Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Vanmorgen om 9 uur gestart met 15km trailrunnen op de Utrechtse heuvelrug. Ik zweette me weer kapot, maar kon de warmte nog aardig aan. Nu even lekker in de airco en straks misschien maar even naar de recreatieplas hier in de buurt. Kijken of ik het daar uithou.
MoniqueT schreef:Popstra schreef:Wij kwamen donderdag avond hier in Vegas aan. 22.30 was het 37 graden.
Er is nu een hurricane verderop, heeft hier flink geregend en de temp is flink gedaald. nu half 2 smiddags 25 graden. Goed te doen.
Donderdag avond laat liep je echt tegen een muur van bedwelmende hitte aan als je buiten kwam.
Het is heel bijzonder, een hurricane in die regio. Wel lekker dat het wat koeler is! Hopelijk krijgen jullie geen overlast van de orkaan, maar die is al wel aan het afzwakken, begrijp ik?
Tazzey schreef:Heb je het wel naar je zin daar Popstra? Ik zou Vegas eens willen zien voor wat het is, wij zijn beide geen gokkers maar op doorreis zouden we het graag eens bekijken.
Tazzey schreef:Heb je het wel naar je zin daar Popstra? Ik zou Vegas eens willen zien voor wat het is, wij zijn beide geen gokkers maar op doorreis zouden we het graag eens bekijken.