Ik heb een select abonnement ( 15 euro per jaar? ). Nooit verzendkosten en op sommige producten extra korting. Had onlangs 10 euro korting op een tablet, dat geld is zo terugverdiend .
Ik heb ook Select. Ik kan gewoon kleine dingen zonder verzendkosten bestellen. Ideaal.
MizzMontana
Geplaatst: 14-03-25 09:38
Voor mij persoonlijk is dit voordeliger kleine spullen gaan vaak in mijn winkelmandje totdat ik genoeg bij elkaar heb. Dan blijkt de volgende keer dat ik kijk ineens dat ik die spullen toch niet nodig heb. Zo bespaar ik heel wat Nooit verzendkosten zou bij mij de drempel te laag maken om het maar meteen te bestellen. Dus wat dat betreft moet ik bol misschien bedanken dat ze nu naar 25 euro zijn gegaan
Ik vind het stom als mensen zeggen dat ze een chiwawa hebben. Ik bedoel: je weet toch wel hoe je het ras van je eigen hond schrijft
In die trend ken ik er vele die ik stom vind. Zoveel mensen die een ras niet kunnen schrijven/uitspreken of overtuigd zijn dat ze het wel juist hebben... Niet normaal... Hoezo doordachte commitment?
De afkorting "chi" gruwel ik trouwens ook van. Iemand die bij mij afkomt met "ik heb een chi", is al meteen einde gesprek
noviceh
Geplaatst: 15-03-25 14:34
Niet alleen een ‘Chi’ maar ook bijvoorbeeld een ‘Rottie’ of een ‘Staffie’.
Die kleintjes noem ik altijd Chiwafwaf, maar dat is meer omdat ik dat zelf grappig vind
Little_Gift
Geplaatst: 15-03-25 14:36
OH God ja rottie, staff, lab, enz enz... Gek word ik ervan
Hier noem ik de mijne (enkel tegen henzelf dus niet in gesprekken) ChiWaaaaaWies omdat ze zooooo Wauw zijn qua karakter Is mijn inside joke met hen
MarlindeRooz
Geplaatst: 15-03-25 14:37
Of mensen die beweren een “rashond” te hebben. Terwijl de (voor)ouders onbekend zijn. Dat je hond op een ras lijkt betekent niet dat het er een is.
“Ja ik heb een raszuivere whooptiedoodle”.
Anna79
Geplaatst: 15-03-25 14:45
Nog leuker als ze mij met mijn raszuivere poedel gaan uitleggen dat ze een doodledidoo hebben vanwege de allergie van hun kind en dan die blik op hun gezicht als ik opmerk dat dat van de poedel komt en ze zich realiseren dat ze zich een paar duizend hadden kunnen besparen.