Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 11:41

In het geval van Daphara had ik de gebruiker geblokkeerd en was ik er dus helemaal klaar mee geweest.
Alles stond duidelijk in de advertentie vermeld. Het zijn nette rijlaarzen en als ze niet goed passen terwijl de maten duidelijk vermeld zijn is het jammer maar helaas voor de koper. Voor 20 euro zo gaan moeilijk doen en schelden etc... Echt onbeschoft gewoon.

Het verhaal over lang sparen ook. Voor 20 euro??? Ja voor een 10 jarige is het misschien lang sparen, voor de gemiddelde vrouw toch niet.
Als je van het minimum rond moet komen heb je over het algemeen geen luxe hobby als paardrijden. De uitzonderingen daargelaten.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:43

Ik kreeg laatst een vraag of ik een artikel met een prijs van 500 euro zou willen opsturen als er een aanbetaling gedaan werd van 100 euro. Als het past dan wordt het resterende bedrag betaald en anders wordt het terug gestuurd en moet de aanbetaling retour.
Gek als ik dit niet doe? :Y)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:54

Grapjassen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:23

swatch schreef:
Ik kreeg laatst een vraag of ik een artikel met een prijs van 500 euro zou willen opsturen als er een aanbetaling gedaan werd van 100 euro. Als het past dan wordt het resterende bedrag betaald en anders wordt het terug gestuurd en moet de aanbetaling retour.
Gek als ik dit niet doe? :Y)

Ja heel gek als je dat niet doet. Wat een fantastisch aanbod van hun. :roll:

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:48

Ik ben aan het opruimen thuis en vond een nog nieuw setje van Marlies Dekkers in de kast. Ondanks dat ik het een beetje vreemd vond, toch op mp gezet. En nu wil er morgen iemand komen passen. Dat vind ik eigenlijk nog veel vreemder, naar een vreemd persoon toe gaan om daar een bh te passen....... Ik zou dat zelf nooit doen, ben dan ook benieuwd of ze echt komt.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:55

Dat zou ik ook niet doen. Heb je serieus dat afgesproken dat het goed is?

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 18:30

Ik was een beetje overdonderd door de vraag....
Maar aan de andere kant koop ik zelf ook (bijna) nooit iets zonder het gepast te hebben.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 19:48

straks is het een man :D

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:51

Tsja, dat snap ik ergens dan nog wel.
marlies dekkers is ook geen goedkoop spul, kan me voorstellen dat je graag zeker weet dat het past, ookal is het tweedehands.
overigens zou ik het zelf niet doen, lijkt me mega ongemakkelijk om je bij een wildvreemde thuis uit te moeten kleden :=

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 20:56

Ik heb ook wel eens bij iemand iets gepast. Maar dat ging om een broek. :P

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 21:05

Kinke schreef:

Dat heb ik ook al gedacht. Maar zoals Laurora ook al schrijft het moet toch behoorlijk ongemakkelijk zijn om bij een vreemde een bh te gaan passen. Ik ga er dan ook van uit dat er niemand komt morgen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 21:15

Dit is nu reeds de tweede keer op 2 dagen tijd dat een hooischudder,waarvoor we een afspraak hebben gemaakt,onder onze neus wordt verder verkocht.
Zogezegd ook weer aan een kennis.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 23:47

Ik heb een kinderstoel voor in de auto op mp staan sinds vorige week woensdag. Kreeg op zaterdag een berichtje van iemand die het wou overnemen. Prijs overeen gekomen. Toen de vraag wanneer ze het kon komen halen. Ik gaf aan vanaf maandag want ik mis nog een los kussentje, Die ligt bij mijn moeder en ze brengt het op zondag. Geen reactie meer. Op maandag berichtje gestuurd of ze nog interesse had. Ja had ze nog. Wanneer het nog kon de rest van de week. Ik gaf wat dagen en tijden aan. Ze vroeg nog naar een dag en weer stilte. Op donderdag kreeg ik een berichtje van iemand anders, wou het stoeltje voor dezelfde prijs overnemen. Ik heb haar gezegd dat ik contact had net iemand maar dat het gesprek stroef verliep en ik haar nog 1 kans gaf. Dus ik heb dame 1 een berichtje gestuurd of ze nog interesse had omdat ik nog een koper had. Geen reactie meer.
Dus dame 2 gezegd dat ze het kon komen halen. Ze zou nu zondag haar vader sturen omdat ze zelf aan de andere kant van Nederland woont. :+
Hoop dat ze zondag komen opdagen want hij staat behoorlijk in de weg. :=

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 23:50

Kinke schreef:

Ja, daar dacht ik ook meteen aan oh oh

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 00:53

Iemand nkog meer gedoe met betalen op MP?

Afbeelding

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 10:52

Mijn bh-passer heeft net afbericht, ligt met de griep in bed.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 13:23

Zit nu te wachten op iemand die om 12.00 uur zou komen. Vrees dat er niemand nog kom.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 13:52

Ik merk dat nu "de griep". een heel goed excuus is om niet op te komen dagen, afspraken te verzetten of te annuleren.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 13:59

Ik zou het niet erg vinden als iemand in deze tijd lekker thuis blijft vanwege een griep :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:00

Sommige mensen laten niks meer van zich horen.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:27

Maken jullie ook vaak mee dat je reacties krijgt van mensen die een zielig of oud paard opvangen en dan reageren op een heel nieuw duur artikel met vaste prijs. En dan een bod doen wat een heel stuk lager is omdat ze het hun paard zo gunnen.
En dan eigenlijk niet blij en leuk reageren als je daar niet mee accoord gaat... :Y)

En ik ben echt wel een normaal invoelend persoon hoor.
Maar reageer dan op artikelen die je wel kan betalen.

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:34

swatch schreef:
Maken jullie ook vaak mee dat je reacties krijgt van mensen die een zielig of oud paard opvangen en dan reageren op een heel nieuw duur artikel met vaste prijs. En dan een bod doen wat een heel stuk lager is omdat ze het hun paard zo gunnen.
En dan eigenlijk niet blij en leuk reageren als je daar niet mee accoord gaat... :Y)

En ik ben echt wel een normaal invoelend persoon hoor.
Maar reageer dan op artikelen die je wel kan betalen.

Ja wel vaker gehad... Alsof je paard gelukkiger word van een eskadron of ander duur dekje haha.

Ik had vandaag iemand die onder het hoogste bod op marktplaats bood... Want ja hij moest van verder weg komen en moest ook nog benzine betalen dus was dan toch logisch dat hij minder bood :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:41

Ik ben daar niet gevoelig voor.
Zielige verhalen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:46

Nee ik ook niet, zeker niet als het om afdingen op dure goed uitziende spullen gaat.
Als je werkelijk “ in nood bent” ben je ook blij met een dekje waar een vlek opzit bijvb maar dat willen ze dan weer niet.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 18:29

Wij hadden maandag een afspraak gemaakt om morgen bij een hond te gaan kijken. Hele week naar uit gekeken stuurt de verkoper een bericht dat hij net verkocht is. Als ik had geweten dat er zo’n haast achter zat: grrr.