Pantykous schreef:Nee helaas. Je kan het wel elke keer manueel aanpassen maar opslaan werkt niet meer.
Ik heb vannacht nog een zoekopdracht opgeslagen die netjes is opgeslagen met nieuwste eerst. Dus ik zou zeker niet opgeven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorsePassion schreef:Ik ben echt zo verbaasd over de klantenservice van Vinted.
Ik heb een armband verkocht voor 100 euro. Ik heb een aantal foto's van de armband en ook 1 foto waar ik de armband draag met een horloge op dezelfde pols.
Ik verstuur het pakketje na 2 dagen en krijg daarna van de koper de vraag of ik ook het horloge wil verkopen.
Ik zeg dat deze niet te koop is en de koper is teleurgesteld en begint te schelden.
Ze wacht vervolgens tot de laatste dag om het op te halen en meld een probleem bij Vinted met de foto erbij van de armband met horloge. Dat haar bestelling niet compleet is.
Ik heb natuurlijk mijn kant van het verhaal kunnen schrijven en gezegd dat in de advertentie alleen de armband te koop is. Zowel in de titel als in de omschrijving wordt er alleen over de armband gesproken.
Daarbij heb ik printscreens gemaakt dat ze pas nadat het verzonden was ze vraagt of ik het horloge ook wil verkopen.
Maar wat denk je. De koper wordt gewoon in het gelijk gesteld.

HorsePassion schreef:Ik ben echt zo verbaasd over de klantenservice van Vinted.
Ik heb een armband verkocht voor 100 euro. Ik heb een aantal foto's van de armband en ook 1 foto waar ik de armband draag met een horloge op dezelfde pols.
Ik verstuur het pakketje na 2 dagen en krijg daarna van de koper de vraag of ik ook het horloge wil verkopen.
Ik zeg dat deze niet te koop is en de koper is teleurgesteld en begint te schelden.
Ze wacht vervolgens tot de laatste dag om het op te halen en meld een probleem bij Vinted met de foto erbij van de armband met horloge. Dat haar bestelling niet compleet is.
Ik heb natuurlijk mijn kant van het verhaal kunnen schrijven en gezegd dat in de advertentie alleen de armband te koop is. Zowel in de titel als in de omschrijving wordt er alleen over de armband gesproken.
Daarbij heb ik printscreens gemaakt dat ze pas nadat het verzonden was ze vraagt of ik het horloge ook wil verkopen.
Maar wat denk je. De koper wordt gewoon in het gelijk gesteld.
Het is een franscaise en ik ben bang dat de armband niet in goede conditie terug komt. Maar buiten dat. Wat is de klantenservice van Vinted toch k#t

Ik pas ze ook niet, maar ik durf ze echt niet voor 20 euro er weer op te zetten
Zonde geld. Mja gelukkig gebeurt het niet heel vaak.
dus beetje zuur is het wel. Ik hoop vooral dat zowel ik als de verkopers gecompenseerd worden want dit is echt door de vervoerder gedaan. Beide pakketten waren goed verpakt. Ook met beschermfolie, opvulpapier etc.Earth schreef:Ik klets ook weer eens mee hier, want ik koop en verkoop ook wel veel.
Ik heb van het weekend laarsjes van Supertrash binnen gekregen, stonden er voor 20 euro op met als staat 'heel goed'. Nou heeft iedereen een andere inzicht op de staat maar de laarsjes vond ik behoorlijk gedragen.Ik pas ze ook niet, maar ik durf ze echt niet voor 20 euro er weer op te zetten
Zonde geld. Mja gelukkig gebeurt het niet heel vaak.