Is er hier toevallig iemand geinteresseerd in tijdelijke woonruimte in Nieuwegein? We gaan langere tijd naar het buitenland en hopen ons appartement nog even aan te kunnen houden met een huisbewaarder.
Wat fijn dat je iemand hier een kans geeft op tijdelijke woonruimte!
charootje
Geplaatst: 17-09-25 21:25
Mjelleke schreef:
Is er hier toevallig iemand geinteresseerd in tijdelijke woonruimte in Nieuwegein? We gaan langere tijd naar het buitenland en hopen ons appartement nog even aan te kunnen houden met een huisbewaarder.
Ik weet misschien wel iemand. Wat zou dan het termijn zijn?
Gisteren dan toch eindelijk de sleutels gekregen! Ik heb het verhuizen van te voren héél strak ingepland. Ik wilde gisteren alles over hebben, zodat ik za en zo tijd heb om mijn oude huisje klaar te maken voor oplevering.
Dus om 8.30 uur helemaal ready om van start te gaan, mededeling: de lift heeft storing en doet het niet. Mijn nieuwe woning zit op 3 hoog :’)
Ik kan je zeggen dat ik voorlopig niet meer naar de sportschool hoef. Alles hebben we de trappen op gelopen. Rond 17.00 uur deed de lift het weer en heb ik mijn piano en tv meubel naar boven kunnen brengen.
Enkele dingen staan al in elkaar, maar het opruimen en inrichten gaat nu echt beginnen. De katjes zitten nog in het oude huis, die probeer ik zo min mogelijk stress te geven.
Ik heb de luxe dat het nieuwbouw is, incl vloer en afwerking van de muren. Dus alles is inderdaad over. Hoewel er misschien nog 1 a 2 doosjes in mijn oude huis verzameld kunnen worden, maar die doe ik dit weekend.
Haha er ligt inderdaad een prima vloertje in! Hoop dit weekend alles uit te kunnen pakken
xxxmh
Geplaatst: 18-09-25 22:38
Vandaag ook de sleutels gekregen van mn 1e huurwoning. Moest wel snel terug naar het werk en kreeg meteen al een appje dat mn vader alle behang eraf getrokken had. Muren zijn bijna allemaal goed dus lekker verven. Keuken valt klein beetje tegen. Hoekje voor de wasmachine is erg klein, wasmachine staat net een stukje voor de deurpost (deur is er wel uit gehaald). Maarja is niet anders. Alles moet geverfd worden. Dus de komende weken lekker zoet ermee. Gelukkig zit mijn vader thuis en wilt hij alles schuren en verven want ik kan geen vrij krijgen en ben over 16 dagen nog 3 weken in Sri Lanka. Huis kwam tussendoor haha
Wat fijn dat je vader zoveel voor je wil doen! Krijgen we tzt foto's te zien?
Amado, succes met uitpakken dit weekend!
xxxmh
Geplaatst: 19-09-25 11:57
Bellatrix schreef:
Wat fijn dat je vader zoveel voor je wil doen! Krijgen we tzt foto's te zien?
Amado, succes met uitpakken dit weekend!
Jaa dat zal ik zeker delen de before en after.
Eloya
Geplaatst: 19-09-25 12:08
Wat een fijne berichten! Gefeliciteerd voor de mensen die de sleutels hebben gekregen!
Ik heb vandaag de eind inspectie van mijn oude woning gehad en die is goed bevonden. Nu nog laatste deel van de uitkoop vergoeding ontvangen en dan kan ik dit hoofdstuk helemaal afsluiten. Heeft afgelopen maanden toch wel heel veel stress gekost.
Nieuwe huisje word steeds meer een huisje. Leef nog wel tussen de dozen en het internet is een gedoe om te krijgen door glasvezel gedoe. Dus daar nog druk mee bezig. Inrichten komt ook langzaam beetje op gang. Ik wil wat kleur toevoegen in mijn rustige interieur. Dus bijvoorbeeld de mand van mijn hond Jeppe is daar op uitgekozen
Amado
Geplaatst: 19-09-25 21:20
Mijn Temu pakketje kwam vandaag binnen
Alles is zo wit, dus het is tijd voor plaktegels. Ik ben er nu al blij mee. Wel een precisie werk als je alles 200% recht wilt afknippen (uiteraard geef ik dit prioriteit boven het uitpakken :’) iets met uitstel gedrag)
xxxmh
Geplaatst: 19-09-25 22:52
Ik had het vandaag met iemand over mijn huurwoning wat ik allemaal aan meubels heb gekocht en wat ik eraan ga doen qua verven en die zei meteen je gaat toch niet zoveel uitgeven aan een huurwoning. Ik dacht alleen maar je gaat het toch naar je zin maken? Alles moet geverfd worden. Gelukkig ligt er een vloer in. Moet ook nog alle apparaten zoals koelvries combinatie, fornuis, afzuigkap, wasmachine, droger en vaatwasser kopen. Ga er pas november in dus wacht black friday ff af, was een tip van een meneer van de mediamarkt haha.
Sabri
Geplaatst: 19-09-25 23:04
Ja tip natuurlijk naar je zin maken. Ik dacht dat 12 jaar terug ook met idee hier niet zolang te wonen, dus zonde. Nou dus ben nog steeds bezig met eea.. terwijl ik snak om hier wegens medische redenen en persoonlijke redenen met spoed weg te willen. Sta veel plekken ingeschreven en helaas nog niks waarvan ik zeg daar zie ik me beter wonen. Veel kom ik nog steeds niet in aanmerking, ik sta bij sommigen al 15 jaar of langer ongeveer ingeschreven. Bij sommige begin ik nu een kans te maken dat er eens een geschikte woning voorbij kom waar ik ook mogelijk de woning kan krijgen.
cissy
Geplaatst: 19-09-25 23:07
Amado, ga je niet de voegen van de oude tegels er doorheen zien? Ik was er ook naar aan het kijken maar ben bang dat ik dus die voegen blijf zien.
Aan mijn tijdelijke huurwoning heb ik weinig gedaan. Maar nu ik deze woning heb wil ik er best wat geld in steken. Je merkt het qua wonen niet of je in een koop of huurwoning zit, dus dan kun je het net zo goed naar je zin maken. Hele verbouwingen zou ik dan weer niet doen.
Cissy, nee niks van te zien! In de hoek heb ik het ook gewoon over de kit heen geplakt haha, de onderste rand niet. Dat zag er niet zo mooi uit