Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Jeetje ben ik heel blij met mijn vorige sportschool. Kon hem gewoon opzeggen ookal verhuisde ik niet ver weg. En een vriendin kon door mentale problemen niet meer sporten. Ze at al niet van de stress. Dus zij had gemaild en dat was ook geen enkel probleem. Waar is het heen met het fatsoen he.
nicole_floor schreef:Dat de gemeente waar wij bij horen, blijkbaar een plan heeft om o.a. ONZE weilanden vol te bouwen met zonnepanelen.
Okee ik ben niet geërgerd, ik ben woest.
Merileth schreef:Vandaag wat gedoe op het werk gehad, manager gebeld er over en die heeft heel fijn naar mij geluisterd. Maar dan loop ik mentaal compleet vast (eerste keer dat me dit gebeurt werkgerelateerd), en dan ga ik aan de telefoon zitten huilen. Dus nu kan mijn rijtje van wanneer ik moet huilen uitgebreid van frustratiehuiler maar blijkbaar ook als ik mentaal compleet vastloop (geloof zelfs dat dit de eerste keer in mijn leven was dat het me op deze manier gebeurde). De situatie was ook gewoon echt poedersuiker, en mijn collega's staan vierkant achter me, maar dat maakt alles gewoon even lastig. Mag ik morgen aan mijn manager ook even uitleggen dat als ik huil het stress kan zijn, complete frustratie of een 'ik weet gewoon totaal even niet meer hoe en wat en daarom bel ik jou want je moet op de hoogte zijn van de situatie en niet klap ik even'.
Whale schreef:Dat ik een offerte had aangevraagd bij EF Education, omdat ik gewoon ff benieuwd was hoeveel het ongeveer zou kosten om zo'n taalreis te doen, en ze mij nu telkens proberen te bellen. Beetje agressieve marketingafdeling
sureido schreef:Whale schreef:Dat ik een offerte had aangevraagd bij EF Education, omdat ik gewoon ff benieuwd was hoeveel het ongeveer zou kosten om zo'n taalreis te doen, en ze mij nu telkens proberen te bellen. Beetje agressieve marketingafdeling
Jup dat zie je vaak bij zulke dingen.. beetje jammer dat je niet vrijblijvend zoiets kan opvragen.
__Sannne schreef:Ohh zo herkenbaar, ik ben ook echt een jankerd wat dat betreft. Als ik ergens mee vast loop en gefrustreerd raak is dat voor mij de manier om mijn stress los te laten, maar erg professioneel is het niet.