Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Zijn ze aan beide voeten zo raar afgesleten? Lijkt me idd logisch dat je daar niet op kunt lopen.
zoef123 schreef:Dat ziet er inderdaad apart uit hoe ziet de onderkant van de zool er uit? Het kan zo zijn dat ze er 2x onafgebroken hele einden er mee gelopen heeft. Hoe is de schoen verder? Kan me niet echt voorstellen dat het zo snel slijt.
nienke555 schreef:Ik heb ook een miskoop. Had dr Martens gekocht, een model wat niet meer gemaakt wordt (Beaumann). Maar de zool is helemaal raar afgesleten. Ze zou ze maar 2 keer gedragen hebben.
Heb haar nu een berichtje gestuurd en ze zegt nog steeds ze echt 2 keer gedragen te hebben…
Wat moet ik nu doen? Ik weet het niet goed. Wou ze zo graag hebben![]()
[ [url=m/mB6oAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Qimm schreef:Ik heb wel eens dat mensen mij een aanbieding doen voor iets wat ik op favoriet heb gezet. Denk dat je dat hebt gehad?
[ [url=m/25aOu6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoals dit. Ik had er niet op geboden.
_Bonte_ schreef:Vraagje
Wat doe je als een item licht beschadigd aangekomen is ?
Als in er is slijtage op een aantal plaatsen. Niet in die mate dat je het niet meer kan gebruiken maar het wel oneerlijk vind van de verkoper ?
Ik scheef haar aan en ze zei dat ze het ‘niet gezien had’ en dat het schade is door ‘verdieping van de tijd’.
Terug sturen vind ik zonde en zal het wel gebruiken .
Ik had een andere dame die super fijn mee dacht , uiteindelijk de vlek eruit gekregen en haar alsnog 5 sterren gegeven omdat ze oprecht bezorgd was .