Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Didoo schreef:KiWiKo; ik weet wel zeker dat als ik dat doe, ik 4kant uitgelachen wordt door die 10 leerlingen die zitten te rellen
Ik denk dat je eerst een lesje bij bijv. wildwings of mij moet volgen voordat je daar over kan oordelen
KiWiKo schreef:over geen orde kunnen houden van een leraar in de klas.............
je kan zelf ook opstaan en zeggen "HEEEY MINKUKEL!!! DAT JIJ NIKS WIL MAKEN VAN JE LEVEN MOET JIJ WETEN.......... MAAR IK HEB GEEN ZIN OM ACHTER EEN VULLISBAK TE MOETEN STAAN EN MIJN AANVULLENDE BIJSTANDSUITKERING TE MOETEN HALEN!!!!
WildWings schreef:esperance schreef:wist toen ik gepost had dat ik commetaar er op kreeg.. Bedoeld het ook niet zo, moest alleen snel typen anders staat het 3 blz verder zo snel gaat het hier.. Nou die mensen die dat doen..
Omdat dat een stel hersenloze l*lhannessen zijn die het verschil tussen rellen en staken niet weten.. en die overigens aan al die oproepen tot staken te zien, wel flink wat meer lesuren Nederlands kunnen gebruiken
l0veevi schreef:Ik kan niet echt het goed nederlandse woord vinden om jou te beschrijven na deze lompe reactie.
Didoo schreef:KiWiKo; ik weet wel zeker dat als ik dat doe, ik 4kant uitgelachen wordt door die 10 leerlingen die zitten te rellen
Ik denk dat je eerst een lesje bij bijv. wildwings of mij moet volgen voordat je daar over kan oordelen
Emilia schreef:Didoo schreef:KiWiKo; ik weet wel zeker dat als ik dat doe, ik 4kant uitgelachen wordt door die 10 leerlingen die zitten te rellen
En dat vind je erg? Je moet scheit hebben aan de rest! Het gaat om jou toekomst!
KiWiKo schreef:Naaah, geloof me ik sta wel op hoor![]()
![]()
en geloof me nog meer als ik zeg dat ik erg, erg .... erg veel indruk maak op zo een moment
![]()
![]()
![]()
maargoed ik heb ook echt, echt poep aan wat andere mensen praten denken en doen mbt mij![]()
En zeker als die mensen in de weg staan van mijn idealen
WildWings schreef:Ten eerste is dat NIET de taak van de leerling. Een leraar moet gewoon opstaan en die lui eruit flikkeren, dat kunnen wij niet doen.
Ten tweede is er inmiddels vaak zat laten weten, op manieren die varieren van bijdehand tot boos tot kalm, dat wij graag iets anders willen doen in de les dan gooien met sponsen en krijtjes en etuis (6VWO nota bene...) en dat wij WEL graag iets met ons leven willen doen..
Denk je dat dat helpt? Er begint eentje te lachen, een ander praat je na, en binnen 30 seconden heb je een nog grotere chaos gecreeerd.
KiWiKo schreef:Ze hadden tien jaar geleden gewoon nooit moeten gaan sleuten aan een goed systeem.............. maar nee de BV nederland wilde het allemaal weer anders........... en dan krijg je dit
Didoo schreef:Okee, sorry wist niet dat je uit belgie kwam
Moet geloof ik iets beter opletten
WildWings schreef:KiWiKo schreef:Naaah, geloof me ik sta wel op hoor![]()
![]()
en geloof me nog meer als ik zeg dat ik erg, erg .... erg veel indruk maak op zo een moment
![]()
![]()
![]()
maargoed ik heb ook echt, echt poep aan wat andere mensen praten denken en doen mbt mij![]()
En zeker als die mensen in de weg staan van mijn idealen
Ongeacht het feit dat ik GEEN schijt heb aan wat mensen van mij denken maar dat het mij juist veel, veelsteveel uitmaakt.. heeft het geen enkele invloed als wij iets roepen. Het is geprobeerd en het werkt niet. Maar kom gerust eens langs en schreeuw wat leuks.. ik kan je garanderen dat het minder invloed heeft dan je nu denkt.
KiWiKo schreef:WildWings schreef:Ten eerste is dat NIET de taak van de leerling. Een leraar moet gewoon opstaan en die lui eruit flikkeren, dat kunnen wij niet doen.
Ten tweede is er inmiddels vaak zat laten weten, op manieren die varieren van bijdehand tot boos tot kalm, dat wij graag iets anders willen doen in de les dan gooien met sponsen en krijtjes en etuis (6VWO nota bene...) en dat wij WEL graag iets met ons leven willen doen..
Denk je dat dat helpt? Er begint eentje te lachen, een ander praat je na, en binnen 30 seconden heb je een nog grotere chaos gecreeerd.
niet de taak van de leerling??? denk het indirect wel....... eigenlijk
KiWiKo schreef:niet de taak van de leerling??? denk het indirect wel....... eigenlijk
jacqii schreef:ik was ook aanwezig (a) ik vind 1040 lesuren wel erg veel en vooral als je vaken heb laten vallen zou dat betekenen dat je bv 4 keer per week frans heb ofso nouja ik was in amersfoort en er zijn 36 mensen opgepakt dat is best veel.. maar ik vond het een leuke gezellige dag,,en ga woensdag en vrijdag gewoon weer mee..
WildWings schreef:KiWiKo schreef:niet de taak van de leerling??? denk het indirect wel....... eigenlijk
Absoluut niet mee eens. Ik zit op school voor mijzelf, zodat IK kan leren en IK later een goede opleiding kan doen en IK later een goede baan kan krijgen.
Ik zit NIET maar dan ook NIET op school om mijn medeleerlingen hun gedrag te corrigeren. Zeker niet gezien praten, roepen of schreeuwen geen enkele invloed heeft en ik niet het recht heb een medeleerling uit de klas te flikkeren.
Een leraar zit hier om voor zichzelf geld te verdienen uiteraard, maar dat doet hij door MIJ en anderen iets te leren. En als er 10 kiddo's in de klas zitten die nog altijd niet goed begrepen hebben dat dit hun examenjaar is, en die daarmee anderen het leren beletten.. is het aan die leraar om hen daarop te wijzen en ze evt. eruit te gooien om het even goed duidelijk te maken- want DAT heeft invloed.