Wij hebben gisteren onze vakantie naar de zon geboekt. Nu al zin in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
theadora99 schreef:Ik ben ook vrij druk met werk de afgelopen weken. Bijna herfstvakantie! Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar spelletjes vind ik ontzettend leuk. Wij hebben een tweewekelijkse spelletjesavond ingesteld, dus kleine bijdragen daaraan zijn altijd leuk!
M_D_H schreef:theadora99 schreef:Ik ben ook vrij druk met werk de afgelopen weken. Bijna herfstvakantie! Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar spelletjes vind ik ontzettend leuk. Wij hebben een tweewekelijkse spelletjesavond ingesteld, dus kleine bijdragen daaraan zijn altijd leuk!
Leuk!
Wij spelen met een groepje, oorspronkelijk van bokt, maar tegenwoordig ook met aanhang, en we proberen regelmatig bij elkaar te komen...
Al is de regelmatigheid door drukte er lastig in te plannen.
Wij hebben onze spelletjes zaterdagavond geteld, wij zitten op 67 spelletjes...
Waarbij er vast door het huis nog een paar verdwaalde dozen liggen
We hebben een lijst gemaakt, dus als Santa geïnteresseerd is...
Geef maar een gil
Biebz schreef:Pikkepor schreef:Ik heb net nog een top bedacht!
Leuke uitsteekvormpjes voor koekjes te bakken! Iets anders dan een rondje, vierkantje, sterretje en hartje
Oh dat is ook leuk!! Ik heb Mickey Mouse vormpjesMaar een keer nieuwe is altijd leuk!
LWDaisy schreef:Biebz schreef:
Oh dat is ook leuk!! Ik heb Mickey Mouse vormpjesMaar een keer nieuwe is altijd leuk!
Ik heb afgelopen weekend Mickey's gekocht in de Aldi haha!
Voor mij ook een top hoor! Ik heb dus de Mickey's, hartjes, en het bekende speculaas-mannetje.
Ik heb vandaag nieuwe verf gekocht voor mijn gips-modellen.. ALLEMAAL GLITTERS
Saul schreef:LWDaisy schreef:
Ik heb afgelopen weekend Mickey's gekocht in de Aldi haha!
Voor mij ook een top hoor! Ik heb dus de Mickey's, hartjes, en het bekende speculaas-mannetje.
Ik heb vandaag nieuwe verf gekocht voor mijn gips-modellen.. ALLEMAAL GLITTERS
(Mickey) uitstekers zijn hier ook een top.
Mijn poown heet Mickey (mouse)
Charaz schreef:Pikkepor schreef:Ik heb net nog een top bedacht!
Leuke uitsteekvormpjes voor koekjes te bakken! Iets anders dan een rondje, vierkantje, sterretje en hartje
Ja voor mij ook een top! Super leuk
snoopydogy schreef:oe lees weer leuke dingen
bak voorpjes voor koekjes altijd welkom hier ook
of leuke aparte cacke of taart mixen haha
is vandaag ook weer zoon slecht weer
jullie nog plannen vandaag kwa werken vrije tijd