Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 06:48

Wat een weer, bah. -O-
Wij hebben gisteren onze vakantie naar de zon geboekt. Nu al zin in **\O/**

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:03

Pfoe wat een herfst ineens en wat staan er flinke plassen bij sommigen!
Zolang we de deur niet uit hoeven vind ik het helemaal prima om dan lekker binnen te blijven. Ons huis begint langzaam maar zeker af te raken en dan is het wel lekker om gewoon te genieten van hoe we het voor mekaar hebben.
Daarnaast ben ik over 1,5 week jarig en daar kijk ik ook altijd wel naar uit zodra de herfst begint :)
Maar zodra je naar buiten moet dan is die wind en regen geen pretje.

Linnie, dan is Zeeland wel even wat anders dan Spanje. Maar hopelijk hebben jullie het toch fijn, ondanks het weer.

Mijn vriend en ik hebben een hotel geboekt voor kerstnacht. <3 Wij vieren kerstavond bij mijn familie, dat is voor ons 3 kwartier rijden dus na die tijd hebben we weinig zin om nog naar huis te rijden. Nu kunnen we ook wel bij familieleden logeren maar dit vonden we toch leuker. Vanmiddag even bellen of we toevallig ook roomservice kerstontbijt kunnen boeken. :D <|-

Pikkepor

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:30

Ik heb net nog een top bedacht!

Leuke uitsteekvormpjes voor koekjes te bakken! Iets anders dan een rondje, vierkantje, sterretje en hartje :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:42

Ik ben ook vrij druk met werk de afgelopen weken. Bijna herfstvakantie! Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar spelletjes vind ik ontzettend leuk. Wij hebben een tweewekelijkse spelletjesavond ingesteld, dus kleine bijdragen daaraan zijn altijd leuk!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:47

theadora99 schreef:
Ik ben ook vrij druk met werk de afgelopen weken. Bijna herfstvakantie! Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar spelletjes vind ik ontzettend leuk. Wij hebben een tweewekelijkse spelletjesavond ingesteld, dus kleine bijdragen daaraan zijn altijd leuk!

Leuk!

Wij spelen met een groepje, oorspronkelijk van bokt, maar tegenwoordig ook met aanhang, en we proberen regelmatig bij elkaar te komen...
Al is de regelmatigheid door drukte er lastig in te plannen.

Wij hebben onze spelletjes zaterdagavond geteld, wij zitten op 67 spelletjes...
Waarbij er vast door het huis nog een paar verdwaalde dozen liggen :+
We hebben een lijst gemaakt, dus als Santa geïnteresseerd is...
Geef maar een gil :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:48

M_D_H schreef:
theadora99 schreef:

Leuk!

Wij spelen met een groepje, oorspronkelijk van bokt, maar tegenwoordig ook met aanhang, en we proberen regelmatig bij elkaar te komen...
Al is de regelmatigheid door drukte er lastig in te plannen.

Wij hebben onze spelletjes zaterdagavond geteld, wij zitten op 67 spelletjes...
Waarbij er vast door het huis nog een paar verdwaalde dozen liggen :+
We hebben een lijst gemaakt, dus als Santa geïnteresseerd is...
Geef maar een gil :j

Ik ben vooral benieuwd of je spelletjes weet die absolute aanraders zijn?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:50

Ligt er aan wat je zoekt...

Voor 2 personen, 5 personen, meer dan 5 personen.
Bordspel, kaartspel etc,
Tegen elkaar spelen of tegen het bord spelen.
Tactisch of gewoon fun.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:48

Pikkepor schreef:

Leuke uitsteekvormpjes voor koekjes te bakken! Iets anders dan een rondje, vierkantje, sterretje en hartje :D

Ja voor mij ook een top! Super leuk

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:52

Charaz schreef:
Pikkepor schreef:

Oh dat is ook leuk!! Ik heb Mickey Mouse vormpjes <3 Maar een keer nieuwe is altijd leuk!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 18:02

M_D_H schreef:
Ligt er aan wat je zoekt...

Voor 2 personen, 5 personen, meer dan 5 personen.
Bordspel, kaartspel etc,
Tegen elkaar spelen of tegen het bord spelen.
Tactisch of gewoon fun.

Oeh!
Spellen voor 2 personen graag :j mag vanalles zijn

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 18:13

Biebz schreef:
Pikkepor schreef:

Oh dat is ook leuk!! Ik heb Mickey Mouse vormpjes <3 Maar een keer nieuwe is altijd leuk!

Ik heb afgelopen weekend Mickey's gekocht in de Aldi haha!

Voor mij ook een top hoor! Ik heb dus de Mickey's, hartjes, en het bekende speculaas-mannetje.

Ik heb vandaag nieuwe verf gekocht voor mijn gips-modellen.. ALLEMAAL GLITTERS *\o/*

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 18:37

Even officieel voorstellen en dingen opnoemen die ik wel zou willen hebben.

Ik ben Fenna, 25 jaar oud, woont sinds een jaar samen. We hebben een kat, ze lust wel staafjes en speelt alleen met touwtjes, dus speelgoed hoeft niet. En ook heb ik altijd 1 dwerghamster die leeft in een hamsterscaping scape, leuke spulletjes daarvoor zijn welkom. Daarnaast heb ik nog twee shetlanders met maat veulen als halster maat. Voor hun gebruik ik voornamelijk natuurlijke snoepjes en als borstel een magic brush. En verder onderleggers voor tuigmaat mini voor als ik een creatief persoon hebt. Ook wil ik wel specifiek hun neusomtrek enzo opmeten indien je die nodig hebt.

En even over mijzelf, ik doe van alles en nog wat en maak nooit wat af. Mijn voornaamste hobby is Japanse puzzels maken, ik heb nog een diamond painting liggen en ik haak af en toe wat. Ook doe ik aan kleuren voor volwassenen, dus als je nog interessante potloden tegenkomt dan mag dat (of een gewoon potlood om mee te puzzelen). Over puzzelen gesproken, dat doe ik ook graag op een puzzelmat. En iets wat ik wel wil proberen, omdat ik zulke leuke dingen voorbij zie komen op Facebook is cross stitch. Qua patronen en plaatjes, ik hou van natuur en dieren, dieren mogen ook iets kleurrijker zijn zoals die cross stitch kat gemaakt van bloemen. '

Dan mijn kledingmaten, ik draag meestal 36/38 en M. Mijn voeten zijn maat 37, ik draag graag echte happy socks en die zijn nu allemaal redelijk op na 2-3 jaar erop lopen. Daarnaast heb ik ook wel graag fluffy sokken aan en een lekker dekentje over. Onze huiskleuren zijn grijs, een donkerblauwe muur en een beetje richting zeegroen en onze bank neigt richting zwart. Decoratie is altijd welkom, een plant ook. Qua inrichting zijn marvel spulletjes altijd leuk, ik ben fan van Harry Potter ook en ik vind oceaan dingetjes ook wel leuk ivm mijn achtergrond qua opleiding. Verder hebben we een bad en zoek ik nog zo'n plank voor over het bad om mijn Japanse puzzel op te leggen.

Eten is ook welkom, ik lust bijna alles wel. Alleen kokos niet eigenlijk qua smaak. En bij thee die echte English breakfast thee, verder is ook losse thee iets waar ik echt van geniet. En oh ja, tweedehands of ali express is helemaal prima. Tweedehands liever niet voor de hamster.

Wat vooral niet: Glitter, ivm de kat en mijn vriend en make-up/sieraden.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 18:42

LWDaisy schreef:
Biebz schreef:

Voor mij ook een top hoor! Ik heb dus de Mickey's, hartjes, en het bekende speculaas-mannetje.

Ik heb vandaag nieuwe verf gekocht voor mijn gips-modellen.. ALLEMAAL GLITTERS *\o/*

(Mickey) uitstekers zijn hier ook een top.
Mijn poown heet Mickey (mouse) :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 19:07

Saul schreef:
LWDaisy schreef:

(Mickey) uitstekers zijn hier ook een top.
Mijn poown heet Mickey (mouse) :D

Bij ons in BE liggen er nu super leuke Mickey spullen in de Aldi :j!
Ik heb me ingehouden - voorraadblikken (voor de kattensnoepjes) en dan de uitsteekvormpjes.
Ze hebben ook handdoeken, pannenlappen, taartschalen, en voorraaddozen. De rest ben ik vergeten :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 20:49

Ik vind de aireick kaarsen van de weekaanbieding bij de action zooo lekker, in de kaneel, apple geuren, lekkere warmen geuren, HEERLIJK!!!!!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:38

Leuk lijstje Jorex :j.
Vraagje: dat cross stitch is dat wat wij vroeger, toen ik jouw leeftijd minus 10 had :') , kruissteek borduren noemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:47

Roodvos schreef:
Leuk lijstje Jorex :j.
Vraagje: dat cross stitch is dat wat wij vroeger, toen ik jouw leeftijd minus 10 had :') , kruissteek borduren noemen?

Ja. :P

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:48

Ik had nog een top bedacht en nu ben ik m vergeten. -O-
Leve de zwangerschapsdementie die nog niet vertrokken is. _O-

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:53

Charaz schreef:
Pikkepor schreef:

Ik heb nog wel een aantal aparte uitsteekvormen (waaronder een naaldhak) dus als ik een van jullie heb :+

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:57

Banyu schreef:
Ik vind de aireick kaarsen van de weekaanbieding bij de action zooo lekker, in de kaneel, apple geuren, lekkere warmen geuren, HEERLIJK!!!!!

Jaa ben ik ook mega fan van! :j

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 07:33

oe lees weer leuke dingen
bak voorpjes voor koekjes altijd welkom hier ook
of leuke aparte cacke of taart mixen haha
is vandaag ook weer zoon slecht weer

jullie nog plannen vandaag kwa werken vrije tijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 07:36

Ik vind bakker super leuk, maar maak er eigenlijk nooit tijd voor. Dus bakspullen zijn niet zo aan mij besteed.

Ik mag vandaag gewoon thuiswerken :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 07:51

snoopydogy schreef:
oe lees weer leuke dingen
bak voorpjes voor koekjes altijd welkom hier ook
of leuke aparte cacke of taart mixen haha
is vandaag ook weer zoon slecht weer

jullie nog plannen vandaag kwa werken vrije tijd

Mijn mama had vorige week een cakemix van Oh Green bij, koffiecake!
Heb hem nog niet gemaakt, ik wacht tot zij weer eens langskomt haha, en dan maak ik hem :j

Vandaag halve dag werken, en dan naar de paarden :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 08:18

wie was hier de mickey mouse fan?
volgende week bij de aldi in de aanbieding vanaf woensdag.

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 08:20

Ik mag de hele dag werken, en na het werk ga ik naar de bossen met de hond. Niets bijzonders, want dat is dagelijkse routine. :))
Verder misschien nog wat opruimen en poetsen.....dit weekend komen schoonouders en die blijven logeren, logeerkamer is nog ontploft na de vakantie, ligt nog een boel wat naar de zolder moet. :=