Het zou net langs ons heen gaan maar blijkbaar is het toch iets gedraaid want opeens kwam de regen alsnog met bakken naar beneden. Ik kon nog net naar buiten rennen om de volieres af te sluiten. Na anderhalve minuut was ik al doorweekt
Onze tuinkikker Floris-Jan van Fleppenstein is wel weer gespot Die had ik al sinds eind vorig jaar zomer al niet meer gezien, maar door de grote hoeveelheid regen springt hij nu weer rond
Calice
Geplaatst: 12-06-20 22:54
Omgeving Gorinchem gaat los. Eerst goede onweersbui en nu Heel veel flitsen,regen en harde wind.
Hier in tussen Eibergen en Haaksbergen begint het te flitsen. Helaas geen rommels.
Anoniem
Geplaatst: 12-06-20 23:51
Wij hadden een half uurtje een hoosbui gehad incluis blikseminslag. Regenton is overgelopen en mijn regenmeter kan ik even niet uitlezen. Is te donker buiten.
Koekeroekus
Geplaatst: 12-06-20 23:58
DWensink schreef:
Hier in tussen Eibergen en Haaksbergen begint het te flitsen. Helaas geen rommels.
nabij Almelo ook flitsen te zien. Maar denk niet dat die deze kant op komen.
Ik ben gisteren op pad geweest, eerste ronde België gepakt en toen Zuid/Midden NL. Qua foto's kon ik weinig meer in de tweede ronde ivm lichtgebrek, maar van België heb ik nog wel een leuke foto, denk ik. Even afwachten tot ik het op de pc zie. Enorm veel water gehad/gezien, redelijk trage treksnelheid van de buien. Nu op en snel naar stal, zal eens kijken wat de kaarten nu zeggen voor vandaag.
Bizar om dit zo te lezen hier was het gister heerlijk open windstil lekker weer en nu nog. Maar zo te lezen is dat heel anders geweest op andere plekken.