Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 16:07

Sterkte met je kat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 16:26

_Nancy schreef:
Wij hebben onze zinnen gezet op twee katjes uit het asiel, gister gemaild.
Zojuist achteraan gebeld en een formulier toegezonden gekregen en ook weer direct ingevuld en terug gestuurd.

Het gaat ons niet snel genoeg :):)
*Stuk ongeduld* :')

Ze zijn zo liiiieeeeffff :+: :*

[ Afbeelding ]

Ik laat ze niet aan mijn zoon zien, ik laat ze niet aan mijn zoon zien, ik laat ze.... * naam * kom eens kijken! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 16:28

kosseh schreef:
Te leuk die kittens <3

Vakantie periode op het werk is mijn ergenis vandaag.
Collega (die echt alles weet) is op vakantie, ik ben plaatsvervangend. Elk jaar krijgen ze het voor elkaar om lastige dingen te doen precies is haar vakantie.
Net dus met spoed een formulier voor een bestelling ingevuld, wat ik nog nooit gezien had. Als het niet optijd de deur uit zou zijn zou de afdeling stil komen te liggen (ziekenhuis, dus niet heel handig). Waarom komen dit soort dingen altijd in de vakantie en dan ook zo last minut.
Vandaag is ook nog eens m'n vrije dag. Vanaf morgen al voor 3 weken 24/7 oproepbaar, dus deze vrije dag was heilig.
Als het goed is is nu wel alles geregeld en kan ik iedergeval van de vrije middag genieten.

Waarom heeft die collega jouw niet beter geïnformeerd over bepaalde zaken, voordat ze wegging?
Het mooie is dat je nu weer een positieve stap hebt gemaakt: je hebt het tenslotte toch maar (zonder haar hulp) gedaan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 16:33

Polarize schreef:
Ik snap niet hoe ik zichtbare spieren heb, six pack en alles, en echt gewoon geen kracht heb. Nu zit ik de laatste tijd sowieso erg naar in mijn lichaam, geen energie niks, maar t is toch wel frustrerend om niet eens beginners oefeningen te kunnen doen die ik eerst makkelijk volhield

Omdat spieren zien niks te maken hebben met de functionaliteit van die spieren maar met je vetgehalte.

Kijk naar Eddie Hall, (een van de) sterkste man(nen) ter wereld.
Heb even foto's gegoogled en tegenwoordig heeft hij een lager vetpercentage, maar zat foto's te vinden waar hij met een behoorlijk bolle buik staat tijdens wedstrijden

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 16:38

fleurtjeuh schreef:
Polarize schreef:
Ik snap niet hoe ik zichtbare spieren heb, six pack en alles, en echt gewoon geen kracht heb. Nu zit ik de laatste tijd sowieso erg naar in mijn lichaam, geen energie niks, maar t is toch wel frustrerend om niet eens beginners oefeningen te kunnen doen die ik eerst makkelijk volhield

Omdat spieren zien niks te maken hebben met de functionaliteit van die spieren maar met je vetgehalte.

Kijk naar Eddie Hall, (een van de) sterkste man(nen) ter wereld.
Heb even foto's gegoogled en tegenwoordig heeft hij een lager vetpercentage, maar zat foto's te vinden waar hij met een behoorlijk bolle buik staat tijdens wedstrijden

I know, maar een jaar geleden had ik echt minder vet op mn lichaam, die kilos die erbij zijn gekomen en broeken die niet meer passen zijn daar wel bewijs van, en mijn spieren zijn zichtbaar gebleven. Ik ben gewoon echt een stuk slapper geworden, samen met wat andere gezondheidsproblemen. Flink frustrerend dus om echt kracht te veriezen terwijl mijn lichaam er nog wel "sterk" uit ziet

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 16:41

Oh zo, sorry dan begreep ik je eerste bericht verkeerd. Y;(
Wat rot dat je lijf niet wil meewerken.
Zijn er al onderzoeken gedaan?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 16:44

Ik loop heel misschien een afspraak met de huisarts enorm uit te stellen :+
T is stom, ik kan gewoon online een afspraak maken, dus hoef niet eens te bellen. Maar toch blijf ik t uitstellen

Ik ga over het algemeen ook slechtere in de zomer, standaard lage bloeddruk met hitte is niet echt fijn, maar het is dit jaar wel erger dan ik gewend ben

Edit: dankzij dit bericht heb ik wel eindelijk nu een afspraak gemaakt :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 17:00

Klant die korting wil 'want dit is een makkelijke opdracht'.

Makkelijk of niet, er gaan nog steeds 60 minuten in een uur, dus nee :+

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 17:01

Shenavallie schreef:
kosseh schreef:
Te leuk die kittens <3

Vakantie periode op het werk is mijn ergenis vandaag.
Collega (die echt alles weet) is op vakantie, ik ben plaatsvervangend. Elk jaar krijgen ze het voor elkaar om lastige dingen te doen precies is haar vakantie.
Net dus met spoed een formulier voor een bestelling ingevuld, wat ik nog nooit gezien had. Als het niet optijd de deur uit zou zijn zou de afdeling stil komen te liggen (ziekenhuis, dus niet heel handig). Waarom komen dit soort dingen altijd in de vakantie en dan ook zo last minut.
Vandaag is ook nog eens m'n vrije dag. Vanaf morgen al voor 3 weken 24/7 oproepbaar, dus deze vrije dag was heilig.
Als het goed is is nu wel alles geregeld en kan ik iedergeval van de vrije middag genieten.

Waarom heeft die collega jouw niet beter geïnformeerd over bepaalde zaken, voordat ze wegging?
Het mooie is dat je nu weer een positieve stap hebt gemaakt: je hebt het tenslotte toch maar (zonder haar hulp) gedaan.

Over de zaken die speelde heeft ze mij ingelicht. Maar dit ding had in januari moeten spelen, maar was uitgesteld door de afdeling onder ons. Dus kwam nu ineens met spoed en op een andere methode dan normaal.
Zijn elk jaar dingen die we niet verwachten dat die spelen in de vakantie, maar toch ineens spelen...

Vorige jaar een studie die ze wilde beginnen en meer dan een jaar uitgesteld was. Voor de eerste patient zou komen zouden we ruim van te voren horen, zodat wij er bij konden zijn. Ruim van te voren was 2 dagen van te voren in de vakantie...
Gelukkig is m'n collega echt top, dus die kan ik wel gewoon een appje sturen met een vraag.

Ach het is weer opgelost. Weet nu onze vergunning weer uit m'n hoofd en hoe ik het moet vertalen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 17:07

Polarize schreef:
T is stom, ik kan gewoon online een afspraak maken, dus hoef niet eens te bellen. Maar toch blijf ik t uitstellen

Ik ga over het algemeen ook slechtere in de zomer, standaard lage bloeddruk met hitte is niet echt fijn, maar het is dit jaar wel erger dan ik gewend ben

Goedzo, anders had ik je nog een digitale schop gegeven

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 17:15

Weer een blaasontsteking en nu een nog agressievere antibiotica kuur….

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 17:18

fleurtjeuh schreef:
Polarize schreef:

Goedzo, anders had ik je nog een digitale schop gegeven

Geen zorgen, dinsdag ga ik heen :j
Waarschijnlijk is stap 1 toch gewoon bloedtesten op alles en dan 2 weken wachten op uitslag :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 18:10

Tot zover dat de scooter werkt.

Ik start haal van de standaard af en slaat af. Krijg hem nu dus met geen mogelijkheid meer aan, want moet nu te veel trappen op de kickstart. -O-

Denk dat het ook wel tijd wordt voor een kleinere en lichtere scooter. -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 18:13

Marcella, en als je een klein beetje gas bij geeft terwijl je start? Dat werkt altijd bij die van mij :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 18:16

Dat is het probleem kan niet en kicken en gas. :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 18:38

Kan je helemaal niet starten zonder kick? Die van mij doet soms lastig als ik elektrisch start en dan werkt een klein beetje gas bij geven om hem aan te laten slaan

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 19:18

Ik weet niet wat voor muggen mij hebben gepakt, maar ik zit onder de bulten, allemaal minimaal 2cm groot. Dat wordt weer aan de antihistamine :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 19:31

Zodra ik gas geef met elektrische start smoort die dus ergens klopt er iets niet.

Zou eventueel accu eruit kunnen halen en aan de druppel lader kunnen hangen. Maar lig voor nu plat van de pijn in mijn rug door aantrappen.

Elektrische was altijd top en deed het super tot de keer dat ik niet meer aan kreeg.

Maar hij zat helemaal verstopt van het stof nog een cadeautje van de renovatie.

Als ik trouwens bij de kickstart sta kan ik niet in de buurt komen van het stuur.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 19:42

Oké ja verder dan het trucje met gas bij geven kom ik niet, ik ren altijd naar mn vader toe als er iets niet klopt met mn scooter _O-
Nu heb ik ook een oud ding wat ik redelijk mishandel (beetje offroaden kan best), dus als die het ooit begeeft is het mijn teken om echt goed bezig te gaan voor een autorijbewijs

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 19:51

Scooter is van 2008 dus ook een oudje ook een van de dingen naast dat die te groot en zwaar begin te worden.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 19:57

Hey die van mij is ook van 2008 haha, ik noem m eigenlijk altijd mn lelijke eendje, want het is een blauw/zilvere Peugeot v-clic. Ik heb alleen het tegenovergestelde probleem dat ie net wat te klein is voor mij. Maar hij rijdt!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 19:58

Naw, mijne is ook uit 2008, goed bouwjaar voor scooters geloof ik haha. Mijne rijdt al 4 jaar niet meer en verzamelt vogelpoep in de tuin, maar dat is bijzaak.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 20:00

Beterschap fokfanaat!

En sterkte met de kat, Jolliegirl!

Ik heb heel eigenwijs de stallen zelf opgestrooid en de paarden binnengezet, dus nu een zeer been. Waarom ben ik zo? :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 20:06

Gisteren tijdens de les CrossFit echt rustig aan gedaan, meerdere keren echt rust genomen, hartslag onder de 180 gehouden èn toch s' nachts migraine gekregen. Aanvals medicatie hielp te weinig helaas.

En nu vandaag echt het gevoel alsof ik door drie vrachtwagens ben overreden (altijd na inname van die medicatie). Maar ook echt pure onrust in het lijf. Dus eigenlijk wilde ik weer gaan sporten om die onrust eruit te krijgen, maar dat is dus geen slim idee.

Dus maar een ronde met de hond, haalt de onrust wel niet weg maar het is iets.

Het herstel na die longontsteking gaat dus echt voor geen meter en ik kan er ook geen touw aan vast knopen dat de ene keer wel iets gaat en de andere keer weer totaal niet. Dus ik zit mezelf echt compleet in de weg nu. :j

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 20:54

Kat heeft een darmobstructie...klysma gehad en gelaxeerd...voor de nacht issie thuis, veilige omgeving. Als ie vanacht niet poept word ie morgen geopereerd...