Avalanche schreef:Mkango schreef:Je zit in het 'unpopular opinions' topic, wat verwacht je, eenhoorns en regenboogjes?
Ik zou daar wel geen probleem mee hebben
At your request:
https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I
nou, ja, bijna...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche schreef:Mkango schreef:Je zit in het 'unpopular opinions' topic, wat verwacht je, eenhoorns en regenboogjes?
BaileyMix schreef:Potjandozie ik heb de docu niet gezien
Ik ben dol op oordelen, koppels die samen werken/muziek maken/kunst maken zijn dan ook wel mijn grootste ergernis op aarde, in alle vakgebieden. Dus dit stel... Pohhhh.
Fly_high schreef:Ed Sheeran daarentegenwereld zou zo mooi kunnen zijn zonder Ed Sheeran
Cer schreef:Fly_high schreef:Ed Sheeran daarentegenwereld zou zo mooi kunnen zijn zonder Ed Sheeran
Is dit echt een UO of is dit gewoon grof?
Wat als ik dat over een willekeurig ander iemand zou zeggen.. zou je daar dan voor opkomen?![]()
Zou ik dan in de rechtse hoek geduwd worden?
Of maakt het niet uit omdat iemand bekend is (en je ze eigenlijk dus niet kent).. daar mag je dan van alles over zeggen?
#fascinerend
Qua muziek: ik vind Nirvana en bijv Amy Winhouse en the Doors erg overgewaardeerd.. maar dat is niet echt een mening .. of is het nu een feit..
Citaat:Een wereld zonder perfect duet is geen wereld.
Cer schreef:Jim was constant van het padje, had sex met veel (oeh, de 60s) en zelfs tijdens het opnemen van plaatjes.. (dat is dan wel weer geniaal
)
Ik vind het zelf vnl een beetje zeurmuziek.. maar dan nog hoeft niet iemand 'er niet meer te zijn'...
oh..wacht..
Sorryik hou weer op
Citaat:Een wereld zonder perfect duet is geen wereld.
..whut?