Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:12

En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.

christiane

Pipo schreef:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het verhaal van Bart. Ik denk namelijk zeker dat we een beetje moeten relativeren, op dit moment is er een hoop paniek en dat maakt de situatie er niet beter op.
De Media zou ik er zeker buitenlaten want die maken het verhaal nog heel wat spannender. Dat heeft voor niemand zin..........

De feiten zijn dat de vader van Nathalie heeft gehoord dat Lotte negatief is enz enz. Denk dat je daar wel wat mee kan.

Maar als ik de berichten van Mercury lees dan lijkt het allemaal redelijk onschuldig.

Is het trouwens werkelijk waar dat de pony verkocht is, omdat die Maria dat zei? Of is dit gezegd, terwijl er eigenlijk financieel ( bijvoorbeeld) problemen waren waardoor de pony niet meer onderhouden kon worden ?

Even rustig blijven en relativeren lijkt mij op zijn plek.

het is echt waar dat jamy om die rede is verkocht.. voor zover ik weet ging het fiancieel allemaal goed!

Amanda_T

Ik denk dat iedereen op dit moment emotioneel is. Ik ken lotte in het echt niet eens. en ik voel me zo machteloos. Ik heb t idee dat ik helemaal nix kan doen, daarom probeer ik ookzo in dit topci mee te helpen. Dan heb ik t gevoel dat ik toch nog help..Verdrietig

Janneke_

ik heb het net allemaal gelezen..
ten eerste: echt superlief dat heel bokt zich massaal inzet om Lotte terug te krijgen..
dit is echt net een horrorfilm, maar dan in het echt Huilen
als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag!

Anoniem

En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:13

Ja, Jamy is verkocht omdat Lotte haar wil aan haar op zou leggen volgens die Maria. Dat Lotte haar wil op legte bij Jamy was slecht.

PPPeet

Sypheron schreef:
Jongens, het probleem is al opgelost, ik kan het ook voor mezelf opnemen, maar toch bedankt Lachen. Faye heeft ook het beste met Lotte voor en wil natuurlijk ook dat ze zo snel en goed en veilig mogelijk weer terug komt. Mijn pb's richting haar waren waarschijnlijk wat te aanvallend maar dat komt omdat het gewoon nu erg snel gaat en er veel emotie bij komt kijken (van mijn kant tenminste). Maargoed, dit laten we rusten en we gaan weer verder met Lotte!

keej gelukkig Lachen

sjokkemeule

Sugarmiss schreef:
Het is even afwachten wat de buurvrouw zegt.
Verder zit Lotte in het vliegtuig en is dus de komende uren sowieso niet te bereiken.
Mocht ze daar aankomen en de toegang hebben tot internet dan weet ik wanneer het Lotte is en wanneer niet.

Kijk en DAAR zat ik dus mee, maar jij zegt het nu. Waanner weten wij dat het Lotte is en niet iemand anders ? Zoals ook met een sms bv ?
Ik denk dat er in het begin maar 1 iemand moet reageren als ze online is. iemand die lotte door en door kent....

Of nie ?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:15

Lovely schreef:

Dat zou dan al niet kloppen. Als lotte aan het roepen was , van help me e.d aan de telefoon. Dan zou haar avder ook meehelpen. En dat geloof ik niet. Nee, ik ben bang dat het echt is. Al zou ik willen dat het anders was.. Verdrietig

Dennis

Lovely schreef:

Ik heb van de zomer een week bij FlairS op stal gestaan en ben toen ook veel met Lotte opgetrokken. Dit verzint ze zeker niet hoor.

Janneke_

wat je zegt is waar, als er een reactie van Lotte komt, kan dit natuurlijk iemand anders zijn..
ik denk dat er dan het beste iemand kan reageren die Lotte goed kent..

IngridM

Bart, ik ben toch wel ERG benieuwd naar jouw 'kennis' voor wat betreft dit item. Zitten we ons voor niets op te vreten hier ?????? Ons bang te maken voor wat er met het arme meisje gaat gebeuren ? Zeg het dan alsjeblieft. Bovendien..............andere bronnen........hebben jullie de kant van die vader gehoord ??? Die zal zo sterk zijn in manipulatie dat iedereen hem op z'n woord zal geloven en het een erg leuke vent zal vinden.........zo werkt dat helaas.....

Nogmaals; sommige sektes deinzen nergens voor terug.......

Pasha

Ja maar wie ? hier van bokt..
Nathalie. die is er al wel veel bij betrokken en weet hoe Lotte is..
maar zoiets is heel moeilijk

christiane

missnynke schreef:
welke acties worden er ondernomen om achter tantes nummer te komen? is iemand al thuis wezen kijken bij lotte?
wie kent lotte en haar vader persoonlijk behalve nathalie en flairS?
nathalie, ken jij flairS? ik vond haar reactie erg merkwaardig....

ik ken lotte persoonlijk haar vader niet...,
en ik kom regelmatig op de stal van flairS en ik ken haar dus ook persoonlijk

Sypheron

sjokke, haar manier van schrijven is waarschijnlijk wel te onderscheiden van die van haar vader. Daarnaast zal zij waarschijnlijk wat negatiever over vannacht vertellen dan haar vader, ook al is het nu echt positief..

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:16

Janneke18 schreef:
wat je zegt is waar, als er een reactie van Lotte komt, kan dit natuurlijk iemand anders zijn..
ik denk dat er dan het beste iemand kan reageren die Lotte goed kent..

dat is hetzelfde wat ik al eerder aanhaalde, er werd gezegd "wachten tot ze laat weten of alles goed is met d'r......" DAT ZEGT NIETS...........kan onder dwang gedaan zijn of noem maar op......

celano

Ik ben het wel met Pipo eens. Het is misschien allemaal minder erg dan het lijkt. Omdat iedereen er nu zo'n ophef over maakt wordt het iets groots. Iedereen zit elkaar hier gek te maken.

Feit is dat Lottes vbader een beetje raaar doet en dat Lotte zeker niet mee wilde. maar toen ik 16 was was ik ook regelmatig erg lastig en dwongen mijn ouders me om sommige dingen te doen. Ik denk dat dat in ieder gezin wel gebeurt.

Misschien gaat dit iets verder dan een normale situatie, maar waarschijnlijk valt het wel meee. En ik hoop het ook echt hoor.

Amanda_T

Maar als lotte op een vreemde pc op bokt gaat. zal ze zich eerst in moeten loggen. Ik weet niet of haar vader haar wachtwoord weet? Maar daar ga ik niet vanuit. Dus dan zou ze het zelf wel zijn denk ik. Smsjes is helemaal anders..Daar heb je geen zekerheid dat het Lotte zelf is..

Anoniem

Lovely schreef:

Je doelt hier op Lotte?

Of op haar Vader? Of op de persoon die Bart heeft gesproken?

Nathalie

missnynke schreef:
welke acties worden er ondernomen om achter tantes nummer te komen? is iemand al thuis wezen kijken bij lotte?
wie kent lotte en haar vader persoonlijk behalve nathalie en flairS?
nathalie, ken jij flairS? ik vond haar reactie erg merkwaardig....

Ik ken FlairS niet, alleen van zien dan.
Ik woon aan de andere kant van NL als dat Lotte woont.
Ik ken Lotte nu zo'n 2/3 jaar denk ik via internet en heb haar verschillende keren ontmoet IRL. Vaak weekjes bij elkaar geslapen enz enz..

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:17

Ja maar ik denk dat als Lotte haar vader iets zou ondernemen dat dat eerder een mailtje of (als die weet hoe een berichtje op bokt is) dat is toch minder persoonlijk en wij kunnen moeilijker controleren wie dat heeft gestuurd... maar ja we moeten ook weer niet op de zaken vooruit lopen natuurlijk..

Janneke_

Pasha: ja zoiets is inderdaad heel erg moeilijk..
iig iemand die Lotte persoonlijk goed kent.. en de achtergrondsituatie

Pasha

celano schreef:
Ik ben het wel met Pipo eens. Het is misschien allemaal minder erg dan het lijkt. Omdat iedereen er nu zo'n ophef over maakt wordt het iets groots. Iedereen zit elkaar hier gek te maken.

Feit is dat Lottes vbader een beetje raaar doet en dat Lotte zeker niet mee wilde. maar toen ik 16 was was ik ook regelmatig erg lastig en dwongen mijn ouders me om sommige dingen te doen. Ik denk dat dat in ieder gezin wel gebeurt.

Misschien gaat dit iets verder dan een normale situatie, maar waarschijnlijk valt het wel meee. En ik hoop het ook echt hoor.

Maar in dit geval is het toch wel overdreven duidelijk dat lotte zich niet aanstelt en zeker niet mee wou..
Op msn, hier in andere topics en in dit topic, kwam het er toch duidelijk over dat ze zich geen raad meer wist en dit is dus echt iets wat ze absoluut niet wou

Anoniem

Pipo"]
[quote="Lovely schreef:

Je doelt hier op Lotte?

Of op haar Vader? Of op de persoon die Bart heeft gesproken?
[/quote]
In willekeurige volgorde zouden ze alle 3 in aanmerking moeten komen voor tenminste 1 leugen, anders waren de verhalen niet zo verschillend.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:18

Mensen ik moet gaan. Ik zit me hier helemaal op te vreten. En ik voelde me al niet oke. Ik zal het een beetje blijven volgen. Maar als ik iets kan doen, dan pben jullie maar. Dan sta ik klaar!