Thanks Picnic

Ze hebben het wel vergoed natuurlijk, maar alsnog irritant.
Gelukkig ruikt het nu wel heel lekker in de keuken met het nieuwe gehakt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Kon net weer naar de winkel, gehakt bedorven terwijl het morgen pas aan de datum zou zijn.
Thanks Picnic
Gelukkig ruikt het nu wel heel lekker in de keuken met het nieuwe gehaktvan de Jumbo
DuoPenotti schreef:wat naar dat niemand hielp![]()
ik ben een keer gevallen door vermoeidheid en toen wilde er 3 tegelijk helpen, maar ik kon snel opstaan en schaamde me zo dat ik snel weg was.
Ook die zullen wel gedacht hebben....
StillAngel schreef:xPabloBokt schreef:Kon net weer naar de winkel, gehakt bedorven terwijl het morgen pas aan de datum zou zijn.
Thanks Picnic
Gelukkig ruikt het nu wel heel lekker in de keuken met het nieuwe gehaktvan de Jumbo
Kwaliteit van Picnic is echt niet altijd top helaas, ik ben ook behoorlijk ziek geworden van een vleesje van de week van Picnic ook nog ruim lang goed houdbaar.
DuoPenotti schreef:wat naar dat niemand hielp![]()
ik ben een keer gevallen door vermoeidheid en toen wilde er 3 tegelijk helpen, maar ik kon snel opstaan en schaamde me zo dat ik snel weg was.
chanicha schreef:Onbegrip over weigeren mbo'ers bij studentencafés, behalve bij kroegbaas: 'Je kan niet iedereen binnen laten'
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/342605 ... nnen-laten
#rtvutrecht
Dit dus!
Moeten ze daar ook al Havo of VWO voor hebben? Ze zitten zo te springen om personeel!
Urbanus schreef:Vast UO maar ik snap het wel. MBO'ers zijn vaak een stuk jonger, daar zat ik ook niet op te wachten.
Sherivey schreef:DuoPenotti schreef:wat naar dat niemand hielp![]()
Ik ben ooit met mijn paard gevallen. Paard was op hol en asfalt was glad...
Een wielrennen reed mopperend om me heen, want ik lag in de weg geloof ik. Kwamen wel 2 wandelaars heel geschrokken vragen of ze een ambulance moesten bellen. Heb gevraagd of ze mijn paard konden pakken. Durfden ze niet.
Inmiddels had een vriendin de staleigenaar al gebeld, dus hulp was onderweg.
Vond het wel heel fijn dat die wandelaars in elk geval kwamen helpen.
Van die fietser heb ik toen gewenst dat ie op dat gladde asfalt zelf onderuit zou gaan
[***] schreef:Sherivey schreef:
Triest is dat!
Zo heb ik een keer een oud vrouwtje zien vallen op straat, waar ook auto's reden.
Niemand anders die keek of alles wel goed ging. Auto's deden moeilijk om om haar heen te rijden (ze viel midden op de autoweg bij oversteken).
Vond het zo vreemd dat niemand hielp.
Wist zelf toen ook niet goed wat ik kon doen. Maar niets doen vind ik ook zo raar.
Ik ben maar 1x geholpen toen ik viel, en soms val ik wel 3x op een dag in een slechte periode. Mijn vader werd vorig jaar zelfs boos omdat ik "raar deed"
Menino schreef:Urbanus schreef:Vast UO maar ik snap het wel. MBO'ers zijn vaak een stuk jonger, daar zat ik ook niet op te wachten.
Maarja als ze nou ouder zijn.
Ik vind het gekkigheid. Uiteindelijk zoekt iedereen elkaar toch wel op, en waren er bij ons echt wel bepaalde kroegen populairder bij studenten dan de rest... Dus dan houd je je studentenpopulatie toch wel. MBO'er weigeren in een kroeg vind ik echt waanzinals je er als "student" geen zin in hebt ga je toch aan en andere tafel zitten of praten
Klinkt als een prestigedingetje van de kroegbaas.
Menino schreef:Mensen ......![]()
Ik snap dat niet hoor. Mij verbaast het altijd opzich wel altijd hoe behulpzaam mensen wel zijn, maar ik woon in een moeilijk drukke stad, dus dan is er ook wel sociale druk. Dit is echt niet mooi. Net als zwervers, of verslaafden. Als die omvallen rijdt iedereen ook gewoon door. Alsof die niet een beetje menselijkheid verdienen
.
CupCakes_ schreef:chanicha schreef:Onbegrip over weigeren mbo'ers bij studentencafés, behalve bij kroegbaas: 'Je kan niet iedereen binnen laten'
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/342605 ... nnen-laten
#rtvutrecht
Dit dus!
Moeten ze daar ook al Havo of VWO voor hebben? Ze zitten zo te springen om personeel!
Als elk café dat zou doen dan zou ik nergens meer binnenkomen. Het grootste gedeelte van de vriendengroep bestaat uit hbo'ers en uni. Ik vind het toch wel krom dat je daar onderscheid in gaat maken.