Bij jou ook Sintra, zelfs de stoep van de gemeente is weer toonbaar.
Hier ook weer buiten bezig geweest, kruiwagentje mos van het garagedak af gehaald.
Voor

Tijdens

Na

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonWencke schreef:@Pippa: Nee, ze hebben niet geholpen. Dat is dan ook de reden dat ik zes kisten met Duplo na het sorteren op zolder heb gezet, maar dat lijken ze niet eens gemerkt te hebben. Kreeg vanmorgen alleen maar te horen hoe mooi opgeruimd het was(jongens zijn 3 en 5)
@Selina: herkenbaarHopelijk hier straks ook zo'n after.
black_kelpie schreef:Hier kom ik bijna elke dag langs als ik mijn hond uitlaat, alles wordt netjes gemaaid daar behalve de toegang![]()
Het draaihekje zat vast in het gras, je kon er nog wel omheen maar dan zit je wel met je benen in de brandnetels, leuk met een korte broek aan. Ook fijn als het geregend heeft. Dus vanmiddag hond en accu grastrimmer in de auto gegooid en mijn leven (en dat van veel andere wandelaars) heel iets makkelijker gemaakt![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
black_kelpie schreef:Hier kom ik bijna elke dag langs als ik mijn hond uitlaat, alles wordt netjes gemaaid daar behalve de toegang![]()
Het draaihekje zat vast in het gras, je kon er nog wel omheen maar dan zit je wel met je benen in de brandnetels, leuk met een korte broek aan. Ook fijn als het geregend heeft. Dus vanmiddag hond en accu grastrimmer in de auto gegooid en mijn leven (en dat van veel andere wandelaars) heel iets makkelijker gemaakt![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]