Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Vraagje aan de kenners... voor de zoveelste keer heb ik een leeg briefje in de bus gehad er wordt niks op ingevuld alleen we hebben je gemist... we hebben al meerdere keren een klacht ingediend maar nog niks terug gehoord.
Ik weet dus niet waar het pakket is bij mijn buurman lag ook laatst z’n briefje in de bus en het was dat ik zei ik heb een pakket voor jou anders wist hij ook van niks.
Ik heb ook al een paar keer gehad dat het pakket gewoon bij de voordeur gezet werd en al aangegeven dat ik dat echt niet wil aangezien we aan een drukke straat zonder voortuin wonen dus iedereen kan het zien.
Maar dit is dus erg vervelend mijn vriend en ik verwachten beide pakketjes dus we weten niet eens voor wie het is kan ik hier wat aan doen verder? Ik heb al eens een hele boze over buurvrouw gehad dat er een pakket 3 dagen bij haar lag en toen ook al aangegeven dat ik dat niet wist en ze het volgende keer dan even door moet geven of gewoon niet moest aannemen.
Moestuin schreef:Is het bezorgsysteem bij jullie ook veranderd? PostNL komt hier vanaf nu maar 1 x langs. Geen 2de maal meer en niet meer bij de buren. Niet thuis is direct naar het pakketpunt. Helaas duurt dit dan 48 uur extra eer het er is. Vrijdag zijn ze hier geweest, vriend was thuis maar tegen dat hij aan de deur was reden ze alweer weg. Ben mijn pakket pas gisteren kunnen gaan halen. Moet dus beginnen opletten wat ik nog laat verzenden naar België (denk bv aan roofmijten od)
Suzanne F. schreef:Nou ik heb ook een PostNL frustratie. De dag van te voren krijg je een tijdsindicatie en dan kan je vaak ook nog de bezorgtijd-plaats wijzigen. Dat werkte altijd hartstikke goed. Alleen de laatste tijd krijg ik als indicatie te zien 15.45-17.45 uur, en dan denk ik: Mooi, dan ben ik thuis. En dag zelf krijg ik ‘s ochtends een berichtje: uw pakket wordt bezorgd tussen 12.15 en 14.15 uur.
Eeeeh ja, lekker handig. Ik kan er dus totaal niet meer van op aan. Eigenlijk moet ik dus standaard de bezorgtijd en plaats wijzigen als ik weet dat ik die dag even wegga.
Suzanne F. schreef:Nou ik heb ook een PostNL frustratie. De dag van te voren krijg je een tijdsindicatie en dan kan je vaak ook nog de bezorgtijd-plaats wijzigen. Dat werkte altijd hartstikke goed. Alleen de laatste tijd krijg ik als indicatie te zien 15.45-17.45 uur, en dan denk ik: Mooi, dan ben ik thuis. En dag zelf krijg ik ‘s ochtends een berichtje: uw pakket wordt bezorgd tussen 12.15 en 14.15 uur.
Eeeeh ja, lekker handig. Ik kan er dus totaal niet meer van op aan. Eigenlijk moet ik dus standaard de bezorgtijd en plaats wijzigen als ik weet dat ik die dag even wegga.
Froukje schreef:Suzanne F. schreef:Nou ik heb ook een PostNL frustratie. De dag van te voren krijg je een tijdsindicatie en dan kan je vaak ook nog de bezorgtijd-plaats wijzigen. Dat werkte altijd hartstikke goed. Alleen de laatste tijd krijg ik als indicatie te zien 15.45-17.45 uur, en dan denk ik: Mooi, dan ben ik thuis. En dag zelf krijg ik ‘s ochtends een berichtje: uw pakket wordt bezorgd tussen 12.15 en 14.15 uur.
Dan rijdt er waarschijnlijk een andere bezorger ivm vakantie oid. Die rijden de route nog wel eens anders dan de vaste bezorger.
Kana schreef:Hier ook PostNL drama.
De vaste bezorger belt altijd aan en vraagt direct of hij het in de lift mag zetten. Ik zeg altijd nee, mijn vriend zegt soms ja (ligt eraan of hij in een call zit).
Het begon ongemakkelijk te worden omdat de bezorger boos deed als hij boven moest komen. En ook boos dan het pakket afgeeft.Wij wonen op de tweede etage en de lift vanaf onze voordeur is ongeveer 6 appartementen ver.
Nu werd dit zo ongemakkelijk dat ik PostNL heb gebeld met de vraag wat zij als 'regels' hanteren. Hanteren zij namelijk de eerste drempel beneden, prima dan zit ik fout en laat ik het voortaan bij een bezorgpunt leveren, zodat mijn vriend het kan ophalen.
PostNL zegt duidelijk nee, als er een lift aanwezig is dan is uw voordeur waar het moet worden afgeleverd. Dus ik blijf nee zeggen en de post bezorger blijft boos. Nu kreeg ik gisteren weer passief agressief een pakket in mijn handen geduwd en is het pakket echt compleet kapot ook, alsof er flink mee is gegooid. Kan natuurlijk toeval zijn.
Pffff ik vind dit dus zo'n gedoe hé, ik heb bijna de neiging om aan de bezorger uit te leggen waarom ik niet naar de lift wil lopen maar dan denk ik, kerel mijn medische situatie gaat je geen moer aan.Plus ik betaal er gewoon voor.
Marije_jiplover schreef:Als t in Luik ligt, ligt het vast bij/voor de Belgische douane.
Iets wordt namelijk ingeklaard in de Europese Unie op de plek waar het de EU binnenkomt, in jouw geval België dus, niet door de douane in de lidstaat van bestemming.
Kana schreef:Hier ook PostNL drama.
De vaste bezorger belt altijd aan en vraagt direct of hij het in de lift mag zetten. Ik zeg altijd nee, mijn vriend zegt soms ja (ligt eraan of hij in een call zit).
Het begon ongemakkelijk te worden omdat de bezorger boos deed als hij boven moest komen. En ook boos dan het pakket afgeeft.Wij wonen op de tweede etage en de lift vanaf onze voordeur is ongeveer 6 appartementen ver.
Nu werd dit zo ongemakkelijk dat ik PostNL heb gebeld met de vraag wat zij als 'regels' hanteren. Hanteren zij namelijk de eerste drempel beneden, prima dan zit ik fout en laat ik het voortaan bij een bezorgpunt leveren, zodat mijn vriend het kan ophalen.
PostNL zegt duidelijk nee, als er een lift aanwezig is dan is uw voordeur waar het moet worden afgeleverd. Dus ik blijf nee zeggen en de post bezorger blijft boos. Nu kreeg ik gisteren weer passief agressief een pakket in mijn handen geduwd en is het pakket echt compleet kapot ook, alsof er flink mee is gegooid. Kan natuurlijk toeval zijn.
Pffff ik vind dit dus zo'n gedoe hé, ik heb bijna de neiging om aan de bezorger uit te leggen waarom ik niet naar de lift wil lopen maar dan denk ik, kerel mijn medische situatie gaat je geen moer aan.Plus ik betaal er gewoon voor.