Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:29

Dat ziet er inderdaad apart uit hoe ziet de onderkant van de zool er uit? Het kan zo zijn dat ze er 2x onafgebroken hele einden er mee gelopen heeft. Hoe is de schoen verder? Kan me niet echt voorstellen dat het zo snel slijt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:35

Met twee keer lopen slijten ze niet zo af. Dat is echt bizar scheef.

Als je ze echt heel graag wil, dan kun je de schoenmaker vragen de zool recht te maken.

Maar ik zou zeker wel een geschil openen hierover, dit valt niet onder normale gebruikssporen imo.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:37

2 x een marathon :')

Schoenen zijn een beetje ingezakt bij de enkels maar die binnenkant en buitenkant is verder als nieuw. Ik heb er net even een stukje op gelopen en m’n enkels knakken gewoon bijna om zo ver zijn ze afgesleten :+
Dus nu maar retourneren. Hoop dat het lukt :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:41

Zijn ze aan beide voeten zo raar afgesleten? Lijkt me idd logisch dat je daar niet op kunt lopen :=.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:53

_San87_ schreef:
Zijn ze aan beide voeten zo raar afgesleten? Lijkt me idd logisch dat je daar niet op kunt lopen :=.

Jep, van de andere kant is ook de buitenrand afgesleten. Iets minder erg maar nog steeds wel heftig :+
Ondertussen heeft ze de retour geaccepteerd dus dat is fijn.

Ik heb nog nooit een miskoop gehad eigenlijk. Wel eens dat een rokje van een paar euro niet past maar dat zij dan zo, haha.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 18:25

zoef123 schreef:
Dat ziet er inderdaad apart uit hoe ziet de onderkant van de zool er uit? Het kan zo zijn dat ze er 2x onafgebroken hele einden er mee gelopen heeft. Hoe is de schoen verder? Kan me niet echt voorstellen dat het zo snel slijt.

Maar dat moet dan wel echt heel ver zijn. Ik zou ze inderdaad retouren.

Ga weer even een nieuwe ronde online zetten. Wat items die toch net te klein zijn of te impulsief gekocht/m’n smaak niet zijn.

De aardbeien trui opgehaald en echt heel leuk samen. Zal van de week een foto maken als ze het aan heeft.
En dit jasje van Konges Slojd opgehaald.
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-23 18:37

Ohhh dat jasje. Zo zoet <3

Die schoenen 8)7
Hoe krijg je dat überhaupt klaar.

Hier heel blij met dit pak van Tartine et Chocolat. We hebben hem al in het groen. En nu dus roze. Zijn echt geweldig mooi en comfortabel. En nieuw over de €100,- Net dol zat voor een kinderonesie.

En nog voor de jongste een nieuwe RL jeans voor €5,- Prima!
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 18:44

Hoe gaat het eigenlijk met het uitbetalen wanneer iets is aangekomen bij en koper?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 18:52

https://www.vinted.nl/items/3361652836- ... ren-vestje

Ben wat dingen online aan het zetten. Twijfel of bovenstaande wel nog te koop moet zetten. Mocht iemand hem hier gratis willen hebben, let me know. Is een heel mooi Ralph Lauren cashmere en zijden vestje met een klein gaatje.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:02

Ik heb mijn MaxMara blazer binnen gekregen en die is prachtig. Helaas net iets te klein, maar er moet eigenlijk een paar kilo af dus ik houd 'm.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:32

nienke555 schreef:
Ik heb ook een miskoop. Had dr Martens gekocht, een model wat niet meer gemaakt wordt (Beaumann). Maar de zool is helemaal raar afgesleten. Ze zou ze maar 2 keer gedragen hebben.
Heb haar nu een berichtje gestuurd en ze zegt nog steeds ze echt 2 keer gedragen te hebben…

Wat moet ik nu doen? Ik weet het niet goed. Wou ze zo graag hebben :(
[ [url=m/mB6oAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn ze überhaupt echt of is het slechte namaak? Ik zou ze retourneren. Liever een paar euro kosten voor verzending voor lief nemen dan een paar schoenen waar je niks mee kunt..

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 21:34

Merk dat hier mannen kleding sneller en beter verkoopt dan dames.

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 21:48

Jeetje zeker voor Dr. Martens. Die dingen zijn echt onverwoestbaar.

Ik heb die van mijn (regulier model) toevallig gisteren verkocht op Vinted. Toch iets te lomp voor mij en ik kreeg ze maar niet ingelopen. Ze zagen er echt nog super goed uit maar toch bizar wat mensen er nog voor betalen. Ik had ze ruim boven de prijs die ik in gedachten had erop gezet en dezelfde dag nog verkocht voor de vraagprijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:02

Ik heb sinds tijden weer op Vinted gekeken en wat dingen als favoriet aangemerkt.
Krijg ik ineens allemaal meldingen van reacties op biedingen die ik niet heb gedaan.
Iemand een idee hoe dit kan? Is nu al de 4e keer en heb alleen maar een artikel als favoriet aangemerkt.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:11

Ik heb wel eens dat mensen mij een aanbieding doen voor iets wat ik op favoriet heb gezet. Denk dat je dat hebt gehad?

Afbeelding

Zoals dit. Ik had er niet op geboden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:18

Qimm schreef:
Ik heb wel eens dat mensen mij een aanbieding doen voor iets wat ik op favoriet heb gezet. Denk dat je dat hebt gehad?

[ [url=m/25aOu6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zoals dit. Ik had er niet op geboden.

Ah top, bij mij ziet het er hetzelfde uit dus dan zal dat het zijn inderdaad.
Dacht al, wordt toch niet heel vergeetachtig.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:20

Wat gek van die zolen van die Dr Martens. Dat is echt niet normaal. Ik heb hier een paar staan dat ik al minimaal 10 jaar draag en echt alles al heeft meegemaakt, en die zolen zijn bij lange na niet zo afgesleten. En hoe moet je wel niet lopen dat het zo scheef kan zijn :=
Balen zeg!

Ik baal ook. Had een vraag gesteld en een bod geplaatst op een kledingstuk. Afhankelijk van het model wil ik er wel of niet de vraagprijs voor betalen. Nu is alleen mijn bod afgewezen maar mijn vraag is al 2x genegeerd. -O-

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 23:15

Heel de middag storingen geweest op Vinted. De website deed het dan weer wel en dan weer niet.
Heel irritant.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 23:40

Mijn vriend heeft weer een hele nette denham broek gekocht op Vinted voor 10 euro. Nieuw gaan ze altijd over de 100 dus het is geen slechte prijs

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 00:40

Dochter ook blij. 2 paar skechers die overgenomen. Bijna nieuw! Voor de glitter €10,- en de zwarte €7,00 betaald!

Afbeelding

Afbeelding

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 07:47

Wauw gaaf die sketchers zo goedkoop. En die den ham broek ook echt een koopje.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 08:34

Vraagje

Wat doe je als een item licht beschadigd aangekomen is ?
Als in er is slijtage op een aantal plaatsen. Niet in die mate dat je het niet meer kan gebruiken maar het wel oneerlijk vind van de verkoper ?

Ik scheef haar aan en ze zei dat ze het ‘niet gezien had’ en dat het schade is door ‘verdieping van de tijd’.
Terug sturen vind ik zonde en zal het wel gebruiken .

Ik had een andere dame die super fijn mee dacht , uiteindelijk de vlek eruit gekregen en haar alsnog 5 sterren gegeven omdat ze oprecht bezorgd was .

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 08:37

_Bonte_ schreef:
Vraagje

Wat doe je als een item licht beschadigd aangekomen is ?
Als in er is slijtage op een aantal plaatsen. Niet in die mate dat je het niet meer kan gebruiken maar het wel oneerlijk vind van de verkoper ?

Ik scheef haar aan en ze zei dat ze het ‘niet gezien had’ en dat het schade is door ‘verdieping van de tijd’.
Terug sturen vind ik zonde en zal het wel gebruiken .

Ik had een andere dame die super fijn mee dacht , uiteindelijk de vlek eruit gekregen en haar alsnog 5 sterren gegeven omdat ze oprecht bezorgd was .

Zoiets is vervelend als iemand niet meedenkt. Je kunt of terug sturen als verkoper dat ook wilt. Maar dat geef je aan liever niet te doen. Je kunt proberen of ze een gedeelte van het aankoopbedrag terug wilt storten. Je kunt het in je review melden. Of je kunt het voor lief nemen. En gewoon gebruiken en niet meer aan denken.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 08:54

Ik denk dat het ook af hangt van hoe het te koop stond. Als er nieuw (met of zonder) prijskaartje staat, dan verwacht ik geen beschadigingen.
Bij alle andere vormen weet je dat je gebruikers slijtage kunt treffen.

Nieuw =nieuw, daar is geen twijfel over mogelijk, en alles daaronder is naar inzicht van de verkoper, en niet iedereen heeft dezelfde visie op " goede staat".

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 08:56

Wat vervelend!!

Iemand bekend met onderstaand merk? Krijg er vaak reclame van en vind deze kleur sweater zo mooi!
Maar geen idee of dit wat is en ik het dan op Vinted kan zoeken.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door PSvanLot op 18-08-23 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt