Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lisitano schreef:Ja, helaas. Dat is het risico van lager bieden.
Ik heb vorige week een pakket verstuurd waarvan de tracking geen update kreeg. Volgens Vinted was het nog niet verzonden. Ik heb de helpdesk benaderd en moest nog 4 dagen wachten omdat er momenteel vertraging in de tracking zit.
Maar na 1 dag wachten kreeg ik de mededeling dat de koop geannuleerd werd wegens niet verzenden en de koper haar geld terug had gekregen. Ik er natuurlijk gelijk weer achteraan. Moet ik van Vinted de betaling zelf alsnog gaan vragen bij de koper.
Ik vind dit echt wel heel vreemd. Gelukkig zijn dit heel goedkope kleren, maar ik hoop niet dat dit met de ruim €200 nog onderweg ook gaat gebeuren.
De koper reageert ook niet meer.
_Lorette_ schreef:Dat moest ik ook doen. Het is steeds mis met de dpd pakketjes. Ze komen wel aan, maar ergens gaar het mis in de informatieoverdracht naar Vinted en die annuleert dan doodleuk de bestelling.
pmarena schreef:Hier ook problemen met een DPD pakje. Ik heb de helpdesk een berichtje gestuurd om het voor te zijn dat ze de boel annuleren onder het mom van "niet verzonden" en nu staat er een rode balk met "transactie opgeschort" om dat te voorkomen.
Dan is het dus de bedoeling dat koper het pakje afhaalt en zegt dat het is aangekomen. Die koper geeft geen enkele reactie op mijn berichtjes tot nu toe dus ik ben benieuwd of dat goed gaat komen.
Varekaj schreef:Ik had een kopie van de tracking aan vinted bezorgd, een uur later stond het geld al in mijn portefeuille. Koper 3sterren gegeven wegens vlotte bestelling en betaling maat dus 0,0 respons op berichten en zelfs 4 dagen na afhalen nog steeds niks laten weten. Mag ze om balen, het is het minste wat je kan doen want uit haar review bleek dat ze wel heel tevreden is met haar aankoop