Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Junip

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:20

(Welk ziekenhuis in Utrecht kom je te liggen?)

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:21

Ik zit je verhaal van vandaag weer te lezen en ik ken je persoonlijk niet, maar ik zou je een hele grote knuffel willen geven (en dat doe ik bijna nooit). Wat ben jij een super meid. Ik hoop dat je die weken in Utrecht snel weer achter de rug hebt en dat er dan betere tijden voor je komen.
Afbeelding

Amantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:22

Ik lees al een tijdje mee en ik heb echt heel veel bewondering voor je!
Knipoog Sterkte met de behandeling

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:23

sjorsie schreef:
Hardstikke goed zeg! Geweldig dus zeker een donor voor jou Haha!
Dat maakt alle bijwerkingen minder erg, als je weet dat het gewoon gaat werken, helemaal super ook voor je familie Haha!

En dat is dus weer net niet zo; zeker weten dat het gaat werken doen we niet helaas Scheve mond ! Natuurlijk is de kans wel groter als er een 100% match gevonden wordt, maar het blijft 'vreemd' en er is dus kans op afstoting Lachen

Edit: Zag dat iemand vroeg welk ziekenhuis precies, als ik me niet vergis het Wilhelmina Kinderziekenhuis? Vork
Laatst bijgewerkt door Yellowfish op 10-06-07 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:23

Pfoeh... wat ga jij een moeilijke periode tegemoet... petje af dat je er zo positief tegenover staat. Ik wens je alvast heel veel sterkte, en ik geloof in je! Het gaat goed komen!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:11

Tjee Yellowfish, dat is weer een heftige periode die je tegemoet gaat!
Ik blijf je topic volgen en duim voor je dat je er goed uitkomt Lachen !

Succes meid OK dan! !

miekjuhh66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:17

Meid, wat enorm knap dat jij zo positief blijft! Echt petje af.
Ik heb nu net pas het hele topic door gelezen, en vandaar ook de late reactie. Heel veel sterkte en succes is de komende periode, en hopelijk word jouw wens iets super moois!

xXx Annemiek

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:34

Romaan, ik studeer in Utrecht. Kom je niet in het UMC?
Als je het leuk vindt en je goed genoeg voelt... dan wil ik met alle plezier een bezoekje brengen...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:35

WKZ is onderdeel van UMC.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:39

Als er al bezoek mag komen, anders wordt het 2 maanden webcammen met Romaan Scheve mond

Maarja, ik heb niet voor niks een laptop gekocht dat dat overal dan kan Vork

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:40

Ja dat is waar, als ze bezoek mag hebben...
Maar goed we zien wel, als het mag dan kom ik graag even haar tijd doden als ze dat wil Ja

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:41

Jeetje.. wat ga jij een zware tijd tegemoet zeg maar wat je zelf al zei na regen komt zonneschijn! Dus na heel veel regen komt een heeeele grote mooie zon! Met jouw positieve houding kom je al een heel eind!! Op een dag heb je dit allemaal achter je! Nogmaals heel veel sterkte!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:44

Yellowfish schreef:
sjorsie schreef:
Hardstikke goed zeg! Geweldig dus zeker een donor voor jou Haha!
Dat maakt alle bijwerkingen minder erg, als je weet dat het gewoon gaat werken, helemaal super ook voor je familie Haha!

En dat is dus weer net niet zo; zeker weten dat het gaat werken doen we niet helaas Scheve mond ! Natuurlijk is de kans wel groter als er een 100% match gevonden wordt, maar het blijft 'vreemd' en er is dus kans op afstoting Lachen

oke, weer wat geleerd, dan gaan we hopen dat je bloed/lichaam niet vies is van vreemdweefsel Pling

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 23:08

Bezoek mag helaas ab-so-luut niet.. het is een quarantaine afdeling, oftewel gesloten. De enige mensen die ik die maanden mag zien zijn mijn ouders. De vriend van mijn moeder, de vriendin van mijn vader en mijn vier stiefzusjes mag ik zelfs niet zien.. Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 23:14

Vervelend Scheve mond

Ik heb de helft van je blog gelezen en heb regelmatig met tranen in mijn ogen gestaan. Echt je bent heel sterk!

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan....
Echt heel mooi!

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 23:18

Jeetje meid, jij gaat zo te lezen een hele zware tijd weer tegemoed... Ik vind het zo knap om te lezen dat je positief probeert te blijven, hoe moeilijk dat af en toe ook is.
Ik weet verder niet wat ik erop moet zeggen, wel dat ik altijd met bewondering jou updates lees!
Hou je sterkt meid, voor zover dat nog mogelijk is, blijf kijken naar de positieve dingen, hoeveel nare dingen je ook meemaakt.
Ik heb echt resprect voor jou meis, HEEL veel sterkte de komende periode!!!

Liefs

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 23:21

heej meid, ik ken je niet, maar ik wens je heel heel heel veel sterkte de komende tijd, kga echt voor je duimen dat alles goedkomt;)

zag trouwens in je profiel dat je ook uit zaandam komt?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 23:21

Yellowfish schreef:
Bezoek mag helaas ab-so-luut niet.. het is een quarantaine afdeling, oftewel gesloten. De enige mensen die ik die maanden mag zien zijn mijn ouders. De vriend van mijn moeder, de vriendin van mijn vader en mijn vier stiefzusjes mag ik zelfs niet zien.. Lachen

ben jij even blij dat er tegenwoordig internet, MSN en webcams zijn, anders moest je de hele dag puzzelboekjes doen of calltv kijken Nagelbijten / Gniffelen
gelukkig mogen je ouders wel bij je komen Pling

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 23:23

Niks aan te doen dan. Wie weet daarna wel eens Lachen

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 09:26

Oei dat wordt idd een zware periode in augustus. Ik ga er vanuit dat je je hier ook weer doorheen werkt! Echt ontzettend knap hoe sterk je je houdt, daar hebben we echt bewondering voor!
Heel veel sterkte en succes gewenst de komende tijd!!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 09:50

Jeetje Yellowfish , Ik wist dat je het zwaar had , maar dat je onwijs sterkt bent. Maar dit wordt toch wel een even wat andere opname dan je tot nu toe hebt gehad. Ik wil je even heel erg veel sterkte wensen. Meid vecht er voor , want je kunt het. Wel ontzettend goed dat de kans op een 100% match donor zo groot is!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:20

poe poe, dat is geen kattenpies.....

en je blijft zo positief! Je hebt de helft daar al mee gewonnen weet je Lachen

Ik hoop dat je je examens gehaald hebt trouwens, maar volgens mij is dat geen probleem zo te lezen!

Zet hem op!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 10:40

Jeetje Romaan, wat gaat dat heftig worden..

Ik wens je alvast heel veel kracht en sterkte, vind het zo knap dat je zo positief blijft! Lovers

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 11:22

goeie god Yellowfish, ik was even lam geslagen na het lezen van je laatste update, wat een vreselijk gesprek moet dat geweest zijn. Wel fijn om te horen dat de kans zeer groot is dat er een passende donor wordt gevonden, en dan duimen we ons te pletter dat je lichaam geen afweerverschijnselen begint te vertonen.

Heel veel succes de komende maanden (wat een geluk dat er internet en cams bestaan) !

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 11:24

Sjeuh Yellowfish, dat is wel even slikken hoor, die transplantatie. Ik heb er zóveel over gelezen op internet, alleen maar positieve verhalen, maar niet realiserende dat dit zo enorm zwaar wordt, buiten het feit om dat je daar geisoleerd ligt...

Wat lief dat je moeder dat weblog heeft gemaakt. Klinkt mss wat vreemd, maar als alles achter de rug is en je weer lekker thuis bent, dan begint er vast een verwerkingsperiode voor je, waarin het heel fijn kan zijn om alles terug te lezen. Gok dat je nu zo op de automatische piloot leeft, steeds maar weer van alles moet en geen kans neemt/krijgt om dit goed op een rijtje te krijgen allemaal. Dan is dat log achteraf wel zo prettig..(zo hield ik voor mn zusje een dagboek bij in de periode dat ze in AMC lag en in coma, dat heeft haar goed geholpen toen ze eruit kwam).

Ennuh, ik begrijp dat je een DVD in het ziekenhuis tot je beschikking hebt straks? Of een laptop waar je DVD's op kunt afspelen?
Je gaat nu je l;aatste ronde in het AMC in he?
Wanneer ga je daar weer uit? Bedoel, de post voor nu kan dan nog daarheen en dan vanaf begin augustus naar Utrecht?

Hoop voor je dat je ouders mogen blijven slapen. Zou het vreemd vinden als dat niet kan, in het AMC is dat zelfs mogelijk op de high care, mijn moeder heeft daar ook vele malen geslapen naast mn zusje.

Toitoitoi.