Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-22 17:15

Kon net weer naar de winkel, gehakt bedorven terwijl het morgen pas aan de datum zou zijn.

Thanks Picnic :')

Ze hebben het wel vergoed natuurlijk, maar alsnog irritant.

Gelukkig ruikt het nu wel heel lekker in de keuken met het nieuwe gehakt van de Jumbo

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:20

wat naar dat niemand hielp :knuffel:

ik ben een keer gevallen door vermoeidheid en toen wilde er 3 tegelijk helpen, maar ik kon snel opstaan en schaamde me zo dat ik snel weg was.
Ook die zullen wel gedacht hebben....

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:21

xPabloBokt schreef:
Kon net weer naar de winkel, gehakt bedorven terwijl het morgen pas aan de datum zou zijn.

Gelukkig ruikt het nu wel heel lekker in de keuken met het nieuwe gehakt van de Jumbo

Kwaliteit van Picnic is echt niet altijd top helaas, ik ben ook behoorlijk ziek geworden van een vleesje van de week van Picnic ook nog ruim lang goed houdbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:29

DuoPenotti schreef:

ik ben een keer gevallen door vermoeidheid en toen wilde er 3 tegelijk helpen, maar ik kon snel opstaan en schaamde me zo dat ik snel weg was.

Het is niks om je voor te schamen maar het is gewoon vervelend. Maar gelukkig zijn er dus nog wel mensen die helpen :D

StillAngel schreef:
xPabloBokt schreef:

Kwaliteit van Picnic is echt niet altijd top helaas, ik ben ook behoorlijk ziek geworden van een vleesje van de week van Picnic ook nog ruim lang goed houdbaar.

Ik vind zelf Flink fijner. Die beloofde 12-15 minuten redden ze niet, maar de bestelling klopt altijd en als iets toch niet op voorraad is dan bellen ze om te overleggen. Komkommer was wat minder alleen, de rest prima.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:30

Ik weet niet wat ik moet koken...
Wat een gedoe ook elke dag weer....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:30

LaPluche schreef:

Pasta carbonara.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:31

LaPluche schreef:

Ik ben pasta salade aan het maken :D

LaPluche

Lust ik niet :x

Ik ben meer van de rijst

Captain

Ik heb net aardappel maar dan anders van Project Gezond op. :9

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:39

LaPluche schreef:
Lust ik niet :x

Ik ben meer van de rijst

Kip kerrie of pilaf <3

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:40

DuoPenotti schreef:

Ik ben ooit met mijn paard gevallen. Paard was op hol en asfalt was glad...

Een wielrennen reed mopperend om me heen, want ik lag in de weg geloof ik. Kwamen wel 2 wandelaars heel geschrokken vragen of ze een ambulance moesten bellen. Heb gevraagd of ze mijn paard konden pakken. Durfden ze niet.

Inmiddels had een vriendin de staleigenaar al gebeld, dus hulp was onderweg.

Vond het wel heel fijn dat die wandelaars in elk geval kwamen helpen.
Van die fietser heb ik toen gewenst dat ie op dat gladde asfalt zelf onderuit zou gaan :o

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:45

chanicha schreef:
Onbegrip over weigeren mbo'ers bij studentencafés, behalve bij kroegbaas: 'Je kan niet iedereen binnen laten'
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/342605 ... nnen-laten
#rtvutrecht

Dit dus!
Moeten ze daar ook al Havo of VWO voor hebben? Ze zitten zo te springen om personeel!

Ik had het dus verkeerd gelezen maar dan nog!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:45

Dat ik alweer 20 minuten sta te wachten bij de friettent. Echt, hoe sloom kun je zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:51

Urbanus schreef:
Vast UO maar ik snap het wel. MBO'ers zijn vaak een stuk jonger, daar zat ik ook niet op te wachten.

Maarja als ze nou ouder zijn :+ .

Ik vind het gekkigheid. Uiteindelijk zoekt iedereen elkaar toch wel op, en waren er bij ons echt wel bepaalde kroegen populairder bij studenten dan de rest... Dus dan houd je je studentenpopulatie toch wel. MBO'er weigeren in een kroeg vind ik echt waanzin :') als je er als "student" geen zin in hebt ga je toch aan en andere tafel zitten of praten :') Klinkt als een prestigedingetje van de kroegbaas.

Sherivey schreef:
DuoPenotti schreef:

Ik ben ooit met mijn paard gevallen. Paard was op hol en asfalt was glad...

Een wielrennen reed mopperend om me heen, want ik lag in de weg geloof ik. Kwamen wel 2 wandelaars heel geschrokken vragen of ze een ambulance moesten bellen. Heb gevraagd of ze mijn paard konden pakken. Durfden ze niet.

Inmiddels had een vriendin de staleigenaar al gebeld, dus hulp was onderweg.

Vond het wel heel fijn dat die wandelaars in elk geval kwamen helpen.
Van die fietser heb ik toen gewenst dat ie op dat gladde asfalt zelf onderuit zou gaan :o

Wat een mongool. Snap dat je hem dat toewenste. Hier juist het andersom meegemaakt. Paard op hol, over mij heen gerend dus ik was effe uitgeschakeld. En paard rende richting drukke weg. Was een wielrenwedstrijd in de buurt en 1 wielrenner had er een prestigeproject van gemaakt om mijn paard in te halen en te vangen, wat dus ook lukte. Vond ik zo onwijs lief en dapper.

[***] schreef:
Sherivey schreef:

Triest is dat!

Zo heb ik een keer een oud vrouwtje zien vallen op straat, waar ook auto's reden.
Niemand anders die keek of alles wel goed ging. Auto's deden moeilijk om om haar heen te rijden (ze viel midden op de autoweg bij oversteken).

Vond het zo vreemd dat niemand hielp. :=
Wist zelf toen ook niet goed wat ik kon doen. Maar niets doen vind ik ook zo raar.

Ik ben maar 1x geholpen toen ik viel, en soms val ik wel 3x op een dag in een slechte periode. Mijn vader werd vorig jaar zelfs boos omdat ik "raar deed" :+

Mensen ...... :n
Ik snap dat niet hoor. Mij verbaast het altijd opzich wel altijd hoe behulpzaam mensen wel zijn, maar ik woon in een moeilijk drukke stad, dus dan is er ook wel sociale druk. Dit is echt niet mooi :n . Net als zwervers, of verslaafden. Als die omvallen rijdt iedereen ook gewoon door. Alsof die niet een beetje menselijkheid verdienen -O- .

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 17:52

Zo wat lomp van die wielrenner.
Die maakte de reputatie weer waar...

Wij hebben ooit in de avond een aanrijding met een ree gehad.
Glas op de weg, auto met alarmlichten in de berm.
Auto's zette groot licht op en knalde met 80 voorbij.
Remde niet eens af. Laat staan stoppen (wat ik enigzins nog begrijp)
1 auto met 4 Turkse mensen durfde te stoppen en vragen of alles oké was.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:08

Menino schreef:
Urbanus schreef:
Vast UO maar ik snap het wel. MBO'ers zijn vaak een stuk jonger, daar zat ik ook niet op te wachten.

Maarja als ze nou ouder zijn :+ .

Ik vind het gekkigheid. Uiteindelijk zoekt iedereen elkaar toch wel op, en waren er bij ons echt wel bepaalde kroegen populairder bij studenten dan de rest... Dus dan houd je je studentenpopulatie toch wel. MBO'er weigeren in een kroeg vind ik echt waanzin :') als je er als "student" geen zin in hebt ga je toch aan en andere tafel zitten of praten :') Klinkt als een prestigedingetje van de kroegbaas.

Ja, bij nader inzien is het een beetje een achterlijk idee aangezien je toch pas vanaf 18 of 21 een kroeg binnen kunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:10

Menino schreef:
Mensen ...... :n
Ik snap dat niet hoor. Mij verbaast het altijd opzich wel altijd hoe behulpzaam mensen wel zijn, maar ik woon in een moeilijk drukke stad, dus dan is er ook wel sociale druk. Dit is echt niet mooi :n . Net als zwervers, of verslaafden. Als die omvallen rijdt iedereen ook gewoon door. Alsof die niet een beetje menselijkheid verdienen -O- .

Ik zit hier ook in een drukke stad :+ maar zodra er mensen de keuze maken om niet te helpen volgt de rest daarin. Zodra er 1 iemand helpt komt de rest ook :+ mensen zijn echt rare wezens.
Maar goed, nu weer thuis op de bank en wachten tot het weer normaal weer wordt. Over een weekje zijn mijn deadlines voorbij en de rechtszaak is klaar dus dan mag ik instorten.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:21

CupCakes_ schreef:
chanicha schreef:
Onbegrip over weigeren mbo'ers bij studentencafés, behalve bij kroegbaas: 'Je kan niet iedereen binnen laten'
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/342605 ... nnen-laten
#rtvutrecht

Dit dus!
Moeten ze daar ook al Havo of VWO voor hebben? Ze zitten zo te springen om personeel!

Als elk café dat zou doen dan zou ik nergens meer binnenkomen. Het grootste gedeelte van de vriendengroep bestaat uit hbo'ers en uni. Ik vind het toch wel krom dat je daar onderscheid in gaat maken.

Mbo, middelbaar beroeps onderwijs oftewel jonger dan 18 en veel zelfs jonger dan 16 jaar er mag daar dus geen alcohol aan geschonken worden. En tja dat snap ik dan weer wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:41

Ik ben een sukkel want ik had nu op pinkpop kunnen zitten. Gratis. Ik heb nee gezegd omdat ik aan mijn verslagen moet werken. Raad eens wat ik niet aan het doen ben :+

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:50

Dat ik zit te janken omdat mn ouders morgen op vakantie gaan. En dat is niet omdat ik niet mee ga, maar dat is omdat de hond wel mee gaat. Ik heb gewoon een beetje een trauma opgelopen van de laatste keer dat mijn ouders op vakantie gingen zonder mij, maar wel met hond... Toen zijn ze met spoed terug gekomen en hebben we haar de volgende ochtend in moeten laten slapen.

Echter is onze hond nu pas 5 en onze vorige hond was 18. :') ik voel mij echt een jankerd, want de kans dat dit weer gebeurt is natuurlijk heel klein..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 18:57

[***] schreef:
Ik ben een sukkel want ik had nu op pinkpop kunnen zitten. Gratis. Ik heb nee gezegd omdat ik aan mijn verslagen moet werken. Raad eens wat ik niet aan het doen ben :+

Ik heb nooit last van FOMO maar de line up vandaag is zo ontzettend tof dat ik zo jaloers ben op iedereen die er is

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:01

Die (nieuwe?) presentatrice van Obese.
Wat een irritant mens is dat.. :=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:01

[***] schreef:
Ik viel om op straat (heb ik wel vaker bij stress of warmte en momenteel zijn beide van toepassing dus niet gek) en niemand raapte me op -O- mensen liepen gewoon langs

Echt? Dat is een slechte zaak zeg.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:05

Bernerdoodle die niet met warmte om kan gaan en dus maar bij mij op schoot wil liggen...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:38

Dat ik echt moet gaan leren, donderdag examens en kom morgen ook al niet aan toe om te gaan leren