Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonlight91 schreef:BIEBZ! Bedankt voor het mooie pakket!
Ik heb even geworsteld met de puzzel, een aantal woorden stonden er meerdere keren in en toen liep ik vast![]()
Hierbij de inhoud na het open maken met de chocolaatjes die daarna gejat werden door mijn partner![]()
[ [url=m/i6mR5b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zaten 2 kaarsjes bij, waarvan we er 1 al aangestoken hebbenDaarnaast ook nog een handvol stickers (?) en een boekenlegger met een elastiek ( en voetjes van Wuppie die alles moest bekijken).
[ [url=m/MxKItH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan een mooie kaart met een lief berichtje en de puzzel. Het boek lijkt me echt super interessant, het is niet iets wat op mijn wish-list stond of zelfs maar op mijn radar was, maar het lijkt me precies mijn genre en ik kan niet wachten om er deze winter nog helemaal in te duiken:
[ [url=m/QQLdCN.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan nog de uitslag van de puzzel, de bovenkant laat ik maar even niet zien![]()
[ [url=m/ORGmB4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cynn schreef:Ik zit iedere keer de pagina te refreshen om t kijken of er nog meer is binnengekomen, vind het zo leuk om te zien wat voor moois er voorbij komt. Geniet er helemaal van
Kookaburra schreef:LWDaisy schreef:De theepot heb ik vandaag gekocht in de Hema, korting, 4.5 euro![]()
De porseleinmaker van Dachau is uit, dus ik zit nu in de zetel genesteld met een kop thee en... The great alone!
[ [url=m/oipjOH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar zijn de zakdoekjes?
LWDaisy schreef:Kookaburra schreef:Waar zijn de zakdoekjes?
Ze liggen in de buurt haha!
Ik lees zooooo traag in het Engels, ik moet echt meer oefenen haha. Maar ik zit op pag. 40 nu, Lena en haar familie zijn in Alaska aangenomen, en ik voél het. Marjo dit boek is nu al spot-on, je hebt een fantastische keuze voor mij gemaakt!
Marjo schreef:![]()
Dit maakt mij zó blij!
LWDaisy schreef:Marjo schreef:![]()
Dit maakt mij zó blij!
Ik besef nu dat ik dit genre gemist heb haha. Het was tot 2 jaar geleden mijn meest gelezen genre.
Ik denk dat ik hierna Het luipaardspoor opnieuw ga lezen, dat is ook zo prachtig geschreven, je zit echt middenin de natuur in dat boek.
Misschien moet ik even back to basics, want altijd alleen oorlog lezen, het doet wel wat met je gemoed. Een beetje afwisseling zal me goed doen, dankjewel daarvoor!
Cynn schreef:Super blij! Heel tof pakket gehad
[ [url=m/tTcGbr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel netjes verpakt allemaal! Zo goed kan ik 't nooit
[ [url=m/FYoF8C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles bij elkaar.
[ [url=m/8i00gU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super leuke hint! Wat origineel gedaan. Ik kwam toen op 't volgende uit:
Kaketoe
Aligator
Slang (Anaconda)
Tijger
Arend
Sneeuwpanter
Berggeit??
Reuzen panda
Olifant
Woestijnvos (Fennek)
Kaatas?Rof... Kaatastrof!
Aangezien er nog een T tussen moet, remind me even wat daar had moeten staan?!
[ [url=m/nDjrcW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En alles uitgepakt. Fantastisch pakket!alles is zo spot on. Super bedankt!!