Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pipo schreef:Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het verhaal van Bart. Ik denk namelijk zeker dat we een beetje moeten relativeren, op dit moment is er een hoop paniek en dat maakt de situatie er niet beter op.
De Media zou ik er zeker buitenlaten want die maken het verhaal nog heel wat spannender. Dat heeft voor niemand zin..........
De feiten zijn dat de vader van Nathalie heeft gehoord dat Lotte negatief is enz enz. Denk dat je daar wel wat mee kan.
Maar als ik de berichten van Mercury lees dan lijkt het allemaal redelijk onschuldig.
Is het trouwens werkelijk waar dat de pony verkocht is, omdat die Maria dat zei? Of is dit gezegd, terwijl er eigenlijk financieel ( bijvoorbeeld) problemen waren waardoor de pony niet meer onderhouden kon worden ?
Even rustig blijven en relativeren lijkt mij op zijn plek.
Sypheron schreef:Jongens, het probleem is al opgelost, ik kan het ook voor mezelf opnemen, maar toch bedankt. Faye heeft ook het beste met Lotte voor en wil natuurlijk ook dat ze zo snel en goed en veilig mogelijk weer terug komt. Mijn pb's richting haar waren waarschijnlijk wat te aanvallend maar dat komt omdat het gewoon nu erg snel gaat en er veel emotie bij komt kijken (van mijn kant tenminste). Maargoed, dit laten we rusten en we gaan weer verder met Lotte!
Sugarmiss schreef:Het is even afwachten wat de buurvrouw zegt.
Verder zit Lotte in het vliegtuig en is dus de komende uren sowieso niet te bereiken.
Mocht ze daar aankomen en de toegang hebben tot internet dan weet ik wanneer het Lotte is en wanneer niet.
Lovely schreef:En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.
Lovely schreef:En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.
missnynke schreef:welke acties worden er ondernomen om achter tantes nummer te komen? is iemand al thuis wezen kijken bij lotte?
wie kent lotte en haar vader persoonlijk behalve nathalie en flairS?
nathalie, ken jij flairS? ik vond haar reactie erg merkwaardig....
Janneke18 schreef:wat je zegt is waar, als er een reactie van Lotte komt, kan dit natuurlijk iemand anders zijn..
ik denk dat er dan het beste iemand kan reageren die Lotte goed kent..
missnynke schreef:welke acties worden er ondernomen om achter tantes nummer te komen? is iemand al thuis wezen kijken bij lotte?
wie kent lotte en haar vader persoonlijk behalve nathalie en flairS?
nathalie, ken jij flairS? ik vond haar reactie erg merkwaardig....
celano schreef:Ik ben het wel met Pipo eens. Het is misschien allemaal minder erg dan het lijkt. Omdat iedereen er nu zo'n ophef over maakt wordt het iets groots. Iedereen zit elkaar hier gek te maken.
Feit is dat Lottes vbader een beetje raaar doet en dat Lotte zeker niet mee wilde. maar toen ik 16 was was ik ook regelmatig erg lastig en dwongen mijn ouders me om sommige dingen te doen. Ik denk dat dat in ieder gezin wel gebeurt.
Misschien gaat dit iets verder dan een normale situatie, maar waarschijnlijk valt het wel meee. En ik hoop het ook echt hoor.
Pipo"]
[quote="Lovely schreef:En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.