Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Ik kon em niet vinden, ook niet met verrekijker.is de komeet ook te zien bij veel licht (lantaarnpalen) of moet het meer donker zijn? Ik zag wel een paar sterren, maar duidelijk geen komeet.
Floko schreef:Ahh ik dacht noorderlicht gezien dit topic, maar het gaat over die komeet?
tienus63 schreef:Dank forumster. Ik had hem eerder verwacht.
Na jou post naar buiten gegaan en daar was ie!
20:06 tot 20:12 uur gekeken.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
fohadie schreef:Ik kon em niet vinden, ook niet met verrekijker.is de komeet ook te zien bij veel licht (lantaarnpalen) of moet het meer donker zijn? Ik zag wel een paar sterren, maar duidelijk geen komeet.
pmarena schreef:Hoe moet je dat zien, is die komeet maar kort in de lucht zichtbaar voor ons elke dag....?
tienus63 schreef:Mooie foto’s. De onderste twee vind ik het mooist.
Ik weet niet of ik juist jammer of gaaf vind dat de mast van Smilde er op staat.
F_Orumster schreef:Je mag indd niet meer in natuurgebieden zijn tussen zonsonder en zonsopgang.
Ik hoopte dat het noorden nog net mazzel zou hebben met de bewolking, maar ik zie het front nu toch stevig overkomen. Helaas!
Indd redelijk dezelfde tijd, vanaf donker
en zal rond 9 onder de horizon dippen, je bent m natuurlijk iets vroeger kwijt wanneer je in bomenrijk gebied zit (of andere objecten).
F_Orumster schreef:Tot eind van de maand, de staart wordt alleen steeds korter
[ Afbeelding ]
@zebrastreep, herkenbaar, hier ook wolven op fotogenieke plekjes.