Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Wij hebben onze zinnen gezet op twee katjes uit het asiel, gister gemaild.
Zojuist achteraan gebeld en een formulier toegezonden gekregen en ook weer direct ingevuld en terug gestuurd.
Het gaat ons niet snel genoeg
*Stuk ongeduld*
Ze zijn zo liiiieeeeffff![]()
![]()
[ Afbeelding ]
kosseh schreef:Te leuk die kittens![]()
Vakantie periode op het werk is mijn ergenis vandaag.
Collega (die echt alles weet) is op vakantie, ik ben plaatsvervangend. Elk jaar krijgen ze het voor elkaar om lastige dingen te doen precies is haar vakantie.
Net dus met spoed een formulier voor een bestelling ingevuld, wat ik nog nooit gezien had. Als het niet optijd de deur uit zou zijn zou de afdeling stil komen te liggen (ziekenhuis, dus niet heel handig). Waarom komen dit soort dingen altijd in de vakantie en dan ook zo last minut.
Vandaag is ook nog eens m'n vrije dag. Vanaf morgen al voor 3 weken 24/7 oproepbaar, dus deze vrije dag was heilig.
Als het goed is is nu wel alles geregeld en kan ik iedergeval van de vrije middag genieten.
Polarize schreef:Ik snap niet hoe ik zichtbare spieren heb, six pack en alles, en echt gewoon geen kracht heb. Nu zit ik de laatste tijd sowieso erg naar in mijn lichaam, geen energie niks, maar t is toch wel frustrerend om niet eens beginners oefeningen te kunnen doen die ik eerst makkelijk volhield
fleurtjeuh schreef:Polarize schreef:Ik snap niet hoe ik zichtbare spieren heb, six pack en alles, en echt gewoon geen kracht heb. Nu zit ik de laatste tijd sowieso erg naar in mijn lichaam, geen energie niks, maar t is toch wel frustrerend om niet eens beginners oefeningen te kunnen doen die ik eerst makkelijk volhield
Omdat spieren zien niks te maken hebben met de functionaliteit van die spieren maar met je vetgehalte.
Kijk naar Eddie Hall, (een van de) sterkste man(nen) ter wereld.
Heb even foto's gegoogled en tegenwoordig heeft hij een lager vetpercentage, maar zat foto's te vinden waar hij met een behoorlijk bolle buik staat tijdens wedstrijden
Shenavallie schreef:kosseh schreef:Te leuk die kittens![]()
Vakantie periode op het werk is mijn ergenis vandaag.
Collega (die echt alles weet) is op vakantie, ik ben plaatsvervangend. Elk jaar krijgen ze het voor elkaar om lastige dingen te doen precies is haar vakantie.
Net dus met spoed een formulier voor een bestelling ingevuld, wat ik nog nooit gezien had. Als het niet optijd de deur uit zou zijn zou de afdeling stil komen te liggen (ziekenhuis, dus niet heel handig). Waarom komen dit soort dingen altijd in de vakantie en dan ook zo last minut.
Vandaag is ook nog eens m'n vrije dag. Vanaf morgen al voor 3 weken 24/7 oproepbaar, dus deze vrije dag was heilig.
Als het goed is is nu wel alles geregeld en kan ik iedergeval van de vrije middag genieten.
Waarom heeft die collega jouw niet beter geïnformeerd over bepaalde zaken, voordat ze wegging?
Het mooie is dat je nu weer een positieve stap hebt gemaakt: je hebt het tenslotte toch maar (zonder haar hulp) gedaan.
Polarize schreef:Ik loop heel misschien een afspraak met de huisarts enorm uit te stellen
T is stom, ik kan gewoon online een afspraak maken, dus hoef niet eens te bellen. Maar toch blijf ik t uitstellen
Ik ga over het algemeen ook slechtere in de zomer, standaard lage bloeddruk met hitte is niet echt fijn, maar het is dit jaar wel erger dan ik gewend ben
Edit: dankzij dit bericht heb ik wel eindelijk nu een afspraak gemaakt
fleurtjeuh schreef:Polarize schreef:Ik loop heel misschien een afspraak met de huisarts enorm uit te stellen
T is stom, ik kan gewoon online een afspraak maken, dus hoef niet eens te bellen. Maar toch blijf ik t uitstellen
Ik ga over het algemeen ook slechtere in de zomer, standaard lage bloeddruk met hitte is niet echt fijn, maar het is dit jaar wel erger dan ik gewend ben
Edit: dankzij dit bericht heb ik wel eindelijk nu een afspraak gemaakt
Goedzo, anders had ik je nog een digitale schop gegeven