Ik woon trouwens alleen op een studio van 28m2 zonder balkon/tuin. Dus ben wel bang dat ik enorm ga balen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik heb ook nog niet besloten of ik nog in Nederland weg wil. Het is vooral lastig omdat ik erg bang ben dat de prijzen van huisjes binnen Nederland enorm omhoog gaan schieten.
Ik woon trouwens alleen op een studio van 28m2 zonder balkon/tuin. Dus ben wel bang dat ik enorm ga balen.
Goof schreef:Zijn er mensen die inmiddels maar iets in Nederland hebben geboekt voor komende zomer ipv het buitenland?
Wij hebben geen vakantie geboekt, maar gaan altijd op de bonnefooi in het hoogseizoen naar het buitenland. We hebben wel een periode vaststaan die ivm mijn man's werk ook niet kan wijzigen. Wij kunnen dus niet (een) maand(en) afwachten en dan alsnog gaan. Het zou voor ons echt niet uit maken welke grenzen er opengaan, want dan zouden we daar de reis wel op aanpassen, maar ik betwijfel of de grenzen op tijd opengaan en of ze überhaupt deze zomer opengaan voor massatoerisme.
Ik denk er nu over na om in Nl ergens een huisje in het bos te huren, maar zou dan stiekem ook wel weer balen als de grenzen alsnog opengaan voor toerisme en ik dan aan het huisje vast zit![]()
En ja, ik weet het, luxeprobleem, staat totaal niet in verhouding tot alle overledenen etc, maar dit is een vakantietopic en ik vroeg me af hoe anderen ermee omgaan.
MarlindeRooz schreef:Ik heb ook nog niet besloten of ik nog in Nederland weg wil. Het is vooral lastig omdat ik erg bang ben dat de prijzen van huisjes binnen Nederland enorm omhoog gaan schieten.
Sure_lee schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb ook nog niet besloten of ik nog in Nederland weg wil. Het is vooral lastig omdat ik erg bang ben dat de prijzen van huisjes binnen Nederland enorm omhoog gaan schieten.
Je mag ook wel hier vakantie komen vieren hoor. Heb je je eigen verdieping en toch in een hele andere omgeving.
Kost niks haha
Marie_Anne schreef:Corendon wil vakanties naar een afgesloten resort aanbieden, waarbij mensen vlak voor vertrek en twee dagen na aankomst getest worden. En dan kunnen ze daarna lekker los in een resort. Want "veel mensen hebben geen zin meer om zich aan de anderhalve meter-maatregelen te houden".
Het lijkt mij een kwestie van tijd voor er een een onbetrouwbare testuitslag is, of iemand die nog in de incubatietijd zit, zodat die daarna lekker het hele resort kan besmetten.
https://nos.nl/l/2333456
Marie_Anne schreef:Corendon wil vakanties naar een afgesloten resort aanbieden, waarbij mensen vlak voor vertrek en twee dagen na aankomst getest worden. En dan kunnen ze daarna lekker los in een resort. Want "veel mensen hebben geen zin meer om zich aan de anderhalve meter-maatregelen te houden".
Het lijkt mij een kwestie van tijd voor er een een onbetrouwbare testuitslag is, of iemand die nog in de incubatietijd zit, zodat die daarna lekker het hele resort kan besmetten.
Winged schreef:Marie_Anne schreef:Corendon wil vakanties naar een afgesloten resort aanbieden, waarbij mensen vlak voor vertrek en twee dagen na aankomst getest worden. En dan kunnen ze daarna lekker los in een resort. Want "veel mensen hebben geen zin meer om zich aan de anderhalve meter-maatregelen te houden".
Zit je de hele dag op een resort te koekeloeren ookdat is voor mij echt geen vakantie. Boek wel een reeks zonnebankbezoeken in. Hoef ik ook niet onnodig te vliegen voor alleen een bruin kleurtje