Ik heb getemd omdat ik sommige berichten veel te ver vond gaan en omdat ik het tegen elkaar op bieden wie t hardste genomen is niet echt oké vond. Prima dat jullie t niet zo zien maar laat mij ook in mijn waarde? En uit de discussie die hieruit volgt blijkt dat meer mensen het met mij eens zijn.
Ik vind het gewoon niet op bokt thuis horen en dan tem ik. En wat jullie daarvan vinden boeit me eigenlijk niet zo heel veel
als jullie dat soort dingen willen delen maak lekker een groepsapp aan???Nogmaals kunnen we terug naar tinder en dates??
en die is niet eens oud genoeg denk ik om op een forum te zitten
het had namelijk helemaal niks met de handelingen temaken, maar met zijn gedrag. Zijn gedrag overviel mij en dat kwam een beetje "hard binnen". Sowiezo was dat bericht al weer daaaaagen geleden. Waar hebben we het nog over. Dus nee. Ik ga hier niet tot in de puntjes zitten vertellen over mijn sexleven. Maar als ik nieteens mag vertellen over een dom. Ik schrijf het hele woord nieteens uit... komop zeg.
. Ben geen taxicentrale. Hij heeft mooie woorden en we hadden echt wel een klik wat betreft gesprekken maar verder is het gewoon een wappie. Vermoed dat ie iets vaker een joint opsteekt dan hij beweert
afgeschreven heb ik hem al. Alleen zijn wijnflesopener ligt nog hier whaha.