01San schreef:@miereneter: en heb je nog een bericht gestuurd naar jouw verkoper van de singel?
Zie mijn update boven jouw post

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
miereneter schreef:O, ik las het verkeerd. Nee, geen bericht meer gestuurd. Kan toch nooit bewijzen dat de verkoper dit wist. Soms maak ik het me te makkelijk, maar heb geen zin in gedoe. Ik neem mijn verlies. Heb best goede ervaringen met kopen op Marktplaats, dus af en toe een misser kan ik aan.
mvdende schreef:En de volgende.....
Wat een hoop rare kopers en verkopers heb je tegenwoordig zeg...
Ik heb al maanden een zelfgefokte rode rattenslang te koop staan, maar waarschijnlijk door de energiecrisis weinig interesse. Gisteren iemand die vraagt of ik het beestje ook kan komen brengen. Ja, prima, als jij de benzine kosten betaald. Ik geef aan vrijdag avond te kunnen komen brengen, krijg ik Gisteren einde midd5de vraag of ik hem ook gister nog kon brengen. Geef netjes aan dat dàt niet meer gaat lukken, maar vanmiddag (donderdag) middag wél, maar dat de kosten dan iets hoger uit zouden vallen ivm filerijden en of ze even wil laten weten of ik het diertje nog moet komen brengen.
Geen reactie meer......
flintstones schreef:Ik verkoop een zadel vraag 50 euro is niet het nieuwste maar nog een prima zadel kan er jammer genoeg niets meer mee omdat beide paarden nu een goed zaddl hebben
Stuurt iemand als het nog geen uur te koop staat ik kom het halen voor 30
Nou dan blijft het nog maar even liggen vind 50 euro prima voor een zadel dat nog prima is
Exitium schreef:Het is een betaalverzoek, zou je dan de ander niet € 100 betalen in plaats van ontvangen?
roxiie schreef:Ik denk dat wat wat nieuws is van marktplaats..
Want naast bellen en bericht staat er nu ook (in het blauw) doe een voorstel.
Denk dat daar die betaalverzoeken vandaan komen.