Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:46

Ik ben van less is more. Maar ik ben gek op plantjes en een leuke bloempot is altijd welkom. Inrichting is industrieel, mijn meubels heb ik gemaakt van steigerhout en ik heb veel bruin, grijs en oker in huis.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:08

Ik heb voorlopig genoeg planten, vandaag een megagroot planten pakket binnengekregen, dus nu weet ik niet eens waar ik ze allemaal moet laten. _O-
Wel gaat er een kat komen!

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 19:49

Ik hou niet van kokos, niet als eten, niet in verzorgingsproducten en ook niet als woondecoratie :P

Verder heb ik vooral planten als decoratie, ik vind het leuk om baby plantjes steeds groter te zien groeien! Qua kleuren heb ik vooral blauw en groen in huis.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:00

Ik hou op zich wel van kokos!

Woondecoratie hebben we in principe genoeg. Waxinelichtjes met lekkere geurtjes zijn wel altijd welkom, gebruik ik veel! En een paar mooie potjes voor mijn baby plantjes zijn ook welkom. Mijn plantjes gaan steeds dood, volgens mijn moeder zijn de potten te groot en zitten ze liever knus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:08

Bellatrix schreef:
Ik heb de laatste jaren veel prullaria weggedaan, werd er gek van...bij het schoonmaken moet je alles van de plank halen en daarna weer terugzetten. :+

Het enige wat ik wel neerzet zijn houders voor waxinelichtjes. Daar heb ik er nooit genoeg van.

Ben het goed met je eens, alleen hier dan geen waxinelichtjes ook meer nodig, hebben we zat!

En chips en chocolade om en om, heerlijk! Beste nog van die chocopindas met naturel chips in 1 bakje

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:15

haike schreef:
Bellatrix schreef:
Ik heb de laatste jaren veel prullaria weggedaan, werd er gek van...bij het schoonmaken moet je alles van de plank halen en daarna weer terugzetten. :+

Het enige wat ik wel neerzet zijn houders voor waxinelichtjes. Daar heb ik er nooit genoeg van.

Ben het goed met je eens, alleen hier dan geen waxinelichtjes ook meer nodig, hebben we zat!

En chips en chocolade om en om, heerlijk! Beste nog van die chocopindas met naturel chips in 1 bakje

Met jou kan ik praten!

Zit as we speak aan de nibbit chips met bonbonbloc. :9

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:17

Ohw die combi is goddelijk inderdaad.
Maar het past niet in mijn eetschema nu :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:25

Planten en plantenpotten zijn hier ook altijd welkom. *\o/* Ik houd van veel groen in huis. <3 Aardetinten en blauw/groentinten zijn favoriet; de muren in mijn woonkamer zijn oudroze en petrol.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:26

Woondecoratie heb ik in principe ook genoeg, meeste zijn dingen die we uit onze talloze reizen hebben meegenomen. Maar, ik ben gek op bloemen, iedere week haal ik verse bloemen en daar maak ik de decoratie mee af. Kleine bloemenvaasjes (voorkeur glas) vind ik heel leuk, hoef je maar een paar bloemetjes in te zetten. Zo heb ik nu 4 setjes kleine vaasjes her en der in huis staan (salontafel, eettafel en 2 op kantoor1 op mijn buro en 1 op die van mijn man). Af en toe de vaasjes afwisselen is leuk.
Zie bijvoorbeeld https://www.sillysis.nl/kleine-vaasjes- ... nspiratie/ voor wat ik bedoel. :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:55

Ik probeer een beetje richting minimalistisch te leven en heb net een hoop decoratie weg gedaan, dus decoratie prulletjes alleen als ze echt heel speciaal zijn :D
Wat wel welkom is: een lekker dikke woondeken <3
In mijn woonkamer heb ik wat lichte natuurtinten, wit eikenhout, met een lila muur. Alle lichte natuurtinten passen daar prima bij :j
Planten zijn ook welkom, vooral vetplantjes en bv tillansia, of andere plantjes die af en toe graag verwaarloosd worden :')
Ben ook nog dolblij met mijn plantje van de vorige secret santa!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:00

Woondecoratie vind ik heel leuk, maar dan vooral bij een ander... := Oudroze, matzwart en antraciet zijn de kleuren in huis. Plantjes en bloempotjes zijn wel leuk.

Kokos is hier een top: ik vind het lekker en ik gebruik zelf kokosshampoo, maar (hand)creme of bodylotion zijn ook top.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:08

8nnemiek schreef:
Planten zijn ook welkom, vooral vetplantjes en bv tillansia, of andere plantjes die af en toe graag verwaarloosd worden :')
Ben ook nog dolblij met mijn plantje van de vorige secret santa!

Als ik jou loot heb ik voor jou het perfecte plantje.
Ik denk ieder jaar "nu heb ik hem echt dood laten gaan", maar heb inmiddels 3 bloempotten vol staan :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:12

Dat klinkt als een plant voor mij ja :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:15

Alleen kaarsen zijn welkom hier. Mijn vriend kan echt niet tegen drukte in huis.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:30

Bellatrix schreef:
haike schreef:

Met jou kan ik praten!

Zit as we speak aan de nibbit chips met bonbonbloc. :9

Je hebt bij de Jumbo van die mini krakelingen met chocolade. Dan heb je dus ook zoet en zout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:38

Ik probeer neerzetdingetjes ook tot een minimum te beperken, omdat ik anders geen rust krijg in m’n hoofd. :o Behalve met planten, die vind ik juist weer ontspannend. :')

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:42

capopjekop schreef:
Ik ben van less is more. Maar ik ben gek op plantjes en een leuke bloempot is altijd welkom. Inrichting is industrieel, mijn meubels heb ik gemaakt van steigerhout en ik heb veel bruin, grijs en oker in huis.

Oeh ik sluit me hierbij aan!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:06

Onderzetters (voor glazen) zijn ook welkom. Ik heb wel maar na verloop van tijd worden ze lelijk/slecht.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:17

Kokos is echt een no go echt zo vies.....
Kaarsen gebruik ik eigenlijk nooit alleen een goeie geurkaas die in een glazen potje zit.
Waxine lichtjes of van die lange sta kaarsen gebruik ik niet

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:18

Decoratie voor in de slaapkamer is altijd leuk vooral leuke stenen bakjes/schaaltjes waar ik iets in op kan bergen zoals mn sieraden.

Oja nog een top... Vandaag tijdens het confectioneren kwam ik erachter dat een speldenkussen ook wel eens handig zou zijn :j

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:20

Planten vind ik ook leuk, maar gaan bij mij altijd dood. Ben er dus niet zo goed in :o

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:25

Bellatrix schreef:
Onderzetters (voor glazen) zijn ook welkom. Ik heb wel maar na verloop van tijd worden ze lelijk/slecht.

Dit vind ik ook een goede!

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:42

Woondecoratie, hmm. Een schapenvachtje (nep, echt is ver boven budget natuurlijk) is altijd welkom. Ik heb zo’n vachtje van de action liggen, maar dat ding ziet er inmiddels uit alsof er iemand op gestorven is. De honden liggen er graag op. :D

Ik heb nog een paar muren waar niks aan hangt, dus wat leuks voor aan de muur mag altijd. Dingen met sledehonden zijn leuk. Voor posters ben ik wel fan van de stijl van Lili Chin. Maar anatomieposters oid voor mijn studie vind ik ook leuk.

Warme dekentjes komen altijd wel van pas hier.

Een paar pagina’s terug ging het over deksels voor o.a. fruit, dat is hier ook een top!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:59

Hier geen kokos of caramel zeezout fan, eigenlijk liever helemaal geen vreterij, want sinds coronings ben ik echt heeeeeel slecht met "niet snoepen"

Ovenwanten, leuk idee!
Theedoek en bijpassende handdoek is ook leuk, mag zo gek als mogelijk!

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 23:04

Ik bedenk me nu net nog een abslutw flop. Het spel Set. Ik vind het een heel leuk spel, maar ik heb het al 3 keer in huis geloof ik...