan dat jongentje: Rijd jij em voor de kar, of onder het zadel? Hij keek die man toch even raar aan :roll: Tss, niet onder het zadel! Er op!! :')

iloveiwan

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 07:26

:P Zitten echt leuke uitspraken tussen

WilmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:43

bakstertje schreef:
Ik heb er nog 1 van mijn nichtje, we waren op hm.com kleren aan het kijken voor haar. En kwamen we bij truitjes voor haar met allemaal dieren erop. Zag ze een groen truitje met een pikpik erop.. (ze bedoelde een eend)

Zo noemde mijn zoontje een pinguin altijd een "ping ping"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:45

Rody01 schreef:
Hahahaha _O-

Kennissen van ons hebben een zoontje van 5? Hij heeft net een nieuwe pony gekregen en hij rijdt er op. Vraagt zo een man aan dat jongentje: Rijd jij em voor de kar, of onder het zadel? Hij keek die man toch even raar aan :roll: Tss, niet onder het zadel! Er op!! :')

Haha, ja logisch ook eigenlijk :')

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:54

Ik werk bij de Apenheul, als parksteward. Bedoeling is dat de kinderen dat helpen met het "grote onderzoek", als ze het dan goed doen krijgen ze een stempel :) .
Echt hartstikke leuk om te doen, vooral die uitspraken van die kinderen soms _O- .
Ik: kan jij eens voor mij onderzoeken of het aapje een duim heeft?
kindje: jawel hoor :j moet hij eventjes zijn poot geven :Y)

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:10

leuk topic dit!....ik heb twee dochters van twee jaar en voordat we naar bed gaan moeten we ons 'vetoppen'...mama moet zich dan ook 'vetoppen'...dus dan liggen we met zn drieen onder mijn dekbed (vraag ik me af voor wie we ons verstoppen want ik woon alleen met de kids...)liggen ze helemaal te gieren van het lachen afgewisseld met de nodige sssttttt en zachtjes praten, dus vraag ik dus aan ze waarom verstoppen we ons??.."voor woxie!!!"..(is onze hond Roxie)..dus dan moet ik de hond roepen, die knalt vervolgens op het bed en het feest is compleet!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:13

Ben gisteren wezen zwemmen met zus en beide kinderen. Om het zus wat makkelijker te maken gaat de oudste dan met mij de kleedkamer in om om te kleden. Eerst de meid omgekleed en daarna zelf snel in de bikini. Ohhhh zegt Marit: Wat heb jij dikke tieten. Dit niet heel zacht maar het hele zwembad kon mee genieten. Ja schat die krijg jij ook later. Echt niet was haar antwoord want mama heeft ze ook niet.
Hoor je uit een hokje even verderop komen: en bedankt!!!
Dan vraagt ze nog wat ik in mijn navel heb. Dat is een oorbel zeg ik haar maar. Dit vondt ze maar vreemd. We kwamen het hokje uit en ze schreeuwt heel hard he mam, wendy heeft een oorbel in haar navel.......

Ben ik haar na het zwemmen aan het afdrogen laat ze een scheet. Ik zeg : He laat die eens even binnen. Ze draait zich met de kont naar me toe en doet bewust nog een scheet.....
Nou ja zeg, heerlijk een nichtje

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:01

Jasmijn76 schreef:
leuk topic dit!....ik heb twee dochters van twee jaar en voordat we naar bed gaan moeten we ons 'vetoppen'...mama moet zich dan ook 'vetoppen'...dus dan liggen we met zn drieen onder mijn dekbed (vraag ik me af voor wie we ons verstoppen want ik woon alleen met de kids...)liggen ze helemaal te gieren van het lachen afgewisseld met de nodige sssttttt en zachtjes praten, dus vraag ik dus aan ze waarom verstoppen we ons??.."voor woxie!!!"..(is onze hond Roxie)..dus dan moet ik de hond roepen, die knalt vervolgens op het bed en het feest is compleet!

haha offtopic, maar zo maak ik mn vriend wakker als hij niet uit zn bed raakt :D 'hera ga't baasje eens goeiemorgen zeggen' _O-

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:09

ik werk op een BSO dus hoor je vaak leuke dingen :D

paar weken geleden ging mijn stagiare borstvoedingkolven..
dus de meiden moesten weg boven ( wij hebben 4 speelruimtens)!!
dus de meiden komen boos naar beneden en roepen: Wendy waarom moeten we steeds naar beneden!!??
want we vinden dit echt niet leuk!!! :(
ik gezegd dat die juf borstvoeding gaat kolven..
huh wat is dat vraagt een meisje van 7 jaar..
nou ik uitgelegd dat als je een baby heb dat je dan borstvoeding kan geven zodat de baby gaat groeien..
je zag ze allemaal nadenken zegt dat zelfde meisje ineens hoe komt die melk daar dan dat zit toch in een pak??
ik leg uit dat als je een baby heb dat je lichaam dan denk van hey die baby moet drinken dus dan komt er melk in de borst van moeder..
nou dat vonden ze maar beetje raar!!!
dus ik leg uit dat ook alle dieren die een jonkie krijgen ook borstvoeding geven..
maar aangezien het bijna paasse was vraagt ze ineens EN EEN KIP DAN???
en ja dan sta je daar wat moet je daar op zeggen.. haha
dus ik gezegd ja schat die komen uit een ei dus die eten gelijk al zaadjes van de grond..

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:57

hahah echt geweldig die uitspraken,

mijn zwager moest voor mij ffies de smid bellen omdat paard in de paddock der ene ijzer was kwijt geraakt, belt ie op: hee me paard is zijn hoef kwijt" :D

en gister hielp ik mijn verstandelijk gehandicapte nichtje van 7 op de wc, maar soms in de zomer loopt ze wel eens zonder shirt ofzo, dus dan zegt der vader voor de grap "oeeehhh tietjes"....
dus gister zat mevrouw op de wc en ik bukte voorover en had dus inkijk in me shirt schreeuwt ze ineens keihard en lachend, "OEEEHHHHH TIETIESS " nou ik kwam niet meer bij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:05

Mijn dochter van 2,5 deed vanmorgen alsof ze mijn oudste (4, en dus op school) aan het bellen was.

Vervolgens deelde ze me mede; Mama, Rockie1 is op school, en ik ga haar ophalen, en jij mag NIET mee! :n

Een paar minuten later hoorde ik haar mompelen 'even kijken, huissleussels...'

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:06

Haha, Steen, jouw kinderen zijn echt te leuk. _O- Ik vraag me af wat er uit Crev's mond gaat komen later.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:09

hahaha, te leuk Rock :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:39

Zit ik net met m'n oudste op het balkon, en wilde even testen of ze al toe is aan van die hele simpele raadseltjes/mopjes.

Dus ik begin:
Het is geel en je ziet het niet.
Zij: Euhhhh...
Ik: Een banaan om de hoek! :j
Zij: Huh? :? Whahaha!

Volgende poging:
Het is geel en het is vierkant...
Zij: Een geel vierkant
Ik: -O- ja, inderdaad een geel vierkant..

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:09

Vandaag in de auto:

Mika vraagt aan mij...Wat eten leeuwen?
Ik: Nou zebra's en genoes.

Mika...met een verontwaardiging in zijn stem: Maar dat vinden die zebra's toch helemaal niet leuk???!

:D

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:00

Wendel schreef:
Ben gisteren wezen zwemmen met zus en beide kinderen. Om het zus wat makkelijker te maken gaat de oudste dan met mij de kleedkamer in om om te kleden. Eerst de meid omgekleed en daarna zelf snel in de bikini. Ohhhh zegt Marit: Wat heb jij dikke tieten. Dit niet heel zacht maar het hele zwembad kon mee genieten. Ja schat die krijg jij ook later. Echt niet was haar antwoord want mama heeft ze ook niet.
Hoor je uit een hokje even verderop komen: en bedankt!!!
Dan vraagt ze nog wat ik in mijn navel heb. Dat is een oorbel zeg ik haar maar. Dit vondt ze maar vreemd. We kwamen het hokje uit en ze schreeuwt heel hard he mam, wendy heeft een oorbel in haar navel.......

Ben ik haar na het zwemmen aan het afdrogen laat ze een scheet. Ik zeg : He laat die eens even binnen. Ze draait zich met de kont naar me toe en doet bewust nog een scheet.....
Nou ja zeg, heerlijk een nichtje

_O-

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:47

Rock schreef:
Zit ik net met m'n oudste op het balkon, en wilde even testen of ze al toe is aan van die hele simpele raadseltjes/mopjes.

Dus ik begin:
Het is geel en je ziet het niet.
Zij: Euhhhh...
Ik: Een banaan om de hoek! :j
Zij: Huh? :? Whahaha!

Volgende poging:
Het is geel en het is vierkant...
Zij: Een geel vierkant
Ik: -O- ja, inderdaad een geel vierkant..

Hahahahaha, best wel lochies eigenlijk :P

Meerreell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:41

Gister bij de supermarkt; loopt zo'n vader met een kindje. Zegt die vader tegen dat kindje dat ie in de kinderwagen moet gaan zitten. Dat kindje: 'Nee!'
Dus die vader zegt nog een keer dat ie moet gaan zitten,, kindje weer: 'Neee!'
Dus die vader zegt; 'Nou, lopen maar dan'
En dat kindje: 'Neeeeeeeeeeeeeeee!!!' Rent ie gauw naar de kinderwagen en springt erin :')

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:44

Duidelijk in 'nee-fase' :D Wel erg droog :D

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:51

Pascal schreef:
Zo zat ik van de week met mijn zoontje van 4 in de tuin hij bij mij op schoot.
En ik was nogal lui van het heel en weer reizen naar het ziekenhuis.
Dus was blij dat ik even kon zitten met die kleine bij me, en zit heerlijk uitgebreid te gapen..
Meneer zit heel overtuigend mijn keel in te kijken, kijkt mij ineens dood serieus aan, en zegt ineens...

Zie nou wel mama dat jij ook een piemel hebt, alleen zit hij bij jou achterin je keel (mijn huig dus) _O-

Nou echt serieus ik had het niet meer... ik bescheurde het van het lachen..

Haha, als Deep Throat nog niet gemaakt was had hij het later wel gedaan ;).[/quote]

Ohhhhh Hhahahahahaha :D _O- :')

...
...

Snif, snif...Woehhaahahahaha

Ik kom niet meer bij..[/quote]

Wat nog vele malen erger zou zijn is als hij tegen zijn juf had gezegd, mijn mama heeft ´n piemel in haar keel dat heb ik gister zelf gezien.
Of iets in de richting. Mens zal dan wel denken juist lekkere familie hoor _O-[/quote]

HAHAHAHAHAHA inderdaad!!!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:05

dat is echt te beschamend, kom je je kind ophalen op het schoolplein :P

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:18

hahahha ik kom niet meer bij :P ik ga elke maandag oppassen op een meisje van 5, vraagt ze zo aan mij als ik haar naar bed breng: anne jij hebt al borsten eah.. ik: jaa krijg jij ook later hoor :P zij: oh okj dan, maarre draag jij dan ook een bh? ik: jaa natuurlijk, zij: ow okj, en hoeveel bh's heb jij dan? dus ik: uhm zo'n stuk of 6... zij kijkt me verbaasd aan en tuurt naar mijn borst en vraagt dan met open mond: draag je die allemaal tegelijk overelkaar heen dan?? :') serieus ik lachte me kapot _O- :P haar toch maar uitgelegd dat als je later groot bent dat je 1 bh per keer aan doet en dat de rest gewoon thuis in de kast ligt :p

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:20

toen cahyenne nog in groep een zat mochten ze om beurten iets leuks of spannends vertellen wat ze hadden meegemaakt...

toen chayenne iets wou vertellen ging ze in het midden van de kring staan.. trok haar broek en onderbroek van de billen.. begon met haar billen te wiebelen en zei apen trots ...kijk juf ik heb waterwratjes....!!!!hmhm :o

BKS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:23

Onze dochter zat op de peuterspeelzaal toen ze drie was. Moest er drinken en fruit genuttigd worden en vraagt juf of ze Krista misschien even moet helpen met haar banaan. Nee hoor dat hoeft niet kan ik zelf.... Een paar minuten later zit ze nog steeds te klungelen met die banaan dus juf vraagt of het wel lukt. Nee, niet echt, mamma heeft hem veel te strak ingepakt!!! :D