Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 17:30

Dat bij het verdunnen van de muesli de emmer uitschoot en mijn ruin toen muesli soep had.Sorry jongen.

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 17:56

Dat het regent en ik nu naar huis moet fietsen...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 18:16

Dat er een chinouk praktisch naasylt de paddock landde, net toen ik de paarden eruit wilde halen. 2 van de 3 helemaal over de zeik (die van mij keek er niet eens naar :') ) :7

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 18:24

Reumatoloog zou me vandaag bellen omdat mijn schouder blijkbaar een hele week deels uit de kom heeft gezeten. Maar hij heeft (nog??) Niet gebeld :roll:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 18:33

MarlindeRooz schreef:
Jeetje ben ik heel blij met mijn vorige sportschool. Kon hem gewoon opzeggen ookal verhuisde ik niet ver weg. En een vriendin kon door mentale problemen niet meer sporten. Ze at al niet van de stress. Dus zij had gemaild en dat was ook geen enkel probleem. Waar is het heen met het fatsoen he.

Ja nouja, logisch dat je niet zomaar je jaarcontract kan opzeggen. Dan moet je maar een abbo voor 3 maanden ofzo nemen maar die zijn toch wel zo duur.. := maar geen zin om door te betalen als maanden in het buitenland zit..
Zit helaas geen Basic fit ofzo in de buurt, alles hier is super duur.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 19:17

Dat de gemeente waar wij bij horen, blijkbaar een plan heeft om o.a. ONZE weilanden vol te bouwen met zonnepanelen.
Okee ik ben niet geërgerd, ik ben woest.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 19:24

nicole_floor schreef:
Dat de gemeente waar wij bij horen, blijkbaar een plan heeft om o.a. ONZE weilanden vol te bouwen met zonnepanelen.
Okee ik ben niet geërgerd, ik ben woest.

Ik neem aan dat er wel eerst e.e.a. overlegd wordt :oo? En dat je ook een optie krijgt om ze een dikke vinger te geven. Zijn ze helemaal :=. Leg alle huizendaken en overheidsgebouwen lekker vol.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 19:26

Mag hopen van wel. Plannen zijn er voor 2030. Het is ook alleen via social media betekent gemaakt. In de hoop dat er heeel veeel tegen geluiden komen. Maar op het plaatje kun je zien dat wij er bijhoren.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 19:42

Vandaag wat gedoe op het werk gehad, manager gebeld er over en die heeft heel fijn naar mij geluisterd. Maar dan loop ik mentaal compleet vast (eerste keer dat me dit gebeurt werkgerelateerd), en dan ga ik aan de telefoon zitten huilen. Dus nu kan mijn rijtje van wanneer ik moet huilen uitgebreid van frustratiehuiler maar blijkbaar ook als ik mentaal compleet vastloop (geloof zelfs dat dit de eerste keer in mijn leven was dat het me op deze manier gebeurde). De situatie was ook gewoon echt poedersuiker, en mijn collega's staan vierkant achter me, maar dat maakt alles gewoon even lastig. Mag ik morgen aan mijn manager ook even uitleggen dat als ik huil het stress kan zijn, complete frustratie of een 'ik weet gewoon totaal even niet meer hoe en wat en daarom bel ik jou want je moet op de hoogte zijn van de situatie en niet klap ik even'.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 19:55

Merileth schreef:
Vandaag wat gedoe op het werk gehad, manager gebeld er over en die heeft heel fijn naar mij geluisterd. Maar dan loop ik mentaal compleet vast (eerste keer dat me dit gebeurt werkgerelateerd), en dan ga ik aan de telefoon zitten huilen. Dus nu kan mijn rijtje van wanneer ik moet huilen uitgebreid van frustratiehuiler maar blijkbaar ook als ik mentaal compleet vastloop (geloof zelfs dat dit de eerste keer in mijn leven was dat het me op deze manier gebeurde). De situatie was ook gewoon echt poedersuiker, en mijn collega's staan vierkant achter me, maar dat maakt alles gewoon even lastig. Mag ik morgen aan mijn manager ook even uitleggen dat als ik huil het stress kan zijn, complete frustratie of een 'ik weet gewoon totaal even niet meer hoe en wat en daarom bel ik jou want je moet op de hoogte zijn van de situatie en niet klap ik even'.

Ohh zo herkenbaar, ik ben ook echt een jankerd wat dat betreft. Als ik ergens mee vast loop en gefrustreerd raak is dat voor mij de manier om mijn stress los te laten, maar erg professioneel is het niet. -O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 20:05

Dat ik een offerte had aangevraagd bij EF Education, omdat ik gewoon ff benieuwd was hoeveel het ongeveer zou kosten om zo'n taalreis te doen, en ze mij nu telkens proberen te bellen. Beetje agressieve marketingafdeling :=

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 20:07

Whale schreef:
Dat ik een offerte had aangevraagd bij EF Education, omdat ik gewoon ff benieuwd was hoeveel het ongeveer zou kosten om zo'n taalreis te doen, en ze mij nu telkens proberen te bellen. Beetje agressieve marketingafdeling :=

Jup dat zie je vaak bij zulke dingen.. beetje jammer dat je niet vrijblijvend zoiets kan opvragen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 20:08

sureido schreef:
Whale schreef:

Jup dat zie je vaak bij zulke dingen.. beetje jammer dat je niet vrijblijvend zoiets kan opvragen.

Ja inderdaad, en je moest perse je telefoonnummer invullen, dus kon er ook niet omheen. Verschrikkelijk irritant :=

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 20:10

Ik erger me echt groen en geel aan dat mijn herkansing van vorige week dinsdag voor 20(!!!!!) studenten nog steeds niet nagekeken is. Iedereen heeft vrij tot 25 januari, komop.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 20:10

__Sannne schreef:
Ohh zo herkenbaar, ik ben ook echt een jankerd wat dat betreft. Als ik ergens mee vast loop en gefrustreerd raak is dat voor mij de manier om mijn stress los te laten, maar erg professioneel is het niet. -O-

Ik word dan altijd boos om mezelf, en maak het nog erger :') . Vandaag viel dat wel mee. Ik had bewust ook een rustig plekje opgezocht. Ik werk op een bso, en dan kun je niet altijd alle emoties tonen. Ik baal ook altijd als een stekker als ik naar een kind toe echt uit emotie reageer. Ik wil reageren voordat het zover is.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 20:40

Alles.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 21:11

xDenies schreef:
Eerste dag traject gehad. Pittig … nu veel pijn. Op naar volgende week, dan drie dagen achter elkaar.

:(:)

Dat ik nu baal dat ik geen geld heb voor plinten zodat ik het af kan maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 21:13

Al het extra werk omdat gister mijn werklaptop gejat was uit mn kluisje :roll:

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 21:21

Dat communiceren blijkbaar te moeilijk is :roll: maar toe maar, de volgende tegenslag kan er ook wel bij *\o/*

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 21:44

Studie stress.
Hele rug zit weer vast, ik ben inmiddels zo ver dat als ik geen tentamens ga halen ik stop met de opleiding.
Moet nog vijf tentamens en kan dan afstuderen, maar het kost mij teveel en ik ben er zo klaar mee. Dit is jaar drie dat ik bezig ben.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 21:53

Dat ik maar drie stallen heb ipv vier (of 5, of 6...)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 21:56

Dat de wachtlijst voor therapie zo lang is en ik het maar niet voor elkaar gebokst krijg mezelf uit een negatieve spiraal te trekken. :evaw:
:')

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 22:01

_-:( Gemeente die een plan heeft om tussen een begraafplaats, park, kinderboerderij, speeltuin en woonwijken een complex te bouwen voor complexe multiproblematiek...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 23:03

De reumatoloog heeft me dus helemaal niet gebeld, en hij is er alleen op woensdag dus ik mag een hele week wachten :roll:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 23:40

Ik erger me aan de F16's die hier al een 2 weken bijna dagelijks tot 23u vliegen. Snap dat ze moeten oefenen maar kan dat niet tot 21u ofzo. Rot herrie! En de komende 4 weken vliegen ze hier nog vaker rond..