Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik heb de laatste jaren veel prullaria weggedaan, werd er gek van...bij het schoonmaken moet je alles van de plank halen en daarna weer terugzetten.
Het enige wat ik wel neerzet zijn houders voor waxinelichtjes. Daar heb ik er nooit genoeg van.
haike schreef:Bellatrix schreef:Ik heb de laatste jaren veel prullaria weggedaan, werd er gek van...bij het schoonmaken moet je alles van de plank halen en daarna weer terugzetten.
Het enige wat ik wel neerzet zijn houders voor waxinelichtjes. Daar heb ik er nooit genoeg van.
Ben het goed met je eens, alleen hier dan geen waxinelichtjes ook meer nodig, hebben we zat!
En chips en chocolade om en om, heerlijk! Beste nog van die chocopindas met naturel chips in 1 bakje
8nnemiek schreef:Planten zijn ook welkom, vooral vetplantjes en bv tillansia, of andere plantjes die af en toe graag verwaarloosd worden![]()
Ben ook nog dolblij met mijn plantje van de vorige secret santa!
Bellatrix schreef:haike schreef:
Ben het goed met je eens, alleen hier dan geen waxinelichtjes ook meer nodig, hebben we zat!
En chips en chocolade om en om, heerlijk! Beste nog van die chocopindas met naturel chips in 1 bakje
Met jou kan ik praten!
Zit as we speak aan de nibbit chips met bonbonbloc.