Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:17

Rituals, love it! <3
Lush, nooit in handen gehad, maar ben er wel heel benieuwd naar. Ook geen winkel in de buurt. Rituals wel, en nog heerlijk bereikbaar ook.

Daan13

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:27

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:35

Hier ook geen tattoos, ook gene plannen om een tattoo te laten zetten denk ik.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:47

Letterborden zijn hier ook een flop.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:49

Daan13 schreef:
Ik heb weinig met tatoeages maar deze vind ik echt leuk gemaakt.

https://www.dumpert.nl/item/100041165_1df059dd

Maar nee,ik hoef ze niet met kerst :+

Die 5e :wow: geniaal _/-\o_

De rest ook knap gedaan, tattoo artist is hier zeker op z'n plek.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:49

Lushproducten vind ik heerlijk. Hetzelfde geldt voor Rituals maar ik heb daar nog behoorlijk wat producten van op voorraad. Ik heb geen bad, dus ik krijg liever geen badbruisballen.

Wat betreft tattoos: ik heb een zeemeermin op mijn onderarm staan. Ik zou graag nog een tattoo ter ere van de geboorte van mijn zoon willen zetten, samen met mijn man. Dat cadeau lijkt me voor de SSS wat boven budget. :+

Letterborden/-boxen en woonaccessoires met teksten erop zijn voor mij ook een flop.

Menino, wat een naar verhaal! :(:)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 22:15

Lush? Wat is dat? :+
Ken ik niet eens >;) is dat een beetje hetzelfde idee als rituals?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 22:26

Roodvos schreef:
miccamaaike schreef:
Ah daar is Lush weer... nog nooit gebruikt, het noorden doet niet aan Lush winkels.
Ik wou zeggen Bremen, maar zie nu dat die definitief gesloten is. Dan is het Hannover, Hamburg of Münster.

Ik ben jaren geleden bij die in Bremen geweest. Het rook er goddelijk <3 en heb een stukje zeep meegenomen. Wat ik jaren later uiteindelijk met heet water en de staafmixer verwerkt heb tot een soort prut zodat het in een zeeppompje kon :o . De laatste resten zitten nog in mijn zeeppompje bij de buitenkraan.
Kortom: als je in de buurt bent is het leuk eens langs te gaan, maar ik zou er niet speciaal voor heenrijden.

Haha nou dat lijkt me wat uit de richting. Met 1,5 uur ben ik wel in Utrecht of Amsterdam, iets dichterbij.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 22:32

Lush heb ik nooit iets van gehad.

Tatoeages heb ik niet maar ik zou heel graag iets ontwerpen met een hoefijzer hoondenpoot en vleugel ter herinnering aan de dierbaren die ik vorig jaar verloor maar het idee zit in mijn hoofd en niet op papier. Daarbij ben ik een schijterd eerste klas dus ik weet niet of ik het aandurf.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 22:42

Daan13 schreef:
Ben benieuwd wanneer het onderwerp over "het vinden van een geschikte doos"weer voorbij komt .

:D

Te vroeg blijkbaar :P

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 22:44

Een taatoo hoeft ook niet in mijn pakket :=

Lush heb ik ook ooit hier eens voorbij zien komen qua naam, idd in het noorden kennen ze dat nietttt. Ik heb wel een bad, zoet ruikende dingen zijn welkom heur <<)

Kennen jullie Dedoles?
Super grappige sokken, slippers enzo! Heb daar van de zomer super leuke slippers gekocht (winkel in emmen) en heb voor iedereen op het werk een persoonlijk paar foute sokken bestelt _O- als kadootje in het persoonlijke kerstpakket.

Sommige zelfs maar 2 euro nog wat!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 22:47

Lush en dedoles? Nooit van gehoord :o?
Tattoos zijn niet mijn ding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 23:16

Lush en dedoles, ja hoor!! Lush is wel echt boven budget voor SSS, maar dedoles kan idd goedkoop zijn soms als je toch ook voor jezelf besteld en de verzendkosten dan meevallen. Due hebben echt leuke sokken en ik heb een super vette sport legging daar gekocht met sterrenbeelden!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 00:17

claudiadvx schreef:
Lush? Wat is dat? :+
Ken ik niet eens >;) is dat een beetje hetzelfde idee als rituals?

Nee, Lush heeft een uitgebreider assortiment en is handgemaakt van ethisch verantwoorde materialen en bijna alles is vegan. Ze gebruiken wel honing bijvoorbeeld. Het is duur maar zuinig in gebruik. En hun bruisballen zijn bijvoorbeeld spectaculair.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 05:54

Lust nog nooit gebruikt, Rituals opzich lekker maar koop dat zelf nooit, vind een goedkopere bodywash net zo prima.
Dedoles super leuk! Heb vorig jaar 2 paar gekocht voor kerst en heb die al veel gedragen.
Ik heb maat 39 mocht mijn ss dat willen weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 07:47

Ik zit nog steeds met een hardnekkige lekkage, dus douche alleen even snel op werk. We hopen het probleem nu gevonden te hebben.. maar misschien ook niet..

Ik zat toevallig gister te kijken naar een pakketje van m'n vriend wat binnen kwam. Qua formaat denk wel goed, dus die staat al apart :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 07:53

Ik vind tattoos (vaak) prachtig. Ik heb zelf een tattoo op mijn onderbeen. En ik zou er in de toekomst best wat meer willen.

Dedoles is leuk. Ik draag in de herfst/winter altijd zulke gezellige sokken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 08:13

Dedoles ken ik niet. Even google gebruikt. Voor iets wat onder een broek en in schoenen zit iets te prijzig. Ik hou het wel bij goedkopere sokken ;) (of echte wandelsokken van Falke ofzo, die zijn duur, maar het geld waard).

Ik heb hier nog wel een top sinds kort. Een doos standaard waxinelichtjes. Geen kleurtjes, geen geurtjes, gewoon standaard. Ik heb namelijk een waxinelichthouder van marmer gekregen en tja, daar kun je wel leuke kleurtjes in stoppen, maar je ziet het toch niet.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 08:19

Dedoles ken ik ook niet.

Rituals heeft lekkere producten maar ik vind het behoorlijk duur en gebruik het dus eigenlijk niet. Ik vind douchefoam bijvoorbeeld echt wel fijn maar van een ander merk net zo prima.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 08:22

Ik ben ook dol op dedoles. Het hele gezin loopt erin hier. De meiden vinden het fantastisch om dezelfde onderbroek/sokken aan te krijgen als papa en/of mama aan hebben. Een winkel hier in de buurt zou helemaal tof zijn, maar voorlopig werkt de webshop gelukkig prima.
Het ziet er idd een stuk gezelliger uit. En je hebt gelijk iets om over te praten als je naar de osteopaat gaat bijvoorbeeld :P
Alleen de slips vind ik zelf niks, maar ik zag dat ze nu ook hipsters hebben *\o/* . Snel maar eens proberen dus.
En voor de 2 reacties die geplaatst zijn toen ik mijn bericht aan het typen was: ik heb nog nooit de voor prijs voor dedoles betaald. Ze hebben zo vaak 1+1 acties. Dat scheelt al echt veel. Als je dan sokken voor 4,- hebt, zijn ze ineens nog maar 2 :D

Letterborden hebben we hier niet, maar is wel een leuk gezinsding misschien kunnen we teksten voor het seizoen maken. Raamstickers voor Sint of kerst hebben we al, maar andere zijn misschien ook wel leuk.

En wat ik voorbij zag komen aan bak ideeën: alle ingrediënten + recept in een pakket zou ik ook heel leuk vinden ja. Sowieso persoonlijke favoriete recepten van mijn santa, want naast bakken ben ik ook dol op koken.
Lush is leuk, maar kan er helaas niet meer tegen. Er is 1 badblok wat ik kan gebruiken, maar die is ook gewoon veel te duur voor hier. Meestal gebruik ik het neutrale dode zeezout van de tuinen voor in bad. Niet echt spannend dus.

En tattoos, ik vind ze vaak prachtig, maar ben zelf nog helemaal kaal. En zolang ik niks kan bedenken waar ik helemaal wild van word, blijft dat ook lekker zo.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 08:52

Verzorgingsartikelen zoals Rituals, Lush, of ander lekker ruikende zijn hier welkom hier! Ik vind dat heeeeerlijk. T hoeft voor mij geen duur merk te zijn.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 08:59

Dedoles kan mijn autisme echt niet aan, vreselijk dat je dan 2 verschillende sokken aan hebt (ondanks dezelfde stijl of plaatjes, vreselijk :o )

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 09:25

Sokken is sowieso een flop hier. In t verleden wel eens van die lekkere dikke gehad alleen passen mn dikke pootjes er vaak niet in helaas :')

Een hele grote mok, minstens een halve liter ofzo. Hele grote top!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 09:57

Lush en Rituals is top hier :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 10:39

Persoonlijke tashanger, geweldig. Liefst roze met allerlei knuffeltjes of blingbling dat soort goed.